3dmark2001 goed...spellen drama

Pagina: 1
Acties:

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Ik snap er nix van...

ik heb mijn nieuwe pc nu eindelijk binnen...1800+, msi 266a pro2 RU, ati 8500 retail

nu heb ik het volgende probleem

met 3mark2001 haal ik wel een goede score ... steeds tussen de 7900 en 8000...draai win xp..nieuwste via drivers...en nieuwste ati drivers 3286...

nfs 5 ziet er totaal niet uit....heel brak (in het menu zelfs al)....max payne draai nu gelukkig wel weer met update...maar slaat er nog wel eens uit....wolf 3d draait wel perfect (gelukkig toch nog 1 spel)

weet iemand misschien een oplossing zodat ik nfs 5 kan draaien en flight sim 2002 ziet er ook niet uit..

ik snap er nix van..!! wordt er ook helemaal gek van...
want 3dmark is goed..dus wat zou het kunnen zijn dat spellen het niet goed doen..?

bvd

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

Het ligt denk ik aan je radeon drivers. Heb je al de nieuwste? Zo nee halen dan.. Zo ja dan moet een versie ouder halen.. Maar zijn dit de enige 4 spellen die je speelt of heb je nog vaker problemen?

superB

• tjAb
Op zondag 13 januari 2002 15:00 schreef deadline het volgende:
Het ligt denk ik aan je radeon drivers. Heb je al de nieuwste? Zo nee halen dan.. Zo ja dan moet een versie ouder halen.. Maar zijn dit de enige 4 spellen die je speelt of heb je nog vaker problemen?
deze spellen zijn nu idd ff de enige die ik heb geprobeerd...heb het systeem nog maar 2 dagen geleden in elkaar gezet...
en nieuwste drivers...ja zie ook post boven..en heb ook al oudere geprobeerd...

maar 3dmark hangt toch ook van je drivers af of niet? want ik snap het gewoon niet dat die games niet goed draaien maar 3markt wel.....argggggggggggggg

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

Ik zou eerst eens wat meer spelen proberen, want het zou goed aan nfs5 kunnen liggen.. En Max werkt nu toch ook? Misschien heb je in nfs5 wat opties aan staan die je graphische keert misschien niet heeft. Of misschien ligt het juist aan je geluidskaart die je verkeerd hebt ingesteld in bepaalde spellen.. of iets anders.

superB

• tjAb
Op zondag 13 januari 2002 15:12 schreef deadline het volgende:
Ik zou eerst eens wat meer spelen proberen, want het zou goed aan nfs5 kunnen liggen.. En Max werkt nu toch ook? Misschien heb je in nfs5 wat opties aan staan die je graphische keert misschien niet heeft. Of misschien ligt het juist aan je geluidskaart die je verkeerd hebt ingesteld in bepaalde spellen.. of iets anders.
flight sim ziet er ook niet echt mooi uit..
maar download wel ff wat demo's om te kijken of andere spellen wel werken

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:49

riffey#4

aka Beever#4

Het kan ook nog aan het spel liggen.
1nsane van Codemasters bijvoorbeeld: bij een potje off-road race op een random gegenereerde map krijg je de checkpoints onder XP op andere plaatsen dan onder win9x/w2k. Dat heeft dus niks te maken met videokaartdrivers, dat ligt aan het besturinssysteem in combinatie met het spel.
Misschien eens proberen om je systeem dualboot met win98SE te maken en kijken of alles dan wel werkt.
Zo ja, dan is het een probleem met XP in combinatie met de drivers.
Lijkt het onder 98 ook nergens op, dan kunnen die spellen misschien niet (goed) overweg met je videokaart.

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Heb je toevallig WinXP op je comp staan!? :+

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:25
je hebt zeker niet de nieuwste ati driver. dat zijn 6011 voor w2k en xp en voor w9x 9011, dus ik zou om te beginnen die maar ns installeren.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1