Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mag een ftp in de HK...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...waarvan ik wel afspreek, geen illegale dingen?
Die ftp is dan soms online.. of alleen even vandaag, maar mag dit?

Anders doe ik het niet :)

Verwijderd

Weet je wat het probleem is.
Jij post die ftp.

Als er nu iets illegaals op komt, krijg jij dus ook de OW aan je broek!
Iets om over na te denken van te voren. ;)

Uiteraard mag het posten van een link naar een ftp-server met alleen maar legale content erop wel.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Als jij in de gaten kan houden en kan garranderen dat het geen warez-zooi zal worden :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 13 januari 2002 14:41 schreef OProg het volgende:
Als jij in de gaten kan houden en kan garranderen dat het geen warez-zooi zal worden :P
En dat dat toch niet zal gebeuren... Dat wordt toch een bende, mensen gaan er misbruik van maken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zondag 13 januari 2002 14:42 schreef JvS het volgende:

[..]

En dat dat toch niet zal gebeuren... Dat wordt toch een bende, mensen gaan er misbruik van maken.
Daarom zeg ik het ook...

Ik zou persoonlijk het risico niet nemen want zoiets gaat 95% van de tijd fout :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 14:42 schreef JvS het volgende:

[..]

Hmmz.. ik dacht meer ff voor 1 middagje en dan kan ik er ook op letten de hele tijd wat er ge-upt wordt..

Ik heb wel een ideetje, divx, kan sowieso niet, ik ga echt geen 700 mb ontvangen, max is 10 heb ik ingesteld, zip/ace/rar/exe is verboden..

Zal iig al een heel stuk schelen..

Ik ben verantwoordelijk... ik post hem maar dan.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Al zou je die extensies disabled, die kun je zo omzeilen, doe ik met met die publieke shit website servertjes ook wel uns ;)

C:\>_

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 14:45 schreef SickBastard het volgende:
Ik ben verantwoordelijk... ik post hem maar dan.
Je houdt er wel rekening mee, dat er mensen zijn die je expres zouden willen aannaaien?

Een SU erover (mocht het gebeuren) is genoeg voor een Officiele Waarschuwing aan jouw adres.
Het is maar net of je dat risico wil nemen. Ik zou het niet doen in ieder geval.

Verder weet ik niet in welk kader je dit wil posten, maar het is niet zo dat GoT een programma uitwisselboard is he ;)
Daar zijn al genoef andere fora voor te vinden op internet. Het is dus ook niet de bedoeling dat er straks allemaal mensen draadjes gaan openen met de vraag of er mensen willen gaan uploaden naar hun ftp.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, waarvoor wil je hem eigenlijk gebruiken? Ik ben het er ook wlel mee eens dat GoT helemaal niet is om zaken uit te wisselen :o...

(nelske napraat mode :P)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 15:03 schreef nelske het volgende:
Een SU erover (mocht het gebeuren) is genoeg voor een Officiele Waarschuwing aan jouw adres.
Je bedoeld neem ik aan dat als er warez (of andere copyrighted stuf) komt te staan hij een ow kan verwachten als jullie er achter komen?

Een SU moet wel eerst gecontroleerd worden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aan de ene kant maakt het voor zijn GoT-status geen reet uit wat voor meuk op de ftp verschijnen. Dat omdat GoT niet over externe ftp's gaat.

Aan de andere kant mag je die url naar je ftp nergens op GoT posten ivm veroden linkjes, tel uit je winst :)

* Delerium denkt dat je beter niet kan vertrouwen op het goede gedrag van je medeHKérs

* Delerium kan winXP dus wel in 50 delen en uploaden >:)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op zondag 13 januari 2002 15:35 schreef ecteinascidin het volgende:
* m-m kan winXP dus wel in 50 delen en uploaden >:)
is dit een aanbod? zo ja OW!!!

ff serieus, als je zo'n ftp zou openen zou er vrij direct warez op verschijnen. zou de crew niks tegen jou FTPtje doen krijg je in elk topic van die posts als
"Het is wel een shareware programma maar een oplossing is wel te downloaden op de bekende plaats". Dat gaat dus niet zo fijn zijn.
Pagina: 1