Toon posts:

Bios probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het overclocken kreeg ik een aantal vastlopers in games... terwijl de temp 38° was... Dus ik dacht eens een bios te flashen :)
eerst nam ik de laatste van msi... ok, lekker geflashed, pas bios aan en... hij wilt gewoon niet starten... Reset CMOS dan maar...
Dan dacht ik een anders bios te nemen, heb ik dat ook gedaan, zelfde probleem...
dan zag ik het overclock bios staan dat al dateert van een jaartje terug ofzo en dacht heeeee dat is misschien de oplossing... nee dus... Daar was het extremer... windows geraakte niet opgestart omdat hij telkens iets anders aan de HD fout vond... ok hoge FSB tast ook de HD aan maar daar kan mn IBMetje wel tegen op :)

Nu, welk bios moet ik nemen?? Ik had de 2.6 voor dat ik begon te flashen... moet ik de 2.7 nemen en zo opbouwen tot ik een goed Bios gevonden heb of heeft iemand anders een idee... :?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Whaaaaaaak verkeerde forum slotjuuuuuhhhhh.. oh nee move :+

[forum=22] >> [forum=7].

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 17:12 schreef Phreak het volgende:
Whaaaaaaak verkeerde forum slotjuuuuuhhhhh.. oh nee move :+

[forum=22] >> [forum=7].
Al 1 antwoord! ;) ;)
Nee, iemand anders? :*

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
misschien je proc unlocken?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 19:30 schreef Crazy_Casemod het volgende:
misschien je proc unlocken?
Zit er ook nog in, maar ik ga even wachten met dit omdat ik als het mislukt een nieuwe proc nodig heb, dus als ik geld heb en van plan ben up te graden ga ik het wel eens proberen...
Nu heb ik de 2.7 geinstalleerd en alles lijkt te werken... heb de VCORE effe verlaagd (dit ging dus ook niet echt met het vorige bios) Staat nu op 1.75... stond op 1.80 (veel te hoog, maar het ging niet anders :))
Misschien is alles nu opgelost... testen moet ik nog uitgebreid doen :)