Negeren is vooruitzien
niemand?
heeft niemand hier de oude kabelmodem gehad?
het gaat me dus alleen om het adres van de server.
login en pw heb ik.
heeft niemand hier de oude kabelmodem gehad?
het gaat me dus alleen om het adres van de server.
login en pw heb ik.
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
De oude is wel ftp.casema.net. 
Je kan proberen in te loggen op home.wanadoo.nl, dat is de nieuwe, misschien wordt ie ook nog weergegeven op de oude url.
Je kan proberen in te loggen op home.wanadoo.nl, dat is de nieuwe, misschien wordt ie ook nog weergegeven op de oude url.
Probeer es 195.96.96.102
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Die zijn er trouwens nog steeds hoor...Op zondag 13 januari 2002 14:11 schreef Bzzje het volgende:
dus toen de witte seriele kabelmodems er nog waren.
ftp.casema.net --> illegal port command, direct na inloggenOp zondag 13 januari 2002 18:44 schreef SVL het volgende:
De oude is wel ftp.casema.net.
home.wanadoo.nl --> password incorrect, cannot login
195.96.96.102 --> nietsch
Negeren is vooruitzien
Inloggen op home.wanadoo.nl met oude usernameOp maandag 14 januari 2002 17:37 schreef Bzzje het volgende:
[..]
ftp.casema.net --> illegal port command, direct na inloggen
home.wanadoo.nl --> password incorrect, cannot login
195.96.96.102 --> nietsch
werkt bij ons prima
wij hebben ook dat witte modempje gehad maar overgestapt op primium (sorry voor late reactie
Heb je passive mode aanstaan ?Op maandag 14 januari 2002 17:37 schreef Bzzje het volgende:
ftp.casema.net --> illegal port command, direct na inloggen
Hij moet gewoon home.wanadoo.nl gebruiken stond in de brief die hij bij migratie heeft gehadOp zaterdag 08 juni 2002 17:24 schreef RoeLz het volgende:
[..]
Heb je passive mode aanstaan ?
alle bestanden zijn overgezet naar home.wanadoo.nl/username
en www.casema.net/~username redirect daar heen
home.wanadoo.nl werkt perfect bij mij
(maar wrom zou je de oude casema server op willen als t al aparte servers zijn wat dus niet zo is. ALleen maar doffe ellende die casema
)
Be fast .... Be furious....
Pagina: 1