Toon posts:

Xenon 5.1 setje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou was ik net bij de MediaMarkt waar ik tegen een "Xenon" 5.1 setje opliep. Deze is voorzien van een AC3 decoder, heeft een coax en optical aansluiting en heeft een LCD kastje waarop de instellingen zichtbaar zijn (lijkt veel op de Midiland S4 7100 Plus ). Maar ik kan er niets over vinden.

Heeft iemand ervaring met deze Xenon set?
Of met de Midiland set (en zo ja waar kan ik deze dan kopen, staat niet in de pricewatch)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
vertel ff over de kleur
ik heb een jaartje terug bij aoi :? in zoetermeer iig een setje gekocht met decoder geheel gelijk aan die van de midland alleen ipv midland zilverwas de mijne wit de speakertje ook.
setje komt van een falliete toko en ik heb er toen f200 voor betaald ;) eigelijk alleen voor de decoder want die speakers zijn zo goed dat ik er nooit langer dan 2min muziek op het gedraaid zo klte klonk het dus als je voor weinig een DD decoder kan krijg doen maar van de speakers moet je je nix voorstell er komt muziek uit en that's it :z
Verder heeft her Conrad ook nog een setje met een zwarte decoder dat er wat beter uitziet voor f 570 (te veel) maar t is tenminste wel 2 weg ;)
staat in de kerst special pag 27
specs: 5x5w RMS + 1x 40 rms voor de sub sat: 80-20.000 Hz
sub: 40-120Hz imp 4 ohm
wel een vet displaytje btw 8-)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
De kleur was ook zilvergrijs, vandaar de vergelijking.
Het setje moest hier €250 kosten.

Ik wil namelijk een 5.1 setje aan m'n ps2 hangen. Leuk voor games en dvd's.
De keuzes waren: Creative SW 3500 of de Midiland 7100 PLUS (niet verkrijgbaar in Nederland of heeft iemand suggesties?).

• ernst
was de decoder grijs of de speakers ?
en waarom is een 5700 geen optie ? of is die te duur ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
Zowel de decoder als de speakers waren in grijs uitgevoerd.

De 5700 is volgens de pricewatch bijna €130 duurder.
Ik zocht een beetje rond de €250.
Maar misschien als het kwaliteitsverschil zo groot is dat het dat verschil waard is zal ik het wel overdenken.

• ernst
tsja misschien moet je je eens gaan afvragen of je echt perse dolby d moet :? en of je oortjes een beetje audiofiel zijn
er zijn speakers waar ik nog geen minuut naar kan luisteren zonder me groen en geel te ergeren en koppijn te krijgen ;)

t word wel erg intiem heh met z'n tweetjes :D :z

Verwijderd

Topicstarter
Het blijft vaak een gok. In de winkel kan het best redelijk klinken, maar als je thuiskomt...

De inspire heeft DTS, maar ik geloof niet dat ik dat echt nodig heb. Ik gaat wel eens luisteren naar die Xenon set.
Heb nu thuis een Creative 2500 setje aan mijn compu hangen. Bevalt goed.

Een echte dialoog ;)
Pagina: 1