Toon posts:

GT3 met 2 ps2's en 4 man mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister voor het eerst gt3 gespeeld bij een vriend, en ehh, dat was echt vet kicken :). Nu hadden we het idee van..is het niet leuk om het met zn 4en te doen :P..

Er schijnt wel een manier te zijn om te linken ofzo, maar wat het je er voor nodig? En werkt het met gt3? En hoe doe je dat dan?

Alvast bedankt!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat kan inderdaad, dan moet je de 2 PS2's op elkaar aansluiten met een iLink kabeltje.

Verwijderd

Je kan 2 ps2's aan elkaar koppelen met een ilink kabeltje en dan op 2 tv's tegen elkaar spelen, splitscreen met 4 man kan helaas niet.

Je kan zelfs met zijn zessen spelen door een ilink hub te kopen, je hebt dan wel 6 ps2's, 6 tv's en 6 x GT3 nodig :(

Verwijderd

Waar zijn eigenlijk die Ilink kabels te koop??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 12:55 schreef yhtomit het volgende:
Je kan 2 ps2's aan elkaar koppelen met een ilink kabeltje en dan op 2 tv's tegen elkaar spelen, splitscreen met 4 man kan helaas niet.

Je kan zelfs met zijn zessen spelen door een ilink hub te kopen, je hebt dan wel 6 ps2's, 6 tv's en 6 x GT3 nodig :(
Das wel bout dus! Dan speel ik wel gewoon splitscreen!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op zondag 13 januari 2002 12:56 schreef Shaggy16 het volgende:
Bart Smit/E-Plaza krijgt ze binnenkort, maar sony gebruikt ze ook voor hen videocamera's meen ik, dus een Ben van Dijk of zo'n soort zaak kan ze ook goed hebben...
Check anders een www.psxshop.com oid.

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 20:29
Hmmm Ro, 2 Ps2's valt te regelen. Als we zo'n hub hebben en dan nog ff een paar gaste kunnen vinden is het helemaal :9~.

Maar ik d8 toch echt dat je met iLink met meer man kon race, d8 dat splitscreen gewoon werkte :?

Ieg heel erg jammer :'(

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 12:56 schreef Shaggy16 het volgende:
Dat wil de Intert*ys medewerker wel weten heh ??? >:)

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 16:16 schreef MaXxX het volgende:

[..]

Dat wil de Intert*ys medewerker wel weten heh ??? >:)
En dat zou die domme }:O van de Parad*git nooit te weten komen en ook nooit snappen >:)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op zondag 13 januari 2002 17:00 schreef Shaggy16 het volgende:

[..]

En dat zou die domme }:O van de Parad*git nooit te weten komen en ook nooit snappen >:)
Niet fokke met Paradigit :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor de nutteloze actie MaXxX :r!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29

Steffie

Opaque

Als iemand een hub koopt wil ik wel een iLink kabel aanschaffen en met m'n pc (ipv TV) en PS2 komen om te racen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1