Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Sommige modellen van Draytek kunnen dit, bijv. de 2000, 2200 of 2200X. Zie www.draytek.nl
Ik heb zelf de 2200X die ik eerst gebruikte voor ISDN en nu voor Mxstream. Hij doet NAT, DHCP, firewall, port redirection, etc.
Ik heb zelf de 2200X die ik eerst gebruikte voor ISDN en nu voor Mxstream. Hij doet NAT, DHCP, firewall, port redirection, etc.
Ik heb de link ff bekeken maar wat zijn die dingen duur zeg !!!!
Verwijderd
Duur!?Op maandag 14 januari 2002 07:57 schreef xychix het volgende:
Ik heb de link ff bekeken maar wat zijn die dingen duur zeg !!!!
Dit zijn zo'n beetje de meest el-cheapo k**routertjes die je kunt vinden, voor een klein beetje ISDN router (Cisco 1603 ofzo) ben je tussen de 1000 en 2000 gulden kwijt
ok dan ga ik het wel doen metOp maandag 14 januari 2002 08:28 schreef Operations het volgende:
[..]
Duur!?
Dit zijn zo'n beetje de meest el-cheapo k**routertjes die je kunt vinden, voor een klein beetje ISDN router (Cisco 1603 ofzo) ben je tussen de 1000 en 2000 gulden kwijt
FreeBSD 4.4 (gratis !!)
IBM p120 32M ram 3com 10Mbit (Gratis, gekregen.)
dan kan ik ook nog zelf mijn firewall beheren en instellen.
!!
kost alleen iets tijd maar het is wel leerzaam!
Eigenlijk kan ik dat allemaal al ! alleen het aanspreken van de modem is nieuw voor mij.
Firewall/NAT etc is niet zo moeilijk.
Ander nadeel is dat PC groter is, meer herrie maakt en waarschijnlijk ook meer stroom neemt.
Voordelen zijn; lage kosten, hoge mate van flexibiliteit. je kunt hem echt 100% op maat maken.
Verwijderd
Waar ik wel tevreden over ben is een router van edimax. Zowel voor de kabel als xsdl geschikt. inclusief nat etc. Te koop bij mycom voor ongeveer 350 gulden.
'kzelf had vroeger een Zycel ISDN routertje....was niet goedkoop, maar via bekenden daar, hebben we hem toch vrij goedkoop gekregen.
Deed het prima, lekker met 4 man op 1 isdn lijn
(traaaaaaaaaaag
)
Deed het prima, lekker met 4 man op 1 isdn lijn
(traaaaaaaaaaag
Smoothwall werkt ook heeel goed!!!!
http://www.smoothwall.org simpel en snel.
http://www.smoothwall.org simpel en snel.
Pagina: 1