Op maandag 14 januari 2002 08:04 schreef xychix het volgende:
[..]
Kert.
zeuren...
ze bieden een dienst aan aan het BEDRIJFLEVEN! dat moet toch wel van enige kwaliteit zijn !!! wat melden ze als je belt ??
Proberen ze je naar een duurder abbo te lullen ?? dan geloof ik er nl niet zo in dat er "storingen" zijn.
Of zijn het gewoon een stelletje prutsers die niet helemaal weten waar ze mee bezig zijn ?? ? ? ? ?
(consumenten bond ??)
en met die IETS meer voor euronet/demon flatfee bedoelde je zeker 6x zoveel ??!! want dan kom je al gauw op 300,-!
mjah kijk, daar gaat het dus om, ik gebruik die connectie deels zakelijk, deels prive. Ik verwacht dat als ik 24/7 koop ik 24/7 heb, en als dat een keertje 23 uur is mag dat ook, maar ik koop niet 8/6 ofzo.
Ze lullen me geen andere abbo aan maar het is gewoon een zooitje. Ze hebben nl maar 1 router voor isdn flatfee en die is dus al een paar keer geflipt. Het is allemaal niet redundant dus, en een beetje provider heeft alles 3x op de plank staan maar voor @work flatfee niet.
Eveneens ben ik er achter gekomen dat het een zeer kleine afdeling van @home betreft met ene handjevol medewerkers en 1 manager. Ze kunnen de druk nu al niet aan dus hoe meer mensen er bij komen hoe slechter het gaat worden verwacht ik
Het is ook zo als de verbinding er na kantooruren uitvliegt het pas weer de v oglende dag gefixt word (er is dus niet 24/7 iemand voor aanwezig)...