Toon posts:

Problemen met GeForce MX 2/ MX 400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik een 3D kaart gekocht van GeForce, maar sinds dat ik de kaart heb geinstalleerd heb ik er alleen maar problemen mee. Als ik mijn PC opstart moet ik de aansluiting van mijn monitor naar beneden drukken anders gaat de PC "piepen". Vervolgens moet ik de PC resetten om beeld te krijgen.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad? en zo ja zou diegene me kunnen helpen om dit op te lossen.
BVD

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
is je kaart niet gewoon kapot? :?

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Tja daar zat ik ik nu zelf ook aan te denken, maar bedankt voor je reactie. Kijk wel ff of de kaart ook zo doet in een andere PC.

Verwijderd

Dan lijkt het me eerder dat je kaart niet goed in het agp slot zit gedrukt, ff goed aanduwen.

• jedel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 20:54

jedel

Kevlar

hee nu je het zegt dat lijtk wel een beetj op wat ik ook heb
vaak asl mijn pc een "koude" startmaakt gaat ie piepen en moet ik hem ff uit zetten en weer aan zetten. ik d8 dat het aan mijn voeding lag (maar 235W (is te weinig))

nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

We hebben de kaart nu hier in een PC zitten en na enkele resets en wiebelen met de monitor-aansluiting (andere monitor als eerst) doet hij het.

Het lijkt wel alsof hij eerst even warm moet lopen ofzo en dat er ergens een los contactje zit....

Iemand oplossingen ? We vertellen uiteraard hoe het verder afloopt.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Zo als belooft hier dan de oplossing over het probleem met min Geforce 2 kaart:

Nadat de kaart het ook zo raar deed in een andere PC ben ik ermee terug gegaan naar de winkel en gezegd dat ik er niks anders dan problemen mee heb gehad.
Ik kon de kaart achterlaten, moest nog ff de drivers en een bijbehorend kabeltje brengen en ik kreeg een nieuwe mee.

De nieuwe kaart loopt zoals het hoort, en hier mee is het probleem opgelost :)*D

Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties.

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Bij deze wil ik Lefteye nog even welkom heten op Tweakers :)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 15:50 schreef Righteye het volgende:
Bij deze wil ik Lefteye nog even welkom heten op Tweakers :)
Hartelijk dank Righteye! :)
Pagina: 1