Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Norrod is idd down. Valt ook niet te pingen. Ach, hopen dat ze die stomme fotobuge er ff uithalen, want dat is echt mega irritant.
thankz het ligt dus niet aan mijn inetverbinding
Als je gewoon kan surfen is er meestal geen reden dat een bepaalde site het niet doet vanwege jouw inetverbinding. Met pingen weet je het zeker, aangezien die niet van de 80 poort gebruik maakt. Weet trouwens niet van welke wel
Verwijderd
Nee norrod is niet down, dit ligt bij @home.
Probeer eens wat te klooien met de proxy, aan/uit.
Ikzelf kan hier al een paar maanden niet bij de Norrod Site komen, tenzij ik via de proxy ga.
Probleem is bekend bij zowel @home als bij Norrod maar geen van beide doet er iets aan zolang er niet genoeg over geklaagd wordt.
Bellen dus.
//edit
dat je 'm niet kunt pingen komt omdat er een firewall tussen staat.
Probeer eens wat te klooien met de proxy, aan/uit.
Ikzelf kan hier al een paar maanden niet bij de Norrod Site komen, tenzij ik via de proxy ga.
Probleem is bekend bij zowel @home als bij Norrod maar geen van beide doet er iets aan zolang er niet genoeg over geklaagd wordt.
Bellen dus.
//edit
dat je 'm niet kunt pingen komt omdat er een firewall tussen staat.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar net was hij echt down. Ik heb niet @home, maar chello, en hij was net toch echt down.
Maar norrod.nl is er nu weer ja.
Maar norrod.nl is er nu weer ja.
Join the club....
Ik heb hier pas ook al een topic over geopend... en nog anderen weer voor mij....
Dit is zwaar %@^#^$@#^%@#$%@
Vuile @home.....
Service my ass....
Ik heb hier pas ook al een topic over geopend... en nog anderen weer voor mij....
Dit is zwaar %@^#^$@#^%@#$%@
Vuile @home.....
Service my ass....
edit:
Krijg nou de hik
Ik heb sinds MAAAAAAAAANDEN weer eens verbinding met de site... ik weet NIET wat ik zie.....
Krijg nou de hik
Ik heb sinds MAAAAAAAAANDEN weer eens verbinding met de site... ik weet NIET wat ik zie.....
Nou is @home alweer sloom , begint weer zoals het gisteren wasOp zondag 13 januari 2002 11:07 schreef ShereKahn het volgende:
Heej,
ligt het nou aan mijn inet verbinding (@home die gigantisch storing heeft gehad gister en eergister) of is de norrod site plat
www.norrod.nl
Verwijderd
Yep, Planet Internet Mxstream ook down.
Trouwens de NoRRoD site accepteert geen ICMP packets, dus je kan pingen wat je wilt maar je krijgt toch een time-out.
Wel vreemd want gisteren was de site voor het eerst echt mega snel! zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt, meestal duurt het echt vet lang tot de site geladen is.
Gaat niet echt lekker met die site want een paar week geleden ook in het weekend lag de site ook plat, het max bezoekersaantal was gehaald ofzo waardoor de site plat ging
Overigens is NoRRoD helemaal geen k*t winkel zoals hier iemand eerder melde, filiaal Groningen is erg goed en ik wordt daar altijd goed geholpen.
Edit: Hij doet het weer, en is ook nu mega snel!
Trouwens de NoRRoD site accepteert geen ICMP packets, dus je kan pingen wat je wilt maar je krijgt toch een time-out.
Wel vreemd want gisteren was de site voor het eerst echt mega snel! zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt, meestal duurt het echt vet lang tot de site geladen is.
Gaat niet echt lekker met die site want een paar week geleden ook in het weekend lag de site ook plat, het max bezoekersaantal was gehaald ofzo waardoor de site plat ging
Overigens is NoRRoD helemaal geen k*t winkel zoals hier iemand eerder melde, filiaal Groningen is erg goed en ik wordt daar altijd goed geholpen.
Edit: Hij doet het weer, en is ook nu mega snel!
@home hier.
Gisteren was ik nog op norrod.nl en de hele site, daar klopte geen zak van. Pagina's waren omgewisseld, vele pagina's hadden geen inhoud maar alleen een kopje, en sommige werkten niet eens.
Gisteren was ik nog op norrod.nl en de hele site, daar klopte geen zak van. Pagina's waren omgewisseld, vele pagina's hadden geen inhoud maar alleen een kopje, en sommige werkten niet eens.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ze kunnen niet eens dvd spelers terug vinden die je die dag ervoor hebt gebr8t om te kijke wat er mee was, en ook nog eens balle verstand van compu's de
Dit zie ik als ik klik op Harde schijven --> 7200 rpm:
"HDD 120Gb 5400 rpm IDE ATA 100"
Verder nix.
Dit zie ik als ik klik op Processors --> Koeling:
"AMD Athlon XP 2000+"
Verder nix.

Ik moet de search gebruiken om mijn producten te vinden
Nja schijt aan de site, ik kom er toch dagelijks in de buurt, ik wip wel even langs.
"HDD 120Gb 5400 rpm IDE ATA 100"
Verder nix.
Dit zie ik als ik klik op Processors --> Koeling:
"AMD Athlon XP 2000+"
Verder nix.
Ik moet de search gebruiken om mijn producten te vinden
Nja schijt aan de site, ik kom er toch dagelijks in de buurt, ik wip wel even langs.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dat verschilt denk ik per vestiging. De meeste lui die in Groningen werken weten perfect waar ze het over hebben, het is er alleen altijd veel te druk (1 man bij techbalie, 1 achter bestelbalie, en 1 achter de gewone. Rijen van 15 mensen of meer zijn geen uitzondering).Op zondag 13 januari 2002 12:26 schreef Jorick het volgende:
Ze kunnen niet eens dvd spelers terug vinden die je die dag ervoor hebt gebr8t om te kijke wat er mee was, en ook nog eens balle verstand van compu's de![]()
Dat men zeikt op de Norrod in Leeuwarden, dat is niet zo gek. Da's Friesland
Als ze ergens alleen maar aan trekkers denken is het hier wel, in het oosten. Bij de vestiging Zwolle [Overijssel] van Norrod.
ja norrod leeuwarden zuigt enorm.. 
<font color=red>[mod break] Kappen daarmee gaarne, erg irritant, ik heb zojuist een tweetal van dit soort reacties van jou in deze thread getrashed.</font>
<font color=red>[mod break] Kappen daarmee gaarne, erg irritant, ik heb zojuist een tweetal van dit soort reacties van jou in deze thread getrashed.</font>
ik ken er nog steeds niet opkomen. Maar dat schijnt dus niet aan de site te liggen of begrijp ik het helemaal fout?
Verwijderd
@home en NoRRoD schijnen niet echt goed samen te gaan, of in iedergeval hoor ik vaker van mensen dat er problemen zijn met het bereiken van de NoRRoD site via @home.Op zondag 13 januari 2002 17:02 schreef ShereKahn het volgende:
ik ken er nog steeds niet opkomen. Maar dat schijnt dus niet aan de site te liggen of begrijp ik het helemaal fout?
Wat je zou kunnen doen zoals eerder gezegd, is de proxy uit te gooien van @home of juist aanzetten als je niet via de proxy surft.
Want de site werkt gewoon hier [ADSL].
Pagina: 1