zijn er ook programma's die automatisch je muziek collectie door bladeren en 2 bij elkaar passende liedjes door elkaar mixt bv....hij begint met een nummer en halverwege schakeld hij mixend over naar een tweede nummer? zonder dat ik zelf iets hoef te doen dus
of alleen op een knopje drukken ofzo
AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X
winamp 2 + sqrsoft plugin, zie site
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
BPMstudio is echt prima daarvoor, maar er is geen softwareprogamma wat voor jou uitzoekt welke plaatjes leuk bij elkaar passen hoor. Dat moet je echt zelf doen.
Verwijderd
www.visiosonic.comOp maandag 14 januari 2002 11:35 schreef Praetorian2k het volgende:
pcdj
url: geen idee
Je kan er op rekenen dat dit allemaal nergens naar gaat klinken
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Met een goede midi controller en Native Instruments' Traktor kun je echt heel goed mixen
Verwijderd
Ik ken een aantal radiostations die raduga gebruiken als non-stop systeem, misschien is dat iets?
haha ja das waar maar, ik heb bpm ook al maar hoe kan je daar fatsoenlijk mee mixen zonder apparatuur?Op maandag 14 januari 2002 11:57 schreef Fr3aKER het volgende:
Je kan er op rekenen dat dit allemaal nergens naar gaat klinken
Dan kan je het zelfs een een wave-editor mixenOp dinsdag 15 januari 2002 11:52 schreef Brezy het volgende:
haha ja das waar maar, ik heb bpm ook al maar hoe kan je daar fatsoenlijk mee mixen zonder apparatuur?
PCDJ (Red) is wel leuk, kan BPM's meten en matchen enzo, hoef je bijna niks meer zelf te doen. Als ie op autopilot staat crossfade ie alleen maar.
Pagina: 1