Wie stappen er over op eweka adsl

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 18:52
eerst hebben ze bijne geen aanvragen gehad nu ineens 228

Welke tweakers stappen erover

En hoe zit het met de tweakdsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nope, Scarlet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
niemand verder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:52
Op zondag 13 januari 2002 12:03 schreef Raven- het volgende:
nope, Scarlet.
Had dat voor me werk in september al aangevraagd, alleen is er nu nog niks, dus reken er maar op dat je lang kan wachten :r. (het 2Mb/512Kb abbo)

Nu heb ik maar Cistron aangevraagd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Ik zit nog te twijgfelen tussen Cistron MAXX en Eweka Premium...

Eweka was toch 10 Euro goedkoper per maand?
De aansluitkosten zijn wel het zelfde?
Non Blocked Internet : Gegarandeerde bandbreedte voor snel internet
Eweka garandeerd wel wel een bepaalde bandbreedte dat doet cistron niet.
hhmmm toch wel interesant ik denk alleen niet dat ze dat waar kunnen maken bij het premium abbo.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Laatst online: 09:52
Cistron garandeert dacht ik tot 2mbit op het eigen netwerk. buiten het netwerk is er nooit iets te garanderen ;)
Verder tot de 31e bij Cistron geen aansluitkosten voor MAXX en bij Eweka 175 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

ok dan is de keuze voor mij makelijk, Cistron dus ff bestellen vandaag. :)

[edit]
nog ff, maken beide providers gebruik van het bbned netwerk?
Welke provider heeft de beste backbone?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Dat is mooi maar eweka garandeert 85% tot OP het internet (van de 7800 dus) en geen 50gb verkeerslimiet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Op zondag 13 januari 2002 14:58 schreef VHware het volgende:
Cistron garandeert dacht ik tot 2mbit op het eigen netwerk. buiten het netwerk is er nooit iets te garanderen ;)
Verder tot de 31e bij Cistron geen aansluitkosten voor MAXX en bij Eweka 175 euro.
Nietes .. alleen als je binnen 3 jaar opzegt en dat zijn kosten die eweka moet betalen aan de Kapitalistische Partij Nederland :)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

nee dat was volgens mij alleen als je de hele KPN lijn opzegt? Stond volgens mij ergens in hun forum zal es kijken

edit:
Nou ja nie goed gelezen, ze zeggen dat ze geen aansluit kosten rekenen maar als je dus binnen 3 jaar opzegt dat ze die kosten dan inderdaad wel rekenen

[edit2] http://eweka.nl/html2/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=41&forum=8 dat is wel interessant [/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 18:01
Ik niet ik stop over op Cistron broadband maxx, ik heb meer vertrouwen in cistron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Een bedrijf dat al eens failliet is gegaan (ok was niet helemaal hun schuld :P) en ook nogges 50gb datalimiet?

Ik wacht zelf denk ik zo ie zo nog wel even om eens te kijken hoe cistron/eweka bij andere bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ik zit hier op kamers met 2 vrienden van me( met ze 3'en dus)
Zou die 50GB datalimiet dan een probleem worden? :?
Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten, dit wordt m'n eerste breedband verbinding.
Er zal wel aardig wat geleeched worden verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 15:59 schreef miekol het volgende:
nee dat was volgens mij alleen als je de hele KPN lijn opzegt? Stond volgens mij ergens in hun forum zal es kijken

edit:
Nou ja nie goed gelezen, ze zeggen dat ze geen aansluit kosten rekenen maar als je dus binnen 3 jaar opzegt dat ze die kosten dan inderdaad wel rekenen

[edit2] http://eweka.nl/html2/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=41&forum=8 dat is wel interessant [/edit]
je kan die 175 euro kosten ook ontlopen voor die drie jaar als je naar een andere bbned isp overstapt
edit: ik wou ook eerst naar cistron gaan, totdat ik eweka gelinkt kreeg door Attilla

Ja en ik wil vooral een ftp server met shit opstarten..wedden dat ie ook 24/7 wordt gebruikt; dus als je dat in gedachten houdt is 50 gig bij cistron erg weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
ik zou ook wel cistron willen maar die 50gig datalimiet zit me niet lekker.

dus ook maar eweka, cistron kan altijd nog toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) Eweka Premium nemen.
Alleen ben er nog niet helemaal uit.

quote van de cistron site:
De verwachte aansluittijd zal 4 tot 7 weken na inschrijving bedragen. Tot die tijd stelt Cistron een gratis-dial-in account ter beschikking.

Maar biedt Eweka ook zulke service? want ik kan namelijk niet al te lang zonder internet (ben namelijk total addict ;) )
[/quote]

weet iemand dit?

En kun je ook van abbo wisselen (dus van premium naar de goedkoopste en dan weer b.v naar de gemiddelde abbo) ?
En hoe hoog zijn de kosten die er dan bij komen?

Waarom niet cistron:
Vooral wegens die 50GB maximale dataverkeer.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

iemand? Ik wil het namelijk morgen graag gaan bestellen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:45
heeren lees die faq op cistron nou eens
ze zeggen: voorlopig limiet, we kijken t paar maanden aan hoe t gaat, je krijgt sowieso geen extra kosten.

mijn interpretatie: goeie kans dat ze limiet afschaffen, als er niet achterlijk geleeched word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 17:18 schreef Homedisc het volgende:
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) Eweka Premium nemen.
Alleen ben er nog niet helemaal uit.

quote van de cistron site:
De verwachte aansluittijd zal 4 tot 7 weken na inschrijving bedragen. Tot die tijd stelt Cistron een gratis-dial-in account ter beschikking.

Maar biedt Eweka ook zulke service? want ik kan namelijk niet al te lang zonder internet (ben namelijk total addict ;) )
zo'n dial in account kan je overal krijgen...ze doen er altijd troths over enzo, maar het is een gewone account; wel telefooonkosten dus
En kun je ook van abbo wisselen (dus van premium naar de goedkoopste en dan weer b.v naar de gemiddelde abbo) ?
En hoe hoog zijn de kosten die er dan bij komen?

Waarom niet cistron:
Vooral wegens die 50GB maximale dataverkeer.
ik kan me vaag herinnerend at er ergens stond dat dat kosteloos is; maar kan het even niet vinden op die site
edit: hmmm bij de specificaties van de abbos staat er:

Upgraden:
U kunt binnen het EW-ADSL pakket ten allertijde de gewenste snelheid wijzigen

ze zeggen niks over downgraden (weet zeker dat upgraden wel kosteloos is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 14 januari 2002 00:18 schreef Sjah het volgende:
heeren lees die faq op cistron nou eens
ze zeggen: voorlopig limiet, we kijken t paar maanden aan hoe t gaat, je krijgt sowieso geen extra kosten.

mijn interpretatie: goeie kans dat ze limiet afschaffen, als er niet achterlijk geleeched word...
Als ze het afschaffen ga ik direct voor Cistron ipv Eweka waarschijnlijk.
Bestaat Eweka nog maar net ofzo? op www.speedtest.nl zie ik nergens resultaten van hun staan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Ik ga de gok nemen. Net mijn aanvraag voor Eweka premium abbo gefaxed.

Ik hoop dat het allemaal snel geregeld is.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
Ik hoop het ook heb het ook aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Zolang de prijsverhoging van Mxstream Extra nog onder een tientje (guldens) blijft zie ik geen reden om over stappen naar een andere provider. :o

Mocht de Opta echter KPN dwingen nog hogere prijzen te gaan hanteren dan zoek ik wel naar een alternatief! :(

Ik denk echter dat naar aanleiding van de grote hoeveelheid boze consumenten dit niet zal gebeuren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:16
Op zondag 13 januari 2002 15:53 schreef Scharnout het volgende:

[..]

Nietes .. alleen als je binnen 3 jaar opzegt en dat zijn kosten die eweka moet betalen aan de Kapitalistische Partij Nederland :)
bij eerdere opzegging betaal je 80% van het gewone abbo geld...dat is VEEL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
joepie !

het deluxe pakket, met 1mbit down, krijgt ook 512 up !!!!!

* Xandrios weet nu toch bijna zeker dat ie gaat overstappen :9

'k zit een dikke 2km van de centrale, dus (veel) meer dan 1mbit kan ik tochniet over die lijn trekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBLiMiTeD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03-2008
Een bedrijf dat al eens failliet is gegaan (ok was niet helemaal hun schuld ) en ook nogges 50gb datalimiet?
Cistron is echter wel al door meerdere instanties en meerdere jaren uitgeroepen tot Provider van het jaar.
Dit terwijl Eweka nog maar moet bewijzen of ze iets kunnen (hulpvaardige mensen en technische kennis hebben).
Zou die 50GB datalimiet dan een probleem worden?
Ik denk dat zelfs de grote leechers nog behoorlijke moeite zullen hebben 50 gig per maand te halen...

Exploring the limits of current technologies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat ik wel vreemd vindt is dat er zo weinig mensen pas aangesloten zijn bij Eweka.
Athans mensen die het daadwerkelijk hebben (ook maar van horen zeggen ->DHr. wijnand@eweka.nl)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op zondag 20 januari 2002 15:41 schreef SuBLiMiTeD het volgende:

[..]

Cistron is echter wel al door meerdere instanties en meerdere jaren uitgeroepen tot Provider van het jaar.
Dit terwijl Eweka nog maar moet bewijzen of ze iets kunnen (hulpvaardige mensen en technische kennis hebben).
[..]

Ik denk dat zelfs de grote leechers nog behoorlijke moeite zullen hebben 50 gig per maand te halen...
ik neem het alleen voor de upload. servers draaien dus. en met 512 up kan je heel wat simpele html serveren :)

maarja, dan zit je snel aan de 50GB....
(rond de 165gb per maand als je 24/7 online bent @ 512 upload....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Op zondag 20 januari 2002 15:44 schreef Homedisc het volgende:
Wat ik wel vreemd vindt is dat er zo weinig mensen pas aangesloten zijn bij Eweka.
Athans mensen die het daadwerkelijk hebben (ook maar van horen zeggen ->DHr. wijnand@eweka.nl)
ja dat krijg je met zo'n nieuwe provider he?
Je kan niet meteen verwachten dat er duizenden mensen aangesloten zijn binnen zo'n korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 15:13 schreef Cutebritney het volgende:
joepie !

het deluxe pakket, met 1mbit down, krijgt ook 512 up !!!!!

/me weet nu toch bijna zeker dat ie gaat overstappen :9

'k zit een dikke 2km van de centrale, dus (veel) meer dan 1mbit kan ik tochniet over die lijn trekken....
2 mbit kan je ook makkelijk halen. alleen jammer voor jou dat ze dat niet aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 20 januari 2002 15:54 schreef Animal_X het volgende:

[..]

ja dat krijg je met zo'n nieuwe provider he?
Je kan niet meteen verwachten dat er duizenden mensen aangesloten zijn binnen zo'n korte tijd.
nee duh, zelfs ik vat dat ook nog wel.
Maar mij gaat het er gewoon om dat het allemaal toch vrij sloom gaat qua aangesloten abonnee's (je hoort gewoon weinig/niks van die mensen)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op zondag 20 januari 2002 16:09 schreef isdnsux het volgende:

[..]

2 mbit kan je ook makkelijk halen. alleen jammer voor jou dat ze dat niet aanbieden
hoe weet je dat zo zeker?

ik zit echt VER van de centrale af...staat aan de andere kant van de stad :(

heeft iemand toevallig een schemaatje/tabel van <afstand> <snelheid> ?

(uitgaant van een standaard koperen lijn, en geen leased lijnen die overspraak veroorzaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Op zondag 20 januari 2002 16:47 schreef Homedisc het volgende:

[..]

nee duh, zelfs ik vat dat ook nog wel.
Maar mij gaat het er gewoon om dat het allemaal toch vrij sloom gaat qua aangesloten abonnee's (je hoort gewoon weinig/niks van die mensen)
Dat weet je niet want er is hier nog niemand die de aangegeven 4 tot 5 weken na aanvraag wacht.
En dat je niets van die mensen hoort klopt ook, want er is naar mijn weten op dit moment nog NIEMAND die "officieel" aangesloten is bij Eweka.

Ja, ik weet ook niet hoe goed ik het vertrouwen moet hoor, maar dit zijn alleen de feiten van hoe het er momenteel voor staat.
ik zit echt VER van de centrale af...staat aan de andere kant van de stad

(uitgaant van een standaard koperen lijn, en geen leased lijnen die overspraak veroorzaken)
Ik weet wel dat 90% van alle nederlandse huishoudens een verbinding van 4Mbit wel kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 8-1-2002 aanvraag opgestuurd naar Eweka voor een Premium abonnement, gelijk een hardwarematige firewall, virusscanner en een .com domein er genomen. Die firewall en virusscanner krijg je gratis als je gelijk voor een jaar betaald.

Ik hoop dat als snel aangesloten is na 1-2-2002 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 19:45

BertV

Handgemaakt

ik...

Ik geef die jongens het voordeel van de twijfel...
Betaal liever die club een tientje meer dan de KPN...

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als alles goed gaat word ik begin februari aangesloten...

Ik heb nog zitten twijfelen tussen Cistron en Eweka, omdat we van Cistron nog een camera (JAJA, ik zat bij de eerste 100 inschrijvingen!!) tegoed hadden maar ze zijn niet van plan om ons die nog te overhandigen.

Ik had vertrouwen in Cistron (ze hebben een heel jaar lang beloofd dat we over een 'maand' aangesloten zouden worden, en dan gaan ze failliet), maar die is nu ook compleet verdwenen!!! Nu maar hopen op EWEKA!!!

btw. Als je van plan bent cistron te nemen omdat je geen aansluitkosten hebt, dan ben je 12*10=120euro en dan 175-120=55euro goedkoper uit als bij Eweka... t is maar wat voor centenkrent je bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze de link naar speedtest.nl waar 1 Eweka gebruiker zijn snelheid heeft getest met het 1024/512 ( Deluxe ) abbo.

http://www.speedsuite.net/speedsuite/Database/Graphs.asp?TestTypeID=8&ReportID=0&pi_id=88&co_id=581

nog 1,5 week als het goed is en dan zal ik mijn 7800/512 abbo ff testen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de 3-jaar termijn met boete-clausule een beetje sneaky.

Verdeel die 175 Euro ofzo dan over 3 jaar (is ook meer dan een tientje per maand)

Mijn horizon reikt wat dit betreft niet verder dan zo'n 6 maanden.

En tja, ik heb Demon, en daar zit ik 12 maanden, tot augustus aan vast. Heb overigens geen klachten. Ik ben HEEL ERG BLIJ dat ik van UPC af ben !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 16:49 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

ik zit echt VER van de centrale af...staat aan de andere kant van de stad :(

adsl 2mbit is gegarandeerd tot ongeveer 4,5 kilometer, dat is dus het snelste wat je kan halen op die afstand(als je isp dat dus ook doorgeeft he? adsl gaat btw niet verder dan 4.5 a 5 kilometer omdat ze anders bepaalde dingen niet meer kunnen garanderen, zoals 99% uptime enzo), dus als je zo'n 2 kilometer van de telefooncentrale afzit dan kan je rekenen op ongeveer 4 a 5 mbit. Over die 1mbit zou ik me dus geen zorgen maken.

dit typ ik btw zo uit het blote koppie, al die informatie heb ik her en der gelezen, maar elke website zegt wel bijna precies wat ik nu zeg, dus dat zal wel snor zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 23:04
mijn ervaring met eweka is klote, eerst zeggen dat het mogenlijk is om ISDN en adsl te krijgen ,vervolgens zelf erachter komen dat dit niet mogenlijk is. En intussen zonder internet zitten. Ik heb eweka vriendelijk verzocht om mij binnen 2 weken aan te sluiten zo niet benk pleite(dit duurt nu al echter 7 weken plus de komende 2 weken zou 9 weken zijn om me aan te sluiten). Ik hoop dat anderen er een betere ervaring van eweka hebben maar de mijne is niet echt goed zoals je ziet.

Greetz Tha Vaguh

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 09:22 schreef Vaguh het volgende:
mijn ervaring met eweka is klote, eerst zeggen dat het mogenlijk is om ISDN en adsl te krijgen ,vervolgens zelf erachter komen dat dit niet mogenlijk is. En intussen zonder internet zitten. Ik heb eweka vriendelijk verzocht om mij binnen 2 weken aan te sluiten zo niet benk pleite(dit duurt nu al echter 7 weken plus de komende 2 weken zou 9 weken zijn om me aan te sluiten). Ik hoop dat anderen er een betere ervaring van eweka hebben maar de mijne is niet echt goed zoals je ziet.

Greetz Tha Vaguh
Ja bij mij duurt het ook wel redelijk lang

Ik heb 28 januari mun inschrijving opgestuurd; werd anderhalve week later gebeld en vroegen ze of ik een isdn of analoger aansluiting had (terwijl ik analoog op het inschrijfformulier had ingevuld:? naja). Toen vroeg ik ook nog hoe lang het ongeveer zou duren, zeiden zei "nou meneer; langer dan 2 weken zal het zeker niet duren" dus ik denk "JOEPIE dan heb ik nog binnen 4 weken adsl". Nou goed die datum zijn we al weer 3 weken voorbij, en ik zit nog steeds op isdn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhond
  • Laatst online: 04-12-2023
Op zondag 20 januari 2002 15:41 schreef SuBLiMiTeD het volgende:

[..]

[..]

met adsl-basic heb ik geen probleem om die 50 gig binnen te krijgen hoor per maand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Op woensdag 06 maart 2002 09:22 schreef Vaguh het volgende:

Greetz Tha Vaguh
'k heb hetzelfde probleem....Premium account aangevraagd. MET nieuwe analoge lijn (de PILOT van Eweka) ...hoor ik maandag (eergisteren) dat het NIET kan... dat ik maar moet kiezen voor de ISDN variant (had me oude ISDN Alcatel al verkocht en een nieuwe Analoge Alcatel aangeschaft)...ehh....en de kosten van een nieuwe ANALOOG Alcatel modempie?? Vergoed Eweka die?? nee is hun eerste reactie..we komen je wel tegemoet in de kosten...maar ja..wordt ADSL over ISDN wel via Linesharing aangeboden..zij zeggen van wel, toch twijfel ik want bij de Postcodechecks wordt dit niet gemeld :(

Waardeloos is dat....en je kunt niets doen dan afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaguh
Op woensdag 06 maart 2002 13:24 schreef TheVisionMaster het volgende:

[..]

'k heb hetzelfde probleem....Premium account aangevraagd. MET nieuwe analoge lijn (de PILOT van Eweka) ...hoor ik maandag (eergisteren) dat het NIET kan... dat ik maar moet kiezen voor de ISDN variant (had me oude ISDN Alcatel al verkocht en een nieuwe Analoge Alcatel aangeschaft)...ehh....en de kosten van een nieuwe ANALOOG Alcatel modempie?? Vergoed Eweka die?? nee is hun eerste reactie..we komen je wel tegemoet in de kosten...maar ja..wordt ADSL over ISDN wel via Linesharing aangeboden..zij zeggen van wel, toch twijfel ik want bij de Postcodechecks wordt dit niet gemeld :(

Waardeloos is dat....en je kunt niets doen dan afwachten :(
Misschien weet 'k wel een maniertje ? heb je van die modemtweak gehoord van die alcatel dingen ??? om ze om te toveren tot pro modem.. zo niet mail me dan ffies vaguh@hotmail.com maar om verder te gaan, als je dus een drv_read doet krijg je een waarde te zien bij analoge modems is deze 9600 en bij isdn 9606. Ik heb ook al modems gezien waarop het woordje ISDN op de modem was geplakt met een sticker dus ik mag wel aannemen dat die 0 voor analoog is en 6 voor isdn. Dit is dus zo om te zetten. dus om een analoog modem tot isdn om te toveren? drv_read met als uitkomst 9600 (baudrate???) drv_write 9606 2 1 b en ik denk e voila. Heb het nog niet kunnen proberen maar 'k geloof wel dat het werkt. Ps. misschien is de rechtswinkel iets (consumentenrecht)?
'k heb er ook een bezoekje gepleegt. Is wel handig om zo te weten hoe je als consument staat tegenover eweka en als ik het goed heb moet ik vandaag een aangetekent briefje terug krijgen dat zij hem ontvangen hebben.

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaguh
Op woensdag 06 maart 2002 12:42 schreef isdnsux het volgende:

[..]

Ja bij mij duurt het ook wel redelijk lang

Ik heb 28 januari mun inschrijving opgestuurd; werd anderhalve week later gebeld en vroegen ze of ik een isdn of analoger aansluiting had (terwijl ik analoog op het inschrijfformulier had ingevuld:? naja). Toen vroeg ik ook nog hoe lang het ongeveer zou duren, zeiden zei "nou meneer; langer dan 2 weken zal het zeker niet duren" dus ik denk "JOEPIE dan heb ik nog binnen 4 weken adsl". Nou goed die datum zijn we al weer 3 weken voorbij, en ik zit nog steeds op isdn :'(
Je sit op isdn begrijp ik uit je laatste zin??? had je dan zelf niet voor de omschakeling van isdn naar analoog moeten zorgdragen ? hoe anders moet eweka je analoge adsl aansluiten ? niet dat eweka het nu al klaar zou hebben als je dit wel gedaan zou hebben maar ok dat terzijde :)

Pagina: 1