Toon posts:

Gezocht een LCD scherm van een Compaq LTE 5280 ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand heel toevallig nog zo'n scherm. Misschien op iemands werk ? Mijn dank is groot :D En uitaard tegen betaling.

Ik kan dit ook wel in V&A zetten maar daar reageert toch niemand op...

PLZ help mij

Alvast Bedankt :)

Verwijderd

Zet het gewoon in beiden.
Ik zou er gewoon een scherm van een andere laptop opzetten, ik denk dat je hetzelfde scherm niet snel zult vinden.
Je kan wel een oude laptop van mij overnemen, heeft wel zwart wit scherm, maar is een 486 SX 25Mhz maar wel 16 kleuren grafische kaart met win95

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 15:06 schreef Jaromir het volgende:
Ik zou er gewoon een scherm van een andere laptop opzetten, ik denk dat je hetzelfde scherm niet snel zult vinden.
Je kan wel een oude laptop van mij overnemen, heeft wel zwart wit scherm, maar is een 486 SX 25Mhz maar wel 16 kleuren grafische kaart met win95
Vet, kan je DooM onderweg spelen :+ ( maw, kwil er wel een :P )

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 15:06 schreef Jaromir het volgende:
Das dus et probleem ik heb al een schermpje overgezet van een Compaq LTE 5000 maar dat werkt niet. Andere resolutie ofzo. Kreeg allemaal vage kleuren. En dat scherm lijkt er enorm veel op dus daarom vraag ik een LTE 5280 Schermpje en niet een 5xxx scherm.

Verwijderd

Topicstarter
En ik wil dat scherm omdat heel de flaptop et doet behalve et scherm. Toch weer een PI 120, 24 MBRam, 1.35 Gb :7

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=8]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Niemand Heeelllllllllll toevallig zo'n ding ;(

Ik betaal er E 75,- voor dus meer als 150,-

:'(
Pagina: 1