ik weet niet meer.
als ik hem weer eens zie (ik hoop er voorlopig niet op
🌞🍃
Verwijderd
en daarna blabalbla
Helemaal mee eens, ik ook nietOp zondag 13 januari 2002 16:43 schreef VincentvDijk het volgende:
mmm ik heb er nog geen 1 gehad ... dus ...
MacBook Pro 14" 2021
Virussen? Scan ze hier!
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
LOL!Op zondag 13 januari 2002 16:48 schreef Flyduck het volgende:
*STOP* Monitor_not_Found_or_Removed
PSN: DutchTrickle PVoutput
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dat moet dan een virus zijn, aangezien Windows XP geen KERNEL32.DLL meer gebruikt maar NTOSKRNL.EXE...Op zondag 13 januari 2002 18:30 schreef CaineTanathos het volgende:
KERNEL32
Virussen? Scan ze hier!
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL ... yep same here ..
C'est moi.
de virusscanner vindt geen virussen namelijk
Staat er echter kernel32.exe,, wel,
want de kernel32 is een dll,, en geen .exe.
Verwijderd
Verder erg okee!
Verwijderd
BAD_POOL_CALLER - Deze error krijg ik veel vaker, is niet op te lossen ofzo
Verwijderd
IRQL blah blah krijg ik ook vaak, en pagefault in nonpaged (tekst). Weet iemand wat de oorzaak kan zijn want dit scherm is namelijk altijd wat ik zie als mijn cpu de laatste tijd 4 mhz is overgeklokt. HIER word ik behoorlijk wanhopig van. HELP me kan mijn cpu door deze message niet meer overklokken
PAGEFAULT is óf een rotte memorychip die de OC niet aan kan, o een rotte HD (bad sectors).Op maandag 14 januari 2002 11:07 schreef Thanathos het volgende:
IRQL blah blah krijg ik ook vaak, en pagefault in nonpaged (tekst). Weet iemand wat de oorzaak kan zijn want dit scherm is namelijk altijd wat ik zie als mijn cpu de laatste tijd 4 mhz is overgeklokt. HIER word ik behoorlijk wanhopig van. HELP me kan mijn cpu door deze message niet meer overklokken
IRQL_NOT_LESS_EQUAL is meestal een driver-issue. Overigens, die melding heeft NIKS met IRQ's te maken, IRQL != IRQ. Om maar eens een wijdverbreid misverstand uit de weg te helpen.
Virussen? Scan ze hier!
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Error signature BCCode : d1 BCP1 : 000000000 bla, bla, bla
Het treedt bij mij op als:
- m'n register schoon met regclean of system mechanic
- als ik in Edonkey teveel connections opgeef ( >40)
- als ik de zoek functie in Kazaa of Morpheus gebruik
Deze problemen worden m.i. veroorzaakt door de software zelf en niet door XP.
Als ik voornoemde zaken achterwege laat dan draait XP als een huis
Verwijderd
dan denk ik de memory want eerst had ik mijn xp op 1575mhz voor de grap draaien (11.5 x 137); teruggeklokt naar 133 *geen instellingen veranderd* en toen weer 137 gezet en toen was het over met het overklokken.Op maandag 14 januari 2002 11:13 schreef wildhagen het volgende:
[..]
PAGEFAULT is óf een rotte memorychip die de OC niet aan kan, o een rotte HD (bad sectors).
IRQL_NOT_LESS_EQUAL is meestal een driver-issue. Overigens, die melding heeft NIKS met IRQ's te maken, IRQL != IRQ. Om maar eens een wijdverbreid misverstand uit de weg te helpen.
Nieuwe memory kopen ??????
Verwijderd
Verwijderd
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Verwijderd
Ik hoop hem zojuist opgelost te hebben... ik heb nog geen BSOD's gezien :-) (afkloppen)
<Bijna zekere solution> Ik heb de WHQL 16.30 driver installed mijn refresh rate op 85Hz gezet en de nieuwste monitor drivers gedowned by Iiyama (NL) lijkt te werken :)</Bijna zekere solution>
dat winxp een fout had gevonden en moet vervolgens resetten..en kan dus niet verder met de installatie!
komt steeds terug die fout....is geen vitus...
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
wel helaas dankzij de detonators 23.11 een crash tijden quake gehad waarbij de comp gewoon simpelweg bevroor.
Met de oude drivers geen problemen en nog geen 1% snelheidsverlies. Dan maar liever stabiliteit.
als zoveel keren gehad bij xp, zelfs dat ie na de beginstall ff ging opstarten kreeg ik dit, nu heb ik de partitie naar ntfs gedaan en ik heb er geen last meer van
Verwijderd
XP MAAKT 100% GEBRUIK VAN HW HIERDOOR VEEEEEEEEEEL STABIELER MAAR VAN DE ANDERE KANT JE WEET WEL DAT JE HW
SUCKS IS DUS.......
Verwijderd
MOET JE OF EEN BIOS UPDATE DOEN OF XP INSTALLEREN OP EEN PARTITIE DIE KLEINER IS DAN 4GBOp dinsdag 15 januari 2002 08:20 schreef Newjersey_nl het volgende:
UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME
als zoveel keren gehad bij xp, zelfs dat ie na de beginstall ff ging opstarten kreeg ik dit, nu heb ik de partitie naar ntfs gedaan en ik heb er geen last meer van
Verwijderd
DOE DAN BOOTEN VAN DE XP CD EN INSTALLEER ZO MET EEN LEGE HD... BIJ EEN UPGRADE VERWIJS JE DAARNA NAAR DE ME CDOp dinsdag 15 januari 2002 01:56 schreef Snijboon het volgende:
ik had een scherm bij het instaleren upgrade van ME naar XP
dat winxp een fout had gevonden en moet vervolgens resetten..en kan dus niet verder met de installatie!
komt steeds terug die fout....is geen vitus...
Verwijderd
The Stop 0xC2 error message indicates that a kernel-mode process or driverOp maandag 14 januari 2002 11:07 schreef Thanathos het volgende:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - Zag ik gisteren voor het eerst
incorrectly attempted to perform a memory operation. This error message is
typically caused by a faulty device driver or software.
VERTAAL ZELF MAAR MAAR DIT IS WEL EEN ANTWOORD OP JE PROBLEEM... LOL
Verwijderd
wilt u alstublief wat minder schreeuwenOp dinsdag 15 januari 2002 09:03 schreef Svenny2002 het volgende:
IN WINDOWS XP ZIJN BLUE SCREENS 9 van de 10 KEER HARDWARE EN DIE ANDERE KEER INCOMPATIBLE SOFTWARE ZOALS VIRUSSCAN, FIREWALL OF CD SOFTWARE...
XP MAAKT 100% GEBRUIK VAN HW HIERDOOR VEEEEEEEEEEL STABIELER MAAR VAN DE ANDERE KANT JE WEET WEL DAT JE HW
SUCKS IS DUS.......
Verwijderd
Kijk maar eens bij Symantec of Network Associates. Lijkt op besmetting met badtrans virusOp zondag 13 januari 2002 18:30 schreef CaineTanathos het volgende:
KERNEL32
Verwijderd
Ik wil wel eens weten waar je deze wijsheid vandaan haalt, ik stoei ook al een tijdje met XP systemen en heb toch een heel andere mening. Zeker geen 9 van de 10 keer een hardware probleem.Op dinsdag 15 januari 2002 09:03 schreef Svenny2002 het volgende:
IN WINDOWS XP ZIJN BLUE SCREENS 9 van de 10 KEER HARDWARE EN DIE ANDERE KEER INCOMPATIBLE SOFTWARE ZOALS VIRUSSCAN, FIREWALL OF CD SOFTWARE...
SUCKS IS DUS.......
Natuurlijk zijn er hardware problemen, veelal veroorzaakt door brak geheugen, maar zeker zoveel keer is de software ( nog niet) compatibel met XP.
Bovendien lijkt XP veel " gevoeliger" wat drivers betreft.
Maakte het bijvoorbeeld in W2K niet veel uit welke Nvidia driver je installeerde ( alleen een paar puntjes in de diverse testprogjes), met XP heb ik andere ervaringen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mouse position has changed.
Please reboot computer for effect
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
Wat zeg ik XP maakt 100% gebruik van HW vandaar ook de stuurprogramma's die GEAVANCEERD moeten zijn! Daarom werkt die van 2000 vaak gewoon ook advanced!Op dinsdag 15 januari 2002 09:27 schreef Evolution het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten waar je deze wijsheid vandaan haalt, ik stoei ook al een tijdje met XP systemen en heb toch een heel andere mening. Zeker geen 9 van de 10 keer een hardware probleem.
Natuurlijk zijn er hardware problemen, veelal veroorzaakt door brak geheugen, maar zeker zoveel keer is de software ( nog niet) compatibel met XP.
Bovendien lijkt XP veel " gevoeliger" wat drivers betreft.
Maakte het bijvoorbeeld in W2K niet veel uit welke Nvidia driver je installeerde ( alleen een paar puntjes in de diverse testprogjes), met XP heb ik andere ervaringen.
maar spontane reboots ??
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Verwijderd
Zo zo, hou oud ben jij dan wel niet?Op zondag 13 januari 2002 19:13 schreef FrankGuthrie het volgende:
heb 1 1/2 jaar windows 200 gehad, geen nekele baluwe scherm, nu XP par dagen, loopt nog steeds goed.
Das heel wat beter dan 98 en ME die ik hiervoor erop had, ME voor nog geen 2 weken, was toen al afgedankt.
Maar XP is
Verwijderd
CDFS_FILE_SYSTEM en BAD_POOL_CALLER
Ik heb een moederbord met een via chipset. Daarom gebruik ik Cprset en WPcredit. Ik heb het idee dat ik de foutmeldingen door dit programma krijg.
Zijn er meer mensen met deze foutmeldingen in combinatie met deze
programma's?
Maar probeer eerst even te googlen op de foutmeldingen, en het resultaat hiervan in je nieuwe topic te verwerken
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()