Asus v7700->XP->tv out

Pagina: 1
Acties:

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 19:53
Hallo,
Ik heb een probleem met m`n asus v7700 deluxe videokaart, nu ik XP geinstalleerd heb.
Vroeger, onder een andere windowsversie, kreeg ik altijd een asus icoontje bij m`n klok, maar nu ik XP geinstalleerd heb, is die verdwenen, op zicht helemaal geen probleem, alleen nu kan ik m`n tv-out niet meer gebruiken.

Aangezien ik regelmatig dvd`s via m`n computer op m`n tv bekeek is dat behoorlijk vervelend.
Heb bij asus al gekeken of er nieuwe XP-drivers beschikbaar zijn, maar daar is helaas niks over te vinden.

Wie heeft de v7700 deluxe 32 mb wel goed draaien onder XP, en met welke drivers heb je hem dan geinstalleerd...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• pvdlaan
Heeft niemand hier problemen mee ...?

Verwijderd

Gewoon de standaard Detonator-drivers van Nvidia installeren, de nieuwe(23.11) voorzien ook in de Video-in functie.

• pvdlaan
Ik heb die nieuwe driver geinstalleerd, de 23.11 van nvidia, en hij is er behoorlijk op vooruit gegaan, er is meer in te stellen, alleen is het nog niet mogelijk om de tv-out uitgang te gebruiken, deze herkent ie blijkbaar nog niet ...

wat doe ik verkeerd ...

• n00b | IA
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

ik heb ook dat probleem moet je tv tool 5.5 downloaden op kazaa of morpheus

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 18:54 schreef pvdlaan het volgende:
Ik heb die nieuwe driver geinstalleerd, de 23.11 van nvidia, en hij is er behoorlijk op vooruit gegaan, er is meer in te stellen, alleen is het nog niet mogelijk om de tv-out uitgang te gebruiken, deze herkent ie blijkbaar nog niet ...

wat doe ik verkeerd ...
staat je tv of video wel aan en op het juiste kanaal? geen idee waarom, maar als die v7700 geen tv of video ziet, dan gaat de tv out niet aan.

tvtool werkt altijd, dus die moet je eigenlijk hebben. (werkt ook perfect om de zwartebalken weg te werken :D)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

voor de asus moet je tvcc gebruiken, aangezien tvtool voor een andere chipset bedoeld is (crasht je systeem als je m gebruikt met een asus v7700 :))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

werkt tvtool ook niet, probeer dan eens een andere/betere kabel, werkte bij mij ook :)

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 17:05 schreef OiSyN het volgende:
voor de asus moet je tvcc gebruiken, aangezien tvtool voor een andere chipset bedoeld is (crasht je systeem als je m gebruikt met een asus v7700 :))
dat zal dan wel aan jouw computer liggen, want hij draait bij mij als een trein *D
(ik heb een v7700 gf2 GTS deluxe 32mb)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

mmmja misschien dat de nieuwere versies 't wel ondersteunen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• n00b | IA
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

ik vind de asus v7700 maar een vaage kaart ik had eerst 9000 punten met 3dmark 2000 en nu opeens toen ik win xp opnieuw had geinstallleeerd 8000 en ik heb de zelfde drivers :'(

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Pagina: 1