Hallo mensen bestaat er ook een soort walkthrough?? (hoe je het ook maar schrijft) voor RA2? zoja waar is die weg te halen, want ik ben er wel benieuwd naar welke taktieken andere mensen gebruiken. (ik heb het hier over de "gewone RA2" dus geen Yuri's Revenge << Die had ik in een paar uurtjes met beide legers (allies en Soviets) uitgespeeld
)
Ra2 is toch schieten ??Op woensdag 16 januari 2002 18:16 schreef TheRed het volgende:
[..]
Dit heeft niets met die RA2 walkthrough te maken.....
Als je voor yuri maar een paar uurtjes nodig had (aangenaam trouwensOp zondag 13 januari 2002 14:25 schreef TheRed het volgende:
Hallo mensen bestaat er ook een soort walkthrough?? (hoe je het ook maar schrijft) voor RA2? zoja waar is die weg te halen, want ik ben er wel benieuwd naar welke taktieken andere mensen gebruiken. (ik heb het hier over de "gewone RA2" dus geen Yuri's Revenge << Die had ik in een paar uurtjes met beide legers (allies en Soviets) uitgespeeld)
Dat vind ik wel jammer van Yuri je hebt hem zo snel uitgespeeldOp woensdag 16 januari 2002 21:10 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Als je voor yuri maar een paar uurtjes nodig had (aangenaam trouwens![]()
) dan heb je echt geen walktrough nodig voor ra2. Magoed, als je iets wilt weten, ik zou zeggen: vraag maar!
Ik heb zo'n walkthrough ook niet echt nodig, maar het leek me leuk om te weten hoe andere mensen bepaalde missies doen. Zoals ik doe die ene missie dat je in het begin een stuk of 6 luchtpoppetjes hebt (kan zo snel de naam niet verzinnen) die op 2 grand cannons schieten. In een paar minuten je moet dan zo'n pshycic (??) geval van Yuri kapot schieten.
Ik vlieg gewoon met die poppetjes er heen (je verliest er dan wel 3/4 maar toch) en schiet dat apparaat kapot, en de par time was iets van 1.5 uur ofzo
En zo kan ik nog wel een paar missies verzinnen.
Pff wat een lap text
Ra2 was toch wel erg makkelijk, in een week aan beide kanten uitgespeeld en dan ben ik nog sloom geweest toen
Dan ben je zeker sloomOp woensdag 16 januari 2002 22:48 schreef hervaz het volgende:
Ra2 was toch wel erg makkelijk, in een week aan beide kanten uitgespeeld en dan ben ik nog sloom geweest toen
offtopic:
Ik heb niet vaak gehad dat een spel me zo lang bleef boeien (ik heb het al sinds eind 2000 geloof ik >> weet ik niet helemaal zeker), ik zou zeggen Westwood, EA-games keep up the good work
Ik heb niet vaak gehad dat een spel me zo lang bleef boeien (ik heb het al sinds eind 2000 geloof ik >> weet ik niet helemaal zeker), ik zou zeggen Westwood, EA-games keep up the good work
ik weet niet maar mensen die zeggen dat ze zoiets uitspelen in een dag geloof ik niet maar dat terzijde.... Was het motto van yuri niet gewoon de fun die er in zat? ik vond het wel jammer ik had een iets serieuzere uitbreiding verwacht. RA1 blijft toch nog sterker vind ik als rA2
(wat dit met de walktrought the maken heeft weet ik ook niet.)
Wel als je een dagje flink doorspeelt van 10 tot 15.30 ofzo dan speel je zo'n spel snel uit hoorOp woensdag 16 januari 2002 23:19 schreef webkabouter het volgende:
ik weet niet maar mensen die zeggen dat ze zoiets uitspelen in een dag geloof ik niet maar dat terzijde.... Was het motto van yuri niet gewoon de fun die er in zat? ik vond het wel jammer ik had een iets serieuzere uitbreiding verwacht. RA1 blijft toch nog sterker vind ik als rA2
En dat RA1 sterker is klopt wel, maar ga maar es een half uurtje RA2'en en daarna RA1'en dan ziet ra1 er niet zo mooi meer uit. Maar dat komt natuurlijk door de leeftijd.
Verwijderd
De Yuri missies zijn idd. niet zo heel moeilijk, zelfs als je ze op brutal speelt. Ze zijn meer gemaakt om kennis te maken met de nieuwe units.
Ik vind de units van Yuri wel cool, alleen vind ik dat de Soviets een beetje ondermaatse units hebben vergeleken met Allies of Yuri.
en nu maar hopen dat Westwood voor hun volgende RTS niet de Emperor engine gebruikt...
Ik vind de units van Yuri wel cool, alleen vind ik dat de Soviets een beetje ondermaatse units hebben vergeleken met Allies of Yuri.
en nu maar hopen dat Westwood voor hun volgende RTS niet de Emperor engine gebruikt...
Ik vind het wel jammer dat er maar zo weinig Yuri missies zijn, want ik vind ze wel gaaf die missies.Op donderdag 17 januari 2002 13:44 schreef Mage het volgende:
De Yuri missies zijn idd. niet zo heel moeilijk, zelfs als je ze op brutal speelt. Ze zijn meer gemaakt om kennis te maken met de nieuwe units.
Dat de soviets ondermaatse units hebben is in het echt toch ook zo
En ik hoop ook zeker dat ze niet dezelfde engine gebruiken
Verwijderd
je moet gewoon online spelen, dat is veel leuker dan single-players missions. Dan kun je de Soviets trouwens goed gebruiken voor een tank rush, is je tegenstander rustig een basis aan't bouwen, kom jij met 20 Rhino's ff alles kapot schieten
20 maar??Op donderdag 17 januari 2002 14:56 schreef Mage het volgende:
je moet gewoon online spelen, dat is veel leuker dan single-players missions. Dan kun je de Soviets trouwens goed gebruiken voor een tank rush, is je tegenstander rustig een basis aan't bouwen, kom jij met 20 Rhino's ff alles kapot schieten
Pagina: 1