[MM] Hoe krijg je dat ledje uit dat plastic ding??

Pagina: 1
Acties:

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 13:19
Ik heb zo'n logitec muis zo'n blauwe waarvan je frontjes kan verwisselen. Alleen voor dat ik hem kan modden moet ik uhm eerst nog even maken, alleen krijg ik die stomme led er niet uit!! Want ik denk dat die kapot is, ook al snap ik niet hoe dat zou kunnen!

• HobbeS
Weet niemand dit ofzo??!

Verwijderd

ik heb ook geen id maar kan je niet bij het ledje of weet je niet hoe je em los moet maken ?? als je niet bij et ledje kan moet je gewoon proberen em zo ver mogelijk te "slopen" en dan gewoon draadjes losknippen en weer vast solderen met nieuwe ledje ?!?! maar dan wel op eigen risico !!

• HobbeS
Dat plastic hulsje heb ik ook weer nodig bij de nieuwe led. Dus die kan ik niet slopen. En er hart aan trekken heeft ook geen zin want ik had net dat printje al helemaal krom!

Verwijderd

huh je bedoelt het stukje plastic om het ledje want nou vat ik em nie meer heb je shot ofzo ??

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
je moet gewoon ff dat lipje bovenop ff met een schroevendraaiertje oid om hoog duwen en dan dat ding eraf schuiven

sim-pel

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16
Daar had ik ook last van, gewoon een beetje draaien en voorzichtig trekken, een kant v/h ledje is wat afgevlakt.

Suc6

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Wat voor led ga je er nu inzetten. (welke kleur bv.)

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Lomp geweld werkt altijd.. (iig bij mijn muismod). :P

• HobbeS
Als 1 van jullie nu had gezegt dat hij gewoon op de led vastgeklikt zat. Want toen de pootjes van de led geboken waren zag ik meteen dat ik uhm er zo vanaf kon klikken en toen ik hem door ging meten, merkte ik dat de led helemaal niet kapot was :<
Pagina: 1