Hey All,
Ik heb een klein probleempje. Op mijn beide pc's draai ik Win2k pro. De pii266, welke met WinRoute serveert, geeft de layout van de frontpage foutloos weer. De tb1400, welke win98se/win2kpro in dualboot draait, geeft in win98se de layout van de frontpage ook foutloos weer, maar in win2kpro niet.
Een paar screenshots genomen op de tb1400 in win2kpro:

Zoals jullie zien wordt er een foutmelding gegeven door IE. Die luidt:
Dit lijkt mij dikke stierenstront, aangezien jullie er geen last van hebben en ik op de andere pc en in win98se ook niet. Als ik een artikel open, wordt de boel wel goed weergegeven...:? Dus alleen als ik de browser open en ik automatisch naar t.net surf.
Kunnen jullie me helpen? Dit is nml. slecht voor m'n TweakOtine
Oh ja, als ik in GoT op F5 (=refresh) druk, doet ie iets soortgelijks...
Ik heb een klein probleempje. Op mijn beide pc's draai ik Win2k pro. De pii266, welke met WinRoute serveert, geeft de layout van de frontpage foutloos weer. De tb1400, welke win98se/win2kpro in dualboot draait, geeft in win98se de layout van de frontpage ook foutloos weer, maar in win2kpro niet.
Een paar screenshots genomen op de tb1400 in win2kpro:

Zoals jullie zien wordt er een foutmelding gegeven door IE. Die luidt:
code:
1
2
3
4
5
| Regel: 5 Teken: 1 Fout: 'is' is niet gedefinieerd Code: 0 URL: http://www.tweakers.net |
Dit lijkt mij dikke stierenstront, aangezien jullie er geen last van hebben en ik op de andere pc en in win98se ook niet. Als ik een artikel open, wordt de boel wel goed weergegeven...:? Dus alleen als ik de browser open en ik automatisch naar t.net surf.
Kunnen jullie me helpen? Dit is nml. slecht voor m'n TweakOtine
Oh ja, als ik in GoT op F5 (=refresh) druk, doet ie iets soortgelijks...