Zitten er op een pc133 sdram moduuletje altijd op allebei de kanten van die zwarte blokjes (chippies). Ik heb er hier een met maar op 1 kant van die chippies en die werkt niet.
ik vraag me af hoeje uberhaupt dat geheugen erin hebt gekregen want het lijkt me geen SD-ram
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ik heb ook 128 Mb ram in m'n pc zitten met maar aan 1 kant van die chippies, kan dus wel gewoon lijkt me.
Das toch gewoon single side ram ofzoiets?
Das toch gewoon single side ram ofzoiets?
Xbox
Even the dark has a silver lining
hoe kun jij dit zo zien? paranormaal begaaft ofzoOp zondag 13 januari 2002 14:40 schreef Esger het volgende:
ik vraag me af hoeje uberhaupt dat geheugen erin hebt gekregen want het lijkt me geen SD-ram
A wise man's life is based around fuck you
Ja, kun jij dat niet zien dan???Op zondag 13 januari 2002 14:42 schreef zwelgje2 het volgende:
[..]
hoe kun jij dit zo zien? paranormaal begaaft ofzo![]()
[offtopic] SHIT, mijn G hapert..
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
geheugen modules kunnen idd double of single sided zijn. Dat hij bij jou niet werkt ligt daar dus niet aan
Doet ie helemaal niets?
Het kan op zich best wat uitmaken welke modules je hebt .. ik kocht vorig jaar 256MB double-sided, maar deze deed het niet in goed mijn PIII er werd slechts 128MB gevonden, toen omgeruild voor single-sided 256MB en die zag hij wel helemaal!
Er schijnen zoveel soorten te zijn, dat het naarmate je systeem verouderd, steeds meer een kwestie van kopen en uitproberen wordt .. doet hij het niet, dan terug gaan naar de winkel en een andere nemen.
Hij kán natuurlijk ook gewoon kaduuk zijn ..
Het kan op zich best wat uitmaken welke modules je hebt .. ik kocht vorig jaar 256MB double-sided, maar deze deed het niet in goed mijn PIII er werd slechts 128MB gevonden, toen omgeruild voor single-sided 256MB en die zag hij wel helemaal!
Er schijnen zoveel soorten te zijn, dat het naarmate je systeem verouderd, steeds meer een kwestie van kopen en uitproberen wordt .. doet hij het niet, dan terug gaan naar de winkel en een andere nemen.
Hij kán natuurlijk ook gewoon kaduuk zijn ..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Zet dit nou eens in het goede forum.
OfT:Ook inhoudelijk nog iets te melden????Op zondag 13 januari 2002 15:55 schreef terw_dan het volgende:
Zet dit nou eens in het goede forum.
OnT:kan aan beide kanten chippies zitten
.Quod me nutrit me destruit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()