[Baldur's Gate 1] Knock-spell

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo mensen!
Een vraagje, hopelijk weet iemand 't. Ik zit nu in dubio. Ik ben bijna halverwege 't spel en ik kan Branwen (cleric) meenemen, maar als ik Imoen loos heb ik geen thief meer in m'n party. En ik kan dus geen kisten meer unlocken (soms allen forceren). Nu is mijn vraag: WAAR kan ik de KNOCK-spreuk vinden/kopen?
Thanks for tips! (die magier op High Hedge heeft 'm nie) :(

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-11 09:47
Hou Imoen, die andere zuigt!

of : cheat ff, alle codes staan op het internet.

bv. www.fastcheater.com

Verwijderd

www.gamefaqs.com als je het zonder cheats wil doen... en daar effe zoeken naar baldur's gate :)

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Als je fighter sterk genoeg is kan je de kist/deur ook aanvallen .... (slot kapot slaan zeg maar )(neem aan dat het ook in bg1 werkt ieg in bg2 ,icewind en planscape wel dus zal in bg1 ook wel zo zijn )

.Quod me nutrit me destruit.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

éhm, wat zijn de rest van je characters (ik zou Branwen niet mee nemen)

Verwijderd

Imoen behouden! Die meid kix ass :P

Knock spell kun je trouwens op zat plaatsen kopen meen ik :) Maar waar: das voor jou om uit te zoeken en niet aan ons dat aan jou te verklappen >:)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Ja klopt, je kan forceren, alleen dat werkt niet op alle kisten. Na ja... ik waag de gok maar om zonder Imoen door te gaan dan. En cheaten: gimme a break zeg, speel dan gewoon NIET het spel.

• White Dust

White Dust

Op zondag 13 januari 2002 16:09 schreef ThePriest het volgende:
Ja klopt, je kan forceren, alleen dat werkt niet op alle kisten. Na ja... ik waag de gok maar om zonder Imoen door te gaan dan. En cheaten: gimme a break zeg, speel dan gewoon NIET het spel.
Doe dat niet een thief heb je meer aan dan een cleric, kweet niet wat de andere characters zijn maar ik veronderstel dat Jahera (zoiets geloof ik :P ) ook in je team zit :? die heeft ook cleric spreuken.

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
Knock is een leuke spell, maar denk er niet te goed over, bij ook maar enigszins belangrijke deuren krijg je een heel leuk stukje:
This door does not seem to have a conventional lock, and may be warded against some simple spells as well.
Of iets van gelijke strekking... gek wordt je daar van.

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Ah, thanks. Die extra kreet bij Knock (dat 'ie niet alles open krijgt) is volgens mij voor deuren waar je echt een sleutel ofzo voor nodig hebt. Pick lock werkt dan ook niet. Maar jullie hebben me overtuigd, ik laad effe een game terug, met Imoen. Ik heb Jaheira er inderdaad toch al bij zitten, maar die Imoen is eigenlijk niet echt nuttig, behalve af en toe met stenen gooien en sloten openen doet ze niets... :)

• White Dust

White Dust

Op zondag 13 januari 2002 16:14 schreef PsyFlash het volgende:
Knock is een leuke spell, maar denk er niet te goed over, bij ook maar enigszins belangrijke deuren krijg je een heel leuk stukje:
[..]

Of iets van gelijke strekking... gek wordt je daar van.
en dan moet je iets van een hendel om zetten of iets dergelijks :P

• White Dust

White Dust

Op zondag 13 januari 2002 16:16 schreef ThePriest het volgende:
Ah, thanks. Die extra kreet bij Knock (dat 'ie niet alles open krijgt) is volgens mij voor deuren waar je echt een sleutel ofzo voor nodig hebt. Pick lock werkt dan ook niet. Maar jullie hebben me overtuigd, ik laad effe een game terug, met Imoen. Ik heb Jaheira er inderdaad toch al bij zitten, maar die Imoen is eigenlijk niet echt nuttig, behalve af en toe met stenen gooien en sloten openen doet ze niets... :)
bij mij was Imoen wel zeker nuttig, geef haar een goed studded leer een een long sword (later in het spel komen nog veel leukere wapens en armor voor >:) ) of een bow en je hebt een goed persoon er in, en dan natuurlijk ook nog Minsc één van de beste en kleurijkste karakters uit het spel.

Kben ook nog vergeten te typen dat Imoen ook nog een ander nut heeft: detecting en disarming traps.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 16:16 schreef ThePriest het volgende:
Kom je nog op terug :) Imoen kix ass. Niet direct maar later zeer zeker :D

• White Dust

White Dust

Op zondag 13 januari 2002 16:22 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Kom je nog op terug :) Imoen kix ass. Niet direct maar later zeer zeker :D
ook nog even de Shadow Armor in Beregost kopen, beetje duur maar wat een goed leer >:)
Pagina: 1