Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

de search en de back knop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je de search gebruikt en je klikt op 1 van de gevonden topics, als je dan weer terug wil gaan naar de pagina met alle gevonden topics er op dan is de pagina verlopen en moet je de gegevens opnieuw versturen.

Wat daar nou jammer aan is dat als je een groot aantal topics hebt gevonden en je wil ze een voor een wil aflopen dan kan dat niet omdat doordat je je search opdracht steeds opnieuw moet versturen je de topics steeds in een andere volgorde krijgt. Ik vind het zelf aardig irritant, en volgens mij was dit een hele tijd geleden nog niet zo.

Ik weet niet of het moeilijk is om te veranderen, maar dat zou ik erg op prijs stellen.

Zijn er nog meer mensen die er zo over denken??

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 18:14

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Nee, als ik heb gezocht dan open ik elk topic gewoon in een nieuw venster. :)

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Komt inderdaad voor, maar ik heb het de laatste tijd juist niet.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Dan open je een gevonden topic toch gewoon in een nieuw venster??? Ik heb trouwens geen problemen met de search en de back knop.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben iemand die sowieso al 10 vensters heeft open staan met verschillende sites, dus dat lijkt me ook irritant

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja is idd irritant.
En dat de volgorde steeds anders was viel mij ook al eens op. Maar ik dacht dat ik gek werd.
Ook soms als je naar pagina 2 gaat kom je weer resultaten tegen die ook op pagina 1 stonden.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Pastinakel

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Op zondag 13 januari 2002 16:11 schreef Xaris het volgende:
ik ben iemand die sowieso al 10 vensters heeft open staan met verschillende sites, dus dat lijkt me ook irrant
Dan maakt dat ene venstertje extra toch ook niet meer uit? :? :+

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zondag 13 januari 2002 16:11 schreef Xaris het volgende:
ik ben iemand die sowieso al 10 vensters heeft open staan met verschillende sites, dus dat lijkt me ook irritant
Da's lastig ja. Als je geld overhebt: Een dualhead kaartje doet wonderen ;)

Nee maar ff serieus: Óf je klikt gewoon een keertje op "opnieuw versturen" of je kiest WinXP met zo'n "handige" (lees: irritante) functie om meerdere IE-windows te vertakken

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Met Win98 had ik er wel last van, met XP niet :D

• Pastinakel

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Op zondag 13 januari 2002 16:16 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Da's lastig ja. Als je geld overhebt: Een dualhead kaartje doet wonderen ;)

Nee maar ff serieus: Óf je klikt gewoon een keertje op "opnieuw versturen" of je kiest WinXP met zo'n "handige" (lees: irritante) functie om meerdere IE-windows te vertakken
Bedoel je hier nu "groeperen op de taakbalk" met "vertakken" of heb jij iets in XP wat ik nog niet ontdekt heb?

Pagina: 1