Toon posts:

Waar Antec PP412XF voeding te koop ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n PC is aan een nieuwe voeding toe, na wat rondsurfen is m'n keuze gevallen op de Antec PP412XF ( http://www.antec-europe.com/pp412xf.html ).
Nu kan ik dat beestje hier in België nergens vinden, ook Ledos (NL) heeft hem niet meer in't assortiment.

Ben dus op zoek naar webwinkels, eventueel duitsland of UK, die ook naar België verzenden en die dus uiteraard deze voeding kunnen leveren.
Eventueel gewone winkels niet te gek ver over de grens is ook OK.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ik denk dat ze je hier verder kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Mail verstuurd, hoop op antwoord.

Mijn ervaring met soortgelijke vragen als particulier naar invoerders toe is dat er geen antwoord op komt, tenzij je groothandelaar bent en informeert naar 10.000 stuks.

Verwijderd

Topicstarter
Oeps, iets gevonden.

Een Nederlandse firma (Viddel) heeft ze in hun prijslijst staan. En hip hip hoera, ze leveren zelfs (mits voorafbetaling) buiten Nederland, maar om te janken is de prijs: 125euro waar Ledos ze tot voor enkele weken aanbood voor 95euro. Tel daarbij nog n's de verzendkosten en je zit wel met een echt héél dure voeding.

Moraal van't verhaal: tips blijven welkom.

Verwijderd

Volgens pricewatch levert Viddel en Ledos de Antec. Alleen Ledos heeft ze niet in zijn prijslijst staan, dus ik denk dat die 95 euro een lokker is.
Volgens de website van Antec Europe zijn Viddel en Computechworld de enige dealers.
Computechworld heeft ze ook niet in zijn prijslijst staan en je zit dus vast aan Viddel met zijn 125 euro.
Ik heb Antec Europe gebeld, zij verkopen niet aan particulieren, maar volgens klantenservice is de publieksverkoopprijs 113 euro ex. btw, dus nog meer dan 125 euto. Altijd nog goedkoper dan Enermax en bij de Antec 412 kan je zelf de 3.3 en 5 V lijn instellen.
Ik heb dus eergisteren mijn Antec 412 bij Viddel gehaald.
Werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
Weet er dan echt niemand een buitenlandse webwinkel die me dit kan/wil leveren ???

OH ja, Antec Europe (Rotterdam) stuurde wel een bevestiging dat ze m'n mailtje gelezen hebben, maar niet de coördinaten van een kleinhandel waar ik voor zo'n voeding terecht kan.
En de lokale PC-boer probeert me z'n eigen (uiteraard Enermax) stuff aan te praten, net wat ik niet wil.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ???

:'(

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

misschien is een kloon goedkoper... maar waar je die vandaan moet halen weet ik ook niet... ;(

tenzij je geen kloon wil, maar die zijn echt wel stukken goedkoper

*ding* Einde bericht *dong*

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 01:10
Ik heb mijn voeding in Duitsland besteld www.frozen-silicon.de. Een Leadman LP 6100-D, maar ze hadden ook jouw Antec: Voeding bij Frozen-silicon

Was daar 94,40 Euro, komen nog 9 Euro verzendkosten bij.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 22:34 schreef JAVA-Doctor het volgende:
Ik heb mijn voeding in Duitsland besteld www.frozen-silicon.de. Een Leadman LP 6100-D, maar ze hadden ook jouw Antec: Voeding bij Frozen-silicon

Was daar 94,40 Euro, komen nog 9 Euro verzendkosten bij.
Hola, daar smurf ik gelijk naartoe, moest n's waar zijn, zoek al weken als gek.

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 01:10
Hmm, ik zie dat ie niet meer "Ab lager" is. Vorige week was ie dat nog wel. Lieferzeit: ab ca. 22.01.02, mwoch, minder dan 1 week.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik best mee leven, zoek er nu al 2 weken en tientallen emails naar.
Is nog een faire prijs ook daar bij die Duitsers, ik ga maar n's aan't bestellen.
Het was het dan toch waard om deze topic ff een schopje te geven.

:)

Verwijderd

www.wallabie.com hebben de Chieftec 340 watt voeding . Moet je maar eens bellen ofzo want door interne hervormingen en problemen met hackers liggen de bestellingen nogal moeilijk via mail . Ik kan je wel zeggen : Uitermate gestressed heb ik em hier nog niet de 5V onder de 4.88 zien gaan ...

Verwijderd

Topicstarter
Voeding is besteld.

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Zijn die trouwens stil?
Hoe zit het in vergelijking met die Enermax'jes?

System Specs!

Verwijderd

Topicstarter
't Is omdat ik enkele vergelijkingkjes met Enermax gelezen had dat ik beslist die Antec wou hebben.

Maar of ie nou stil is weet ik (nog) niet.

Verwijderd

Ja die Antec is stil, fijn voedinkje hoor. Heb hem nu een paar weken in gebruik en hij doet het prima. 5v lijn blijft netjes hoog. Ik had hem nog bij Ledos vandaan...was binnen een dag of 3 geleverd, netjes snel dus, ze hebben ze alleen inderdaad blijkbaar niet meer in het assortiment.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 21:45 schreef Nicowico het volgende:
.......en bij de Antec 412 kan je zelf de 3.3 en 5 V lijn instellen.
Nu heb ik de mijne ook eindelijk binnen vanuit Duitsland maar hoe je die spanningen kan instellen weet ik niet zo 1,2,3.
En ja, heb hem uit nieuwsgierigheid opengeschroefd en ook de manual (is een vodje van 4 blz zonder veel info) gelezen.

Verwijderd

De Antec PP412 XF kun je gewoon in Nederland bestellen bij Perfect Systems.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 21:50 schreef Musty het volgende:

[..]

Nu heb ik de mijne ook eindelijk binnen vanuit Duitsland maar hoe je die spanningen kan instellen weet ik niet zo 1,2,3.
En ja, heb hem uit nieuwsgierigheid opengeschroefd en ook de manual (is een vodje van 4 blz zonder veel info) gelezen.
Ja ik heb ook geen flauw idee waar diegene het vandaan haalt dat je die 3,3 en 5v lijntjes zelf in zou kunnen stellen. Dat mag ie nog es uitleggen.

Verwijderd

Topicstarter
Spanningen instellen kan dus wel.

Zie http://www.3dxtreme.org/psumod.shtml

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
www.eqp.nl hier moeten ze het waarschijnlijk wel kunnen leveren maar het kan zijn dat dit model nog niet in nederland uit is

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Pagina: 1