Toetsenbord splitter

Pagina: 1
Acties:

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
IK zoek voor mij werk waar we dus ook monitoren testen een toetsenbord splitter ik wil 10 monitoren op 10 pc's aan sluiten maar dan met 1 toetsenbord alle 10 de pc's besturen dus als ik op een knop druk dat alle PC's het zelfde doen ... Bestaat hier een soort van splitter voor ..???

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 13:58
Op zondag 13 januari 2002 16:35 schreef IbBeLz het volgende:
IK zoek voor mij werk waar we dus ook monitoren testen een toetsenbord splitter ik wil 10 monitoren op 10 pc's aan sluiten maar dan met 1 toetsenbord alle 10 de pc's besturen dus als ik op een knop druk dat alle PC's het zelfde doen ... Bestaat hier een soort van splitter voor ..???
er zijn van die schakelaparaatjes anders zou je ze alle tien in 1 keer input geven en ja lijkt me niet de bedoeling

• Ibbelz
Op zondag 13 januari 2002 16:38 schreef Sjoak het volgende:

[..]

er zijn van die schakelaparaatjes anders zou je ze alle tien in 1 keer input geven en ja lijkt me niet de bedoeling
Je bedoelt dat als ik PC 1 moet besturen ik de switch op 1 moet zetten en als ik PC 2 wil gebruiken ik de switch op 2 moet zetten , das niet echt wat ik zoek ... Ik wil 1 toetsenbord input en dan output naar 10 PC's :) Ik hoop dat het bestaat , anybody...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

KVM Switch?

• Ibbelz
Op zondag 13 januari 2002 16:52 schreef sjuk het volgende:
KVM Switch?
Dat zegt me nix heb je daar wat meer info over .. URL ofzow .. .

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op zondag 13 januari 2002 17:01 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Dat zegt me nix heb je daar wat meer info over .. URL ofzow .. .
kom op zeg.

Google
Resultaten 1 - 10 van circa 45,600. Zoekbewerking duurde 0.21 seconden

GoT Search
Je zoekactie naar 'kvm switch' leverde 62 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

• Ibbelz
Op zondag 13 januari 2002 17:09 schreef sjuk het volgende:

[..]

kom op zeg.

Google
Resultaten 1 - 10 van circa 45,600. Zoekbewerking duurde 0.21 seconden

GoT Search
Je zoekactie naar 'kvm switch' leverde 62 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
True True je hebt helemaal gelijk even hersenloos bezig geweest toen ik die vraag posten |:( .. Maar wel erg veel thanx ..

• mikenl
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Als je alleen de monitoren wil testen kun je ook een vga splitter nemen, zoiets als dit ?

http://www.national-tech.com/image/41h1-27608.jpg

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
KVM Switch = Keyboard Video Mouse Switch.

In andere woorden een apparaat waarmee je met één toetsenbord, muise en monitor verschillende apparaten apart kunt bedienen. Niet simultaan. Stuk voor stuk. Dus eigenlijk bedoeld om niet 10 monitoren, muizen en toetsenborden op je buro te hebben.

Zou je misschien kunnen uitleggen wat precies de bedoeling is om 10 PC's tegelijk te kunnen aansturen ? Misschien dat er een andere makkelijkere oplossing is ?

• Ibbelz
Op zondag 13 januari 2002 19:34 schreef o0SmOkE0o het volgende:
KVM Switch = Keyboard Video Mouse Switch.

In andere woorden een apparaat waarmee je met één toetsenbord, muise en monitor verschillende apparaten apart kunt bedienen. Niet simultaan. Stuk voor stuk. Dus eigenlijk bedoeld om niet 10 monitoren, muizen en toetsenborden op je buro te hebben.

Zou je misschien kunnen uitleggen wat precies de bedoeling is om 10 PC's tegelijk te kunnen aansturen ? Misschien dat er een andere makkelijkere oplossing is ?
Ja die KVM switch is ook niet goed want die stuurt maar 1 monitor te gelijk aan .. Nou de bedoeling is dat je iedere keer 10 monitoren pakt en die dan aansluit op de 10 PC's en dat je die dan met 1 keyboard kan besturen zodat je iedere keer als je op een knop van het testprogramma drukt meteen alle computers dat signaal door krijgen , zodat je niet 10 x de zelfde toets in hoeft te drukken ..

Nu wordt er gewerkt met een VGA splitter dus 1 pc 1 toetsenbord en 10 monitoren maar dit leverd kwaliteits verlies op zodat het moeilijker te beoordelen is wat nu echt de kwaliteit is van het beeld en dat is natuurlijk wel erg belangrijk voor de klant.. DUs vandaar dat ik nu 10 pc's en 10 monitoren wil zodat iedere monitor direct aangesloten kan worden op een PC zodat er minimaal kwaliteits verlies op treed en maximaal getest kan worden :) ..

• snoei
  • Laatst online: 15:44

snoei

kabels... :D

koop een hoogwaardige monitor splitter met goede kwaliteit kabels. ==> stuk makkelijker en goedkoper dan 10 pc's. En met 1 toetsenbord 10 pc's aansturen gaat volgens mij nooit lukken.

• Ibbelz
Op maandag 14 januari 2002 18:10 schreef snoei het volgende:
koop een hoogwaardige monitor splitter met goede kwaliteit kabels. ==> stuk makkelijker en goedkoper dan 10 pc's. En met 1 toetsenbord 10 pc's aansturen gaat volgens mij nooit lukken.
De PC's en het geld boeit niet er staan er toch heel erg veel dus die kan ik zo pakken . En volgens mij heb je bij een VGA splitter altijd kwaliteits verlies omdattie gewoon een langer stuk moet overbruggen ... |:(

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

er bestaan toetsenbord splitters, alleen die zijn er volgens mij alleen voor 2 toetsenborden, dus dan hebbie er flink wat nodig, 10 volgens mij....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Pagina: 1