hdd gaat aan en uit

Pagina: 1
Acties:

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-04 15:35
Ik heb hier 2 hardeschijven in mijn computer zitten, een WDC 400bb (primary master) en een WDC 200bb (secundary master), dan staat mijn DVD (secundary slave) en brander (primary slave)

Nu doet het geval zich voor dat als ik de 400bb formateer de 200bb bij +/- 90% aan en uit springt.
Tijdens de install van w2k aan het einde (saving settings etc etc) begint het weer een paar keer.
Dan uiteindelijk als windows erop staat en hij draait 15/20 minuten begint ie achter elkaar aan en uit te gaan.
Het is geen tikken maar het zelfde geluid als je de pc aanzet en de hhd's schieten aan.

Ik heb hem al omgeruild, maar geen suc6.
Zet je de schijven op primary IDE master en de andere slave gebeurd precies hetzelfde.

Voeding : 250W.

ps. ze worden wel herkend allebei, het vreemde vindt ikzelf dat ik de 4400bb in 2 partities had opgedeeld en de 200bb in 1.
En w2k de eerste partitie C gaf, dan de 200bb D en de 2e partitie E.

Verwijderd

Yep...ik weet wat dat is!!

Je voedingsstekkers bevatten koperen busjes die aan het einde van de kabel geknepen zitten.....als je goed in de molex stekker kijkt zal je zien dat die stekkertjes ietsje wijd staan (dus net geen hele cirkel, maar een heel klein kiertje ertussen) als je nou met een schroevendraaier alle 4 die koperen busjes ietsje nauwer maakt heb je er geen last meer van!!!

suc6

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Trekt de voeding van je PC het nog wel? Zit-ie niet net aan zijn maximum ofzo?

Zijn de voedingsstekkers op beide HDD's wel OK (maw: probeer eens andere connectoren als je die nog hebt).

Al eens andere IDE-kabel geprobeerd?

Virussen? Scan ze hier!

• Smirnoff
Yep andere IDE kabel, de hdd alleen aan de voeding.

Nu heb ik WDC lifegaurd tool gerunt die geeft code 0211 op de 200bb.

Iemand een idee?

[/FOUND] 211 Self Test Never Completed The drives internal self-test could not complete due to unrepairable errors. Drive should be replaced. [/FOUND]

Lekker klote zaak, gewoon een refurbished drive meegeven terwijl je een nieuw gekochte binnen de garantie zittende HDD afleverd

• Smirnoff
Kunnen ze het maken om een refurbished drive mee te geven terwijl jij nog in de garantie zit?

Ik bedoel als jou auto zo dusdanig stuk is(in garantie) , en niet meer te maken is geven ze je toch ook geen gebruikte terug

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ja, je krijgt een refurbished drive terug met evenlange garantie als op je oude disk die je inruilde.

Als jij em zou laten repareren, was je em maanden kwijt ipv 1 of 2 weken.

• Smirnoff
Naja deze is dus stuk.......werelds die refurbished drives.
Beetje de troep van een ander krijgen na 'reparatie'
Pagina: 1