Toon posts:

@work ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde een @work Flat-Free ISDN account aanvragen, maar eerst wilde ik graag wat ervaringen van mensen hebben, hoe snel is het, kan je altijd connecten enz..

IK WIL ER GEEN DICSUSSIE VAN MAKEN!!! Ik wil alleen de ervaringen van mensen op een rijtje zetten zodat ik en andere mensen een duidelijk beeld kunnen krijgen van @work

Bij voorbaat dank

Verwijderd

gebruik ff de search, er lopen al diverse topics over:

[topic=362678/1/25]

[topic=332153/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
ja, die heb ik allebei al gelezen, maar het leek me makelijker om allle ervaringen effe op een rijtje te krijgen

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
Ow.. zoals ik het begrijp zijn er niet echt negatieve ervaringen. Wel een paar x dat het netwerk er uit ging, maar dat is normaal bij iets dat net is opgezet...
Ik heb het zelf al aangevraagd. moet nog iets van 1,5 weken wachten..

Pimpimmers20 zit er ook op te w8en, maar heeft het eerder als ik denk ik ! hij zal het zeker te weten snel posten in een van de bovengenoemde topics !

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:56

Sebje

Makelaartje

heb je nu nog steeds een kvk nummer nodig? Of gaan ze dat nog veranderen (ik weet wel dat @work staat voor internet op het werk, maar wellicht dat ze het toch openstellen??????

Verwijderd

ik kan je verzekeren als de komende weken de connectie net zo bagger is als de afgelopen 2 weken ik bij ze weg ga ... dan maar iets meer betalen bij euronet flatfee of demon flatfee

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Op maandag 14 januari 2002 03:12 schreef Kertje het volgende:
ik kan je verzekeren als de komende weken de connectie net zo bagger is als de afgelopen 2 weken ik bij ze weg ga ... dan maar iets meer betalen bij euronet flatfee of demon flatfee
Kert.

zeuren...

ze bieden een dienst aan aan het BEDRIJFLEVEN! dat moet toch wel van enige kwaliteit zijn !!! wat melden ze als je belt ??

Proberen ze je naar een duurder abbo te lullen ?? dan geloof ik er nl niet zo in dat er "storingen" zijn.

Of zijn het gewoon een stelletje prutsers die niet helemaal weten waar ze mee bezig zijn ?? ? ? ? ?

(consumenten bond ??)

en met die IETS meer voor euronet/demon flatfee bedoelde je zeker 6x zoveel ??!! want dan kom je al gauw op 300,-!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 08:04 schreef xychix het volgende:

[..]

Kert.

zeuren...

ze bieden een dienst aan aan het BEDRIJFLEVEN! dat moet toch wel van enige kwaliteit zijn !!! wat melden ze als je belt ??

Proberen ze je naar een duurder abbo te lullen ?? dan geloof ik er nl niet zo in dat er "storingen" zijn.

Of zijn het gewoon een stelletje prutsers die niet helemaal weten waar ze mee bezig zijn ?? ? ? ? ?

(consumenten bond ??)

en met die IETS meer voor euronet/demon flatfee bedoelde je zeker 6x zoveel ??!! want dan kom je al gauw op 300,-!
mjah kijk, daar gaat het dus om, ik gebruik die connectie deels zakelijk, deels prive. Ik verwacht dat als ik 24/7 koop ik 24/7 heb, en als dat een keertje 23 uur is mag dat ook, maar ik koop niet 8/6 ofzo.

Ze lullen me geen andere abbo aan maar het is gewoon een zooitje. Ze hebben nl maar 1 router voor isdn flatfee en die is dus al een paar keer geflipt. Het is allemaal niet redundant dus, en een beetje provider heeft alles 3x op de plank staan maar voor @work flatfee niet.

Eveneens ben ik er achter gekomen dat het een zeer kleine afdeling van @home betreft met ene handjevol medewerkers en 1 manager. Ze kunnen de druk nu al niet aan dus hoe meer mensen er bij komen hoe slechter het gaat worden verwacht ik ;(

Het is ook zo als de verbinding er na kantooruren uitvliegt het pas weer de v oglende dag gefixt word (er is dus niet 24/7 iemand voor aanwezig)...

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het toch allemaal nog wel negatief klinken

Verwijderd

Ik heb ze vanmiddag nog gebeld, en ze geven toe dat er problemen zijn, en dat het nog wel ff kan duren. Maar er wordt aan gewerkt om de dienst te verbeteren!

Verwijderd

ik heb er anders vandaag weer 5 of 6x een paar minuten uitgelegen

Verwijderd

Dus niet zo betrouwbaar?

En hoe zit het met de inbeltijden? Zijn die ala superweb??
En de downloadsnelheid?
Is die gewoon 7k?

Verwijderd

inbellen gaat wel als netwerk gewoon up is in 1x goed, downloaden gaat steeds trager, laatste 2 weken haal ik met enkel isdn soms maar 3 of 4 kb/sec

Verwijderd

Klotezooi :'(
Ik dacht, eindelijk eens iets gevonden, maar nu is het de laatste tijd dus niet alles.
Naja ik heb het dus vandaag aangevraagd, eerst maar eens kijken dan....

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 18:28 schreef Kertje het volgende:
inbellen gaat wel als netwerk gewoon up is in 1x goed, downloaden gaat steeds trager, laatste 2 weken haal ik met enkel isdn soms maar 3 of 4 kb/sec
Bagger dus :'( :'( :'(
Op maandag 14 januari 2002 18:51 schreef SySasZ het volgende:
Klotezooi :'(
Ik dacht, eindelijk eens iets gevonden, maar nu is het de laatste tijd dus niet alles.
Naja ik heb het dus vandaag aangevraagd, eerst maar eens kijken dan....
Idd, nu maar wachten op m'n ADSL-aansluiting die nooit zal komen :(

• superjoost
Kertje ! Hoe is de verbinding de laatste tijd (de afgelopen week) ?

Post het hier ffe, dan ga ik m'n keuze maken. Ik heb al wel gefaxt enz. Ik kan nog wel terug toch ?

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

4 kb sec zou ik toch ook wel tevreden mee zijn.. minder moet het alleen niet worden.

8 is theoritisch max haalbaar is het niet ?

• superjoost
Op donderdag 17 januari 2002 09:51 schreef xychix het volgende:
[..]
8 is theoritisch max haalbaar is het niet ?
jep. 64/8=8

Hoe is het NU met de netwerkstatus.. Kun je nu wel een beetje internetten ? Kertje ? Canalplus ?

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 13:13
uhm de laatste dagen vlieg ik er een paar keer af om de 1 of andere reden...
ook al komt er gewoon data kan wel meteen weer inbellen(in de meeste gevallen) maar wordt wel irritant ondertussen.

ennn smorgens heb ik pas connectie rond 8:30 - 9 uur

ze zijn er zeker niet op vooruit gegaan das 1 ding wat zeker is..

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 14:39 schreef eXistenz het volgende:
uhm de laatste dagen vlieg ik er een paar keer af om de 1 of andere reden...
ook al komt er gewoon data kan wel meteen weer inbellen(in de meeste gevallen) maar wordt wel irritant ondertussen.

ennn smorgens heb ik pas connectie rond 8:30 - 9 uur

ze zijn er zeker niet op vooruit gegaan das 1 ding wat zeker is..
same here, elke keer als er wat is moet je ze gewoon bellen, laat hun zelf ook maar ff gek worden dat het voor geen meter werkt.

eveneens is hun nieuwsserver zwaar brak

Verwijderd

In het begin was het beter dan nu. Dus denk ik dat ze te weinig capaciteit hebben. Maar ze zeggen dat eraan gewerkt wordt. Maar voor fl 99,- /maand verwacht ik wel een goed produkt!

Heeft er trouwens al iemand een rekening gehad? ik nog niet!

• eXistenz
Ik ook nog geen rekening gehad...(niet dat ik er op zit te wachten hoor :) )
kzie liever hun rekening van 99,- dan die van de kpn :)

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

ik zit nu ong een week te wachten op inlog gegevens en tevenshoop ik dat ze het bel. nr niet gelijk checken want ook deze aanvraag loopt nog..

Kert.. het was idd.. sofi + .B01

zijn de netwerkproblemen lang ?? of af en toe 5 min dood ? meestal op kut tijden of altijd snachts ??

xychix heeft nl al een colocated server. Wat hij zil is goed internet van 16:00 tot +/- 24:00

Verwijderd

ff iets anders, sinds ik Windows XP pro op m'n computer heb geinstalleerd gaat het voor mijn gevoel allemaal veel slechter met @work/@home. Kan het zijn dat @work nog niet echt geschikt is voor windows xp. Of lul ik nu uit m'n nek?

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Op vrijdag 18 januari 2002 19:51 schreef canalplus het volgende:
ff iets anders, sinds ik Windows XP pro op m'n computer heb geinstalleerd gaat het voor mijn gevoel allemaal veel slechter met @work/@home. Kan het zijn dat @work nog niet echt geschikt is voor windows xp. Of lul ik nu uit m'n nek?
[/nietlulligbedoeld-modus]
als jij&jou xp niet fatsoenlijk met een isdn modem om kan gaan is dat jou probleem
het lijkt mij een probleem dat helemaal bij jou/xp ligt. als jij het goede (ppp) taaltje over de modem spreekt maakt het bij @work echt niet uit welk os je draait !

xychix zit nog steeds op zijn abbo te wachten ......

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 09:04 schreef xychix het volgende:

[..]

als jij&jou xp niet fatsoenlijk met een isdn modem om kan gaan is dat jou probleem
het lijkt mij een probleem dat helemaal bij jou/xp ligt. als jij het goede (ppp) taaltje over de modem spreekt maakt het bij @work echt niet uit welk os je draait !

ik heb ook 3 weken gezeik gehad met xp en @work terwijl @work onder win98 perfect werkte met dezelfde instellingen. Bij @work konden ze ook niet vinden wat het was en uit eindelijk bleek het voor mij een instelling te zijn die normaal absoluut uit moet, en bij win98 ook uit stond, daarna werkte het perfect. Eveneens werkte andere dailup providers ook perfect zonder die instelling. dus @work heeft wel degelijk problemen met xp

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

daty betekend dan toch dat xp niet exact dezelfde info over de lijn stuurt als win98....

vreemd..

naja.. dan weet ik het ook niet meer.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 09:04 schreef xychix het volgende:

[..]

Ik heb dit alleen bij @work bij planet en Wish heb ik in 2 seconde verbinding.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 12:29 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik heb ook 3 weken gezeik gehad met xp en @work terwijl @work onder win98 perfect werkte met dezelfde instellingen. Bij @work konden ze ook niet vinden wat het was en uit eindelijk bleek het voor mij een instelling te zijn die normaal absoluut uit moet, en bij win98 ook uit stond, daarna werkte het perfect. Eveneens werkte andere dailup providers ook perfect zonder die instelling. dus @work heeft wel degelijk problemen met xp
Kertje jij hebt bij ppp, multilink aan staan maar heb je ook beide lijnen aangevinkt bij eigenschappen/algemeen? en bij eigenschappen/opties alleen eerste beschikbare apparaat?

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 18:53 schreef canalplus het volgende:

[..]

Kertje jij hebt bij ppp, multilink aan staan maar heb je ook beide lijnen aangevinkt bij eigenschappen/algemeen? en bij eigenschappen/opties alleen eerste beschikbare apparaat?
ik kan di dingen niet vinden doe je opnoemt, ik heb ook de engelse xp btw

• superjoost
w000t ! dus dat het een beetje vaag werkt, zou alleen maar aan windows XP liggen ? Ik gooi wel ffe crosscable naar m'n getweakte 486 met windows 95 .. plug daar m'n modem in.. maak ik die mooi de proxy

• eXistenz
Met windows 2000 duurt het inloggen ook flink wat tijd (10 sec)
terwijl Wish binnen 2 sec ingelogd is...
precies dezelfde instellingen

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 12:59 schreef eXistenz het volgende:
Met windows 2000 duurt het inloggen ook flink wat tijd (10 sec)
terwijl Wish binnen 2 sec ingelogd is...
precies dezelfde instellingen
De passwordvertificatieserver (scrabble :P) zal wel bij @work wel wat minder snel zijn dan bij Wish :).
Bij Wish duurt het password controleren ook maar 2 seconden bij mij. Maar bij sommigen anderen zo 6 seconden.

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 17:54 schreef SySasZ het volgende:

[..]

De passwordvertificatieserver (scrabble :P) zal wel bij @work wel wat minder snel zijn dan bij Wish :).
Bij Wish duurt het password controleren ook maar 2 seconden bij mij. Maar bij sommigen anderen zo 6 seconden.
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar krijg ik meestal pas na ongeveer 6 a 8 pogingen verbinding

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Ik vind het maar but voorlopig, na 1,5 maand nog geen aansluiting. Vanmorgen geprobeerd te bellen, 3x in gesprek. Toen maar gemeeld, nog geen reactie. Ik ga eens kijken of Demon of Euronet al wat goedkoper is geworden.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

mail krijg je nooit terug, heb ik althans nog nooit gehad.

ik durf niet eens meer te disconnecten in het weekend, want gisteren ook, ik rebooten om 10 uur, kwam er mooi niet op tot vanmorgen half 8 ofzo...

word steeds beroerder

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

hmm... gelijk maar weer afmelden dus ?

als je hierover belt wat is dan de reactie

1= sorry storing blaat blaat blaar

2= meneer als u een gegarandeerde verbinding wilt zult u een $$$$$$ abbo moeten nemen dan heeft u een 1 op 1 lijn.

ik hoop dat het 1 is als optie 2 aan de orde is dan zal de kwaliteit NOOIT beter worden. ze willen mensen naar een duurder abbo drukken ...

En ik smeek jullie.... blijf nou klagen....!!!
je ziet de komende 6 maand vast geen resultaat maar dan zal het toch vast beter worden ?!
het lijkt er dus ook op dat er meer particulieren dan bedrijven van de dienst gebruik maken...

hmm.. ik ga echt wel een bsd bak inrichten voor het up houden van de verbinding !

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

De helpdesk blijft wel ok

..

ze zijn nu 8:19 al aaanwezig !!

sjooo..

maar ik hoor net dat ik 2e week februarie online ga..

hmm.. ik had zelf eind januarie uitgerekend maar ok... we wachten af.

Verwijderd

wat is de url van @work isdn???

ik zie alleen maar adsl staan :s

• superjoost
Ik heb gister ook ffe gebeld. Zelfde verhaal.. 2e week van februari.
Kheb nog even gevraagd naar de status van het netwerk. Deden ze heel erg vaag over...
Op dinsdag 22 januari 2002 08:17 schreef xychix het volgende:
maar ik hoor net dat ik 2e week februarie online ga..

hmm.. ik had zelf eind januarie uitgerekend maar ok... we wachten af.

• superjoost
Hoe is het de laatste tijd trouwens met het @work-internetten ?
(al een tijdje nix over gehoord

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Tsja ik ben ook wel benieuwd of ik mijn kpn hetnet echt eruit kan pleuren...

is het mogelijk om hetzelfde IP vast te houden ? of gaat dat niet lukken. een domein aan je ip ?

Verwijderd

dat internettten gaat perfect, tot een week of 3 geleden was het een beetje bagger, maar nou altijd gelijk verbinding.
ben bijna 24/7 online.
en je krijgt een vast ip adres, heb ik tenminste wel.

Verwijderd

nou, demon is al wel wat goedkoper 200 euro ..nog steeds super duur dus, maar het werkt wel goed

• superjoost
W00T, mooi !
Klinkt erg goed.. Ze gaan me (hopelijk) 2e week feb. aansluiten ! Wat voor OS draai je ?
Zijn er nog steeds de probs met winXP ?
Op dinsdag 29 januari 2002 15:47 schreef manpage het volgende:
dat internettten gaat perfect, tot een week of 3 geleden was het een beetje bagger, maar nou altijd gelijk verbinding.
ben bijna 24/7 online.

Verwijderd

ben bijna 24/7 online.
als jij 3k/sec overdag perfect vindt.....

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

het netwerk mag dan niet snel zijn maar als ik het zo hoor is het wel constant online !!?! das altijd beter dan mijn huidige telefoon lijn!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 09:54 schreef xychix het volgende:
het netwerk mag dan niet snel zijn maar als ik het zo hoor is het wel constant online !!?! das altijd beter dan mijn huidige telefoon lijn!
no offence maar kun je niet lezen ofzo? ik heb volgens mij al wel 100x gezeg dat de connectie 1 pot nat is en je dus helemaal niet de heledag online kan zitten stinken. Toevallig laatste paar dagen wat beter...

Verwijderd

wart gebruiken jullie als uitgaande mail server bij athome work ?

smtp.workbenelux.nl ?

Verwijderd

Hier was ik in het begin al bang voor, maargoed dat ik terughoudend bem gewijst hierin...
@thome is gewoon nog in de 1e fase en heeft met een hoop onverwachte zaken te maken gekregen. Nu is de vraag of ze uiteindelijk goed gaan draaien of ofdat ze besluiten de pluggies eruit te trekken.

Maar in elk geval heb ik me gister aangemeld bij Netscource Friaco Thuisnet voor 30 Euro/maand, die draait al wat langer en daar heb ik nog geen een negatieve reactie over gelezen, sterker nog: alleen maar zeer positieve.

Bovendien zit je er maar 1 maand aan vast, dus ik wacht lekker af, en als @thome wat stabieler wordt en de problemen heeft opgelost, dan stapt deze jongen wel mooi over naar 24/7 online >:)

gegroet allemaal !!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

ben bijna 24/7 online.
Kertje

no offence hoor maar hieruit leidde ik af dat het de laatste tijd beter ging.. (op snelheid na!) maar ik begrijp dat het bij jou anders ligt ?

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 20:54 schreef xychix het volgende:

[..]

Kertje

no offence hoor maar hieruit leidde ik af dat het de laatste tijd beter ging.. (op snelheid na!) maar ik begrijp dat het bij jou anders ligt ?
mjah nogal :) veel packetloss, vaak down (net sinds 3 dagen gaat het wat beter), zeer trage verbinding, overdag soms zelfs < 3k/sec

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me nu ingeschreven bij Friaco, ik stuurde zondag een inschrijfformulier, en kreeg dinsdag al mijn inlog gegevens, deed het perfect.

Bij @work heb ik op 18 januari informatie gevraagd over Flatfree internet. Ik kreeg pas op 29 januari pas een mailje terug, als dat niet bewijst hoe slecht dat bedrijf draait, duur bijna een halve maand voordat je een antwoord krijgt op een mailtje

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 09:11 schreef Xaris het volgende:
Ik heb me nu ingeschreven bij Friaco, ik stuurde zondag een inschrijfformulier, en kreeg dinsdag al mijn inlog gegevens, deed het perfect.

Bij @work heb ik op 18 januari informatie gevraagd over Flatfree internet. Ik kreeg pas op 29 januari pas een mailje terug, als dat niet bewijst hoe slecht dat bedrijf draait, duur bijna een halve maand voordat je een antwoord krijgt op een mailtje
ik heb sowieso nog nooit antwoord gehad op mijn mailtjes bij hun....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 11:44 schreef Kertje het volgende:

ik heb sowieso nog nooit antwoord gehad op mijn mailtjes bij hun....
Kijk, dat vind ik nou nergens op slaan, een beetje bedrijf geeft toch in ieder geval een antwoord op een mailtje, en een beetje snel ook, al is het maar een automatisch bericht met " wij nemen u vraag in behandeling" of zo iets

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 13:41 schreef Xaris het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik nou nergens op slaan, een beetje bedrijf geeft toch in ieder geval een antwoord op een mailtje, en een beetje snel ook, al is het maar een automatisch bericht met " wij nemen u vraag in behandeling" of zo iets
tja baal ik ook behoorlijk van, ik was echt vol lof over helpdesk en sales daar, maar begin me steeds meer te ergeren

ik hang btw *nu* weer aan de lijn met ze :) gewoon masaal net zolang blijven zeiken totdat ze het door hebben....

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

speel het wat harder.

JIJ bent tenslotte een zakelijke klant >:) die verwacht te krijgen waar hij voor betaald !! zoniet , geen geld.. das toch niet raar !!? :?

(ik heb nog makkelijk lullen ik heb nl nog geen account ! )

• eXistenz
[quote]Op vrijdag 01 februari 2002 13:49 schreef xychix het volgende:
speel het wat harder.

JIJ bent tenslotte een zakelijke klant >:) die verwacht te krijgen waar hij voor betaald !! zoniet , geen geld.. das toch niet raar !!? :?

Geld ? welk geld :), ze hebben nog steeds nix afgeschreven hier :)

maar uhm ik haal gewoon 8kb/s overdag kertje...
en inbellen is nu ook goed maakt niet uit wanneer ik inbel ik heb meteen connectie
(die verbetering was wel "ineens" nadat ik bijna hele dag heb lopen bellen en klagen bij die helpdesk :) )

nu niet massaal aanmelden , kwil wel dat zo goed blijft gaan >:)

Verwijderd

[quote]
Op vrijdag 01 februari 2002 14:04 schreef eXistenz het volgende:
Op vrijdag 01 februari 2002 13:49 schreef xychix het volgende:
speel het wat harder.

Geld ? welk geld :), ze hebben nog steeds nix afgeschreven hier :)

maar uhm ik haal gewoon 8kb/s overdag kertje...
en inbellen is nu ook goed maakt niet uit wanneer ik inbel ik heb meteen connectie
(die verbetering was wel "ineens" nadat ik bijna hele dag heb lopen bellen en klagen bij die helpdesk :) )

nu niet massaal aanmelden , kwil wel dat zo goed blijft gaan >:)
ik haal echt geen 8k/sec, snachts wil ik nog wel is halen maar overdag haal ik, zeker in de piekuren, soms naximaal 3k/sec. zitten wel toppen in van 5 of 6k, maar zeker geen 8k

Verwijderd

existenz, wat voor OS draai jij ?
en Kertje ? wat voor OS jij ?

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 11:54 schreef Warezhelp het volgende:
wart gebruiken jullie als uitgaande mail server bij athome work ?

smtp.workbenelux.nl ?

• eXistenz
Op vrijdag 01 februari 2002 20:02 schreef ceajay het volgende:
existenz, wat voor OS draai jij ?
en Kertje ? wat voor OS jij ?
windows 2000 pro

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 10:59 schreef Warezhelp het volgende:

[..]
gebruik jij de search maar is, dit heb je al 100x gevraag en ik heb je hier al 100x antwoord op gegeven

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 11:14 schreef eXistenz het volgende:

[..]

windows 2000 pro
xp hier

• superjoost
vaag.. Volgens mij zit er wel degelijk verschil in wat voor OS je hebt.. Ik heb 1 bak met windows XP Pro
en 1 bak met windows 2000 Pro.
Alle updates enz. geinstalleerd. De windows XP bak belt veel sneller in. (maakt niet uit welke provider) & met precies dezelfde ISDN-modem.

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 18:57 schreef superjoost het volgende:
vaag.. Volgens mij zit er wel degelijk verschil in wat voor OS je hebt.. Ik heb 1 bak met windows XP Pro
en 1 bak met windows 2000 Pro.
Alle updates enz. geinstalleerd. De windows XP bak belt veel sneller in. (maakt niet uit welke provider) & met precies dezelfde ISDN-modem.
heb je niet toevallig op win2k "aanmelden op het netwerk" aangevinkt? hierdoor kan het nl zo 10 seconde langer duren

• superjoost
Nope.. Zeker weten van niet.. Maarja ! Misschien is die windows 2000 wel een beetje brak geworden ofzow.. ik zal binnenkort ook even de modem ompluggen naar m'n windhoos 95 bak. Dan kijk ik ook even hoe het daarmee gaat (zodra ik aangesloten ben)
Op zaterdag 02 februari 2002 19:26 schreef Kertje het volgende:

[..]

heb je niet toevallig op win2k "aanmelden op het netwerk" aangevinkt? hierdoor kan het nl zo 10 seconde langer duren

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Ik zit nog steeds te wachten op mijn aansluiting.

ik hoop dta het straks dan ook een beetje ok is. Maar k zeg mijn hetnet echt wel op !! ik ga enkel en alleen maar met @work internetten !! op de momenten dat ik geen verbinding heb zal ik deze 2e isdn lijn 100% gebruiken om de helpdesk kei kei kei hard aan te pakken en als ze dat zat zijn krijg ik ze vast wel zo ver om mij door te verbinden met een "echte" medewerker !..

maar vooralsnog wachten we gewoon afwat de maand brengen gaat !

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 09:25 schreef xychix het volgende:
op de momenten dat ik geen verbinding heb zal ik deze 2e isdn lijn 100% gebruiken om de helpdesk kei kei kei hard aan te pakken en als ze dat zat zijn krijg ik ze vast wel zo ver om mij door te verbinden met een "echte" medewerker !..
hoop niet voor je dat de stekker eruit gaat na kantoor uren, want dan kun je daar niemand meer bereiken van @work ;)

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

nah maar dan kan ik vast zo'n 10 mailtjes per minuut typen (lees: genereren uit een scheldwoordenlijkst)
>:)

nah. dan zien we wel weer.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

ik zal vandaag nod eens ff bellen met de vragen:

op welke dag valt bij jullie "half" februarie ?

Ik hoor van verschillende kanten dat de kwaliteit van het netwerk te wensen over laat, ik mag er toch vanuit gaan dat een professioneel bedrijf als @home/@work een professionele dienst aanbied en indien deze te kort schiet dat er dan een professionele oplossing komt?

Kunnen jullie mij tezamen met de abbonnement gegevens een SLA (Service Level Agreement) opsturen zoals jullie deze intern ongetwijfeld zullen hebben? :?

• hce_nl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 11:04
Ik heb van een salesmedewerker begrepen dat ze nog bezig zijn om dit hele verhaal op te zetten en dat het eigenlijk nog niet als volledig produkt aangeboden kan worden.

Dat ze via het roddelcircuit op GOT :D toch al veel klanten hebben gekregen vinden ze mooi meegenomen.

We kunnen er denk van uit gaan dat t.z.t. alles beter wordt.

Mij is belooft dat ik binnen een week gebruik kan maken van deze dienst.

BorgDOS 5.0: Assimilate another (Y/N)?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Kettrick

Rantmeister!

* Kettrick komt net terug van zijn werk,

@work had voor de zoveelste keer iets verkloot.

Als je de maxspeed variant hebt moet je op een speciaal nummer inbellen, maar daarvoor moet je nummer in hun systeem staan. staan we sinds vanacht niet meer op blijkbaar |:(

Ik kon de router dus weer op het oude (redelijk vaak in gesprek enzo) zetten.

Helpdesk is op zaterdag uiteraard gesloten :'(

dat was mijn @work ervaring voor vandaag. :(

Verwijderd

Mijn ervaringen zijn ook nie zo best
Ik kan maar max. een uurtje of zo achterelkaar internetten
eerst kon ik wel 48 uur ofzo (moest ik rebooten arrgh)
maar nu amper een uur, en overdag kan ik niet altijd inbellen

mzzl

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

op dit moment heb ik geen klagen !

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023