Toon posts:

Meer ruimte voor mijn website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik behoorlijk wat ruimte zoek om op internet mijn spullen te stationeren, ben ik gaan nadenken of een eigen persoonlijke server of een ftp site een uitkomst zouden kunnen zijn. Kortom, ik wil eigenlijk een continue beschikking hebben over een bepaald gedeelte van mijn harde schijf. Is dit mogelijk? Moet ik hiervoor een aparte tweede computer aanschaffen (zo ja, wat moet hier in)? Is dit makkelijk realisseerbaar? En hoe zit het dan met dataverkeer? Wie o wie kan mij in niet al te moeilijke termen hier meer over vertellen?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35
Als je pc nu al aan een lekkere verbinding met internet hangt kan je simpelweg een ftp servertje (software) installen en je hebt wat je wil.
Met zo'n ftp servertje kan je dan instellen welke directories beschikbaar moeten zijn voor anonymous, access of bij welke login en dergelijke hoort.

http://www.serv-u.com/ is een erg populaire ftp server

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen problemen met mijn internetverbinding. Ik neem aan dat ik dan wel dag en nacht mijn compie aan moet laten staan.
Ik heb net bij de link gekeken die jij mij doorgaf, ik zit alleen met de volgende vraag. Wat kan ik het beste downloaden, welke versie en zijn dit demo's of complete versie's? Ik kan veel met mijn compie, maar dit nou weer net niet.. Zou je me willen helpen? Of iemand anders?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35
het beste downloaden: de ftp server
welke versie: de laatste
't is 30-day trial demo ding dacht'k (met key dus valt wel op te lossen)
als je veel kunt met je compie moet je dat ding zeker runnend krijgen

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52

jep

ProFTPD is gratis :)

Serv-u is voor windows inderdaad goed.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer