[submit] extra categorie gewenst?

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Net een submitje gedaan en het viel me op dat er 4 categorien waren. Deze gaan allemaal over hedendaagse dingen.
Ik zou op Tnet graag voornamelijk op de hoogte willen blijven op technologische ontwikkelingen, dus let voornamelijk om die reden op de FP.

Zou een categorie: "toekomsttechnologie" gemaakt kunnen worden?

(is er vraag naar)?

Verwijderd

Ik geloof dat Mark zoiets al heeft aaangevraagd op de private devtrack en volgens mij wordt er ook aan gewerkt.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Op T.net-CF hebben we het al eens eerder over een ruimere onderverdeling van nieuwstopics gehad, ondermeer naar aanleiding van de invoering van "shorts" en aanpassing van de lay-out van de FP. Zo werd o.a. een categorie economy/finance en als ik het me goed herinner ook een categorie "science/technology" geopperd. Persoonlijk heb ik niets tegen invoering daarvan, integendeel.

Op zichzelf zegt een categorie Hardware of Software imho niets over de mate waarin een onderwerp toekomstgericht, actueel danwel historisch is. :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zondag 13 januari 2002 14:10 schreef RobinVR het volgende:
Ik geloof dat Mark zoiets al heeft aaangevraagd op de private devtrack en volgens mij wordt er ook aan gewerkt.
Could be me, maar ik zie 'm niet staan

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Mij lijkt het het beste om info over toekomstige ontwikkelingen gewoon te houden in de categorie waar ze zouden komen te staan als het per direct beschikbaar zou zijn. Nieuwe processor architectuur -> hardware. Microsoft.NET in broodrooster -> software.

Wel lijkt het mij een goed idee om de categorie "games" te vervangen voor "algemeen/overig", voor dingen als financieel/economisch nieuws en rechtszaken.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Op zondag 13 januari 2002 22:20 schreef Wouter Tinus het volgende:
Mij lijkt het het beste om info over toekomstige ontwikkelingen gewoon te houden in de categorie waar ze zouden komen te staan als het per direct beschikbaar zou zijn. Nieuwe processor architectuur -> hardware. Microsoft.NET in broodrooster -> software.

Wel lijkt het mij een goed idee om de categorie "games" te vervangen voor "algemeen/overig", voor dingen als financieel/economisch nieuws en rechtszaken.
Zoiets zou in 15 seconden te realiseren moeten zijn lijkt me. In 20 seconden inclusief test. :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1