Toon posts:

Walkthrough?? voor RA2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen bestaat er ook een soort walkthrough?? (hoe je het ook maar schrijft) voor RA2? zoja waar is die weg te halen, want ik ben er wel benieuwd naar welke taktieken andere mensen gebruiken. (ik heb het hier over de "gewone RA2" dus geen Yuri's Revenge << Die had ik in een paar uurtjes met beide legers (allies en Soviets) uitgespeeld :S )

Verwijderd

hier
ff zoeken met google

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 14:29 schreef happyman112 het volgende:
hier
ff zoeken met google
Tnx :)

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NP ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 18:11 schreef Batman2k het volgende:
NP ;)
. . ! . .

• mellowpimp
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/comeandgetsome.gif Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/camper.gif Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/flipa.gif

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 18:14 schreef Batman2k het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Dit heeft niets met die RA2 walkthrough te maken.....

• mellowpimp
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 18:16 schreef TheRed het volgende:

[..]

Dit heeft niets met die RA2 walkthrough te maken.....
Ra2 is toch schieten ?? :?

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 13:49

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zondag 13 januari 2002 14:25 schreef TheRed het volgende:
Hallo mensen bestaat er ook een soort walkthrough?? (hoe je het ook maar schrijft) voor RA2? zoja waar is die weg te halen, want ik ben er wel benieuwd naar welke taktieken andere mensen gebruiken. (ik heb het hier over de "gewone RA2" dus geen Yuri's Revenge << Die had ik in een paar uurtjes met beide legers (allies en Soviets) uitgespeeld :S )
Als je voor yuri maar een paar uurtjes nodig had (aangenaam trouwens :z :)) dan heb je echt geen walktrough nodig voor ra2. Magoed, als je iets wilt weten, ik zou zeggen: vraag maar!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 21:10 schreef handige_harrie het volgende:

[..]

Als je voor yuri maar een paar uurtjes nodig had (aangenaam trouwens :z :)) dan heb je echt geen walktrough nodig voor ra2. Magoed, als je iets wilt weten, ik zou zeggen: vraag maar!
Dat vind ik wel jammer van Yuri je hebt hem zo snel uitgespeeld :( ,magoed dan blijft er altijd nog MP :)

Ik heb zo'n walkthrough ook niet echt nodig, maar het leek me leuk om te weten hoe andere mensen bepaalde missies doen. Zoals ik doe die ene missie dat je in het begin een stuk of 6 luchtpoppetjes hebt (kan zo snel de naam niet verzinnen) die op 2 grand cannons schieten. In een paar minuten je moet dan zo'n pshycic (??) geval van Yuri kapot schieten.
Ik vlieg gewoon met die poppetjes er heen (je verliest er dan wel 3/4 maar toch) en schiet dat apparaat kapot, en de par time was iets van 1.5 uur ofzo >:).

En zo kan ik nog wel een paar missies verzinnen.

Pff wat een lap text :)

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ra2 was toch wel erg makkelijk, in een week aan beide kanten uitgespeeld en dan ben ik nog sloom geweest toen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 22:48 schreef hervaz het volgende:
Ra2 was toch wel erg makkelijk, in een week aan beide kanten uitgespeeld en dan ben ik nog sloom geweest toen :)
Dan ben je zeker sloom ;) :D Ik ben nu ff een dagje flink bezig geweest met Allies en heb het van die kant uitgespeeld. Nu nog ff met Soviet daar ben ik in de 5e level ongeveer :) .
offtopic:
Ik heb niet vaak gehad dat een spel me zo lang bleef boeien (ik heb het al sinds eind 2000 geloof ik >> weet ik niet helemaal zeker), ik zou zeggen Westwood, EA-games keep up the good work 8-)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:04
ik weet niet maar mensen die zeggen dat ze zoiets uitspelen in een dag geloof ik niet maar dat terzijde.... Was het motto van yuri niet gewoon de fun die er in zat? ik vond het wel jammer ik had een iets serieuzere uitbreiding verwacht. RA1 blijft toch nog sterker vind ik als rA2

(wat dit met de walktrought the maken heeft weet ik ook niet.)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 23:19 schreef webkabouter het volgende:
ik weet niet maar mensen die zeggen dat ze zoiets uitspelen in een dag geloof ik niet maar dat terzijde.... Was het motto van yuri niet gewoon de fun die er in zat? ik vond het wel jammer ik had een iets serieuzere uitbreiding verwacht. RA1 blijft toch nog sterker vind ik als rA2

(wat dit met de walktrought the maken heeft weet ik ook niet.)
Wel als je een dagje flink doorspeelt van 10 tot 15.30 ofzo dan speel je zo'n spel snel uit hoor :)

En dat RA1 sterker is klopt wel, maar ga maar es een half uurtje RA2'en en daarna RA1'en dan ziet ra1 er niet zo mooi meer uit. Maar dat komt natuurlijk door de leeftijd.

Verwijderd

De Yuri missies zijn idd. niet zo heel moeilijk, zelfs als je ze op brutal speelt. Ze zijn meer gemaakt om kennis te maken met de nieuwe units.

Ik vind de units van Yuri wel cool, alleen vind ik dat de Soviets een beetje ondermaatse units hebben vergeleken met Allies of Yuri.

en nu maar hopen dat Westwood voor hun volgende RTS niet de Emperor engine gebruikt...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 13:44 schreef Mage het volgende:
De Yuri missies zijn idd. niet zo heel moeilijk, zelfs als je ze op brutal speelt. Ze zijn meer gemaakt om kennis te maken met de nieuwe units.

Ik vind de units van Yuri wel cool, alleen vind ik dat de Soviets een beetje ondermaatse units hebben vergeleken met Allies of Yuri.

en nu maar hopen dat Westwood voor hun volgende RTS niet de Emperor engine gebruikt...
Ik vind het wel jammer dat er maar zo weinig Yuri missies zijn, want ik vind ze wel gaaf die missies.

Dat de soviets ondermaatse units hebben is in het echt toch ook zo ;)

En ik hoop ook zeker dat ze niet dezelfde engine gebruiken :(

Verwijderd

je moet gewoon online spelen, dat is veel leuker dan single-players missions. Dan kun je de Soviets trouwens goed gebruiken voor een tank rush, is je tegenstander rustig een basis aan't bouwen, kom jij met 20 Rhino's ff alles kapot schieten >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 14:56 schreef Mage het volgende:
je moet gewoon online spelen, dat is veel leuker dan single-players missions. Dan kun je de Soviets trouwens goed gebruiken voor een tank rush, is je tegenstander rustig een basis aan't bouwen, kom jij met 20 Rhino's ff alles kapot schieten >:)
20 maar?? ;) Man mijn defensie is dan zo goed daar kom je niet zomaar doorheen :) maar online?? met modem :'(
Pagina: 1