Hobbymatige blowerdoortest enthousiast (Retrotec). Interessant voor jouw huis? DM me maar :)
Ga naar start.
Settings control panel.
Rechtermuisknop explore
Dan wordt er een window geopend.
Sleep controlpanel naar bureaublad.
Of de benodigde onderdelen.
Zal zo ook wel in andere windows OS-en kunnen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ben bezig met een actieve desktop maken en moet dus ff een locatie kunnen geven als link..
Hobbymatige blowerdoortest enthousiast (Retrotec). Interessant voor jouw huis? DM me maar :)
Staat in je windows dir in 9x.
en in je windows\system32 dir in NT.
De onderlinge onderdelen zijn *.cpl bestanden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
C:\WINDOWS\system32\control.exe powercfg.cpl
voor bijv. je poweroptions
Heah what?!?? O, signature??
Werkt ook trouwensOp zondag 13 januari 2002 17:01 schreef DarkSide het volgende:
Onder XP.
Ga naar start.
Settings control panel.
Rechtermuisknop explore
Dan wordt er een window geopend.
Sleep controlpanel naar bureaublad.
Of de benodigde onderdelen.
Zal zo ook wel in andere windows OS-en kunnen.
Maar ik moet het als link plaatsen in een HTML pagina en dan wil ik dus het gehele Control Panel te voorschijn krijgen..Op zondag 13 januari 2002 17:46 schreef remier het volgende:
Desktop> Nieuwe snelkoppeling en dan dit invullen:
C:\WINDOWS\system32\control.exe powercfg.cpl
voor bijv. je poweroptions
Op deze manier lukt dat niet helaas..
Ken ik nietOp zondag 13 januari 2002 21:00 schreef remier het volgende:
Ow, ja dat weet ik ook niet. Probeer eens wat java...
Verwijderd
Ik heb het zelf vast nog wel ergens thuis, maar zoek maar eens op google zou ik zeggen (denk niet dat ik hem makkelijk kan vinden thuis), zijn vrij makkelijk te vinden.