kwaliteit van Divx

Pagina: 1
Acties:

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 15:55
hoi hoi, ik heb gister een divx gedownload: The matrix.
* internetinfo schaamt zich omdat het eigenlijk niet mag ;)

maar goed, de kwaliteit valt nu toch vies tegen, zeker op full screen. Is hier iets aan te doen?

en dan nog een vraag:

hij is niet ondertitelt, dus heb ik subsync gedownload, maar die zet het in een apart venster neer, dus niet onder in beeld zoals op TV.

kan dit anders?

• Cryonist
  • Laatst online: 18-12-2025

Cryonist

- Something clever -

Kwalitiet kan jammer genoeg nix meer aan gedaan worden. Het enige wat je kan doen is een nieuwe versie downloaden. En over die ondertiteling weet ik niet, in het engels is het toch veel beter 8-).

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Als je de dvd afspeelt met behulp van BsPlayer (te downloaden op download.com..... geen zin in link >:) )

Kan je er automatisch subs onder laten projecteren, of waar je dan ook wilt (zelf middenin scherm) en de achtergrond van de subs is dat transparant.

Voor link met goede subs:

http://users.pandora.be/black.phantom/

• internetinfo
Op zondag 13 januari 2002 10:39 schreef timyo het volgende:
Als je de dvd afspeelt met behulp van BsPlayer (te downloaden op download.com..... geen zin in link >:) )

Kan je er automatisch subs onder laten projecteren, of waar je dan ook wilt (zelf middenin scherm) en de achtergrond van de subs is dat transparant.

http://users.pandora.be/black.phantom/
BsPlayer? daar heb ik wel eens van gehoord ja, alleen staat ie niet op dwload.com :(

ik zoek wel ff verder

edit:

'k heb h'm al :) www.google.com ;)

Verwijderd

Nee man, geoon VobSub nemen (www.divx-digest.com).... Das een codec voor subs... Gewoon de sub dezelfde naam geven als de film, en hij speelt em automagisch met de film af :)

Verwijderd

Aan de kwaliteit valt zeker nog wel wat te doen: mplayer2 (gebruikt minder processor kracht) - bestand - eigenschappen - geavanceerd - dubbelklik divx decoder filter. Nu je processorkracht verzetten. Zorg ervoor dat hij niet gaat overslaan, maar in jouw geval lijkt me het geen enkel prbleem.

Succes,

McD

• internetinfo
Op zondag 13 januari 2002 10:47 schreef McDouwe het volgende:
Aan de kwaliteit valt zeker nog wel wat te doen: mplayer2 (gebruikt minder processor kracht) - bestand - eigenschappen - geavanceerd - dubbelklik divx decoder filter. Nu je processorkracht verzetten. Zorg ervoor dat hij niet gaat overslaan, maar in jouw geval lijkt me het geen enkel prbleem.

Succes,

McD
wat bedoel je met processorkracht verzetten? hoger of lager?

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:29
via tv-out op een tv afspelen. dat verbeterd de divx enorm :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zondag 13 januari 2002 11:37 schreef G-Spotter het volgende:
via tv-out op een tv afspelen. dat verbeterd de divx enorm :)
dat verbetert de DivX niet, alleen merk je niks van de slechte kwaliteit omdat je TV minder scherp is ;)

Tip voor topicstarter: Download alleen "officiele" DivX releases die ook op www.isonews.com vermeld staan, zijn 99 van de 100x goede kwaliteit

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:36

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Op zondag 13 januari 2002 10:39 schreef timyo het volgende:

**knip***
ik zou die link weghalen, want op ook op ondertitels rust schijnbaar copyright.. Ik heb al meerdere waarschuwingen en slotjes voorbij zien vliegen in vergelijkbare topics..

Hier staat tekst

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

Koop/huur de DVD. Dat is echt zo verschrikkelijk veel beter. Zeker als je het op een beamer gaat kijken :7

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:29
Op zondag 13 januari 2002 12:53 schreef dreeke het volgende:

[..]

dat verbetert de DivX niet, alleen merk je niks van de slechte kwaliteit omdat je TV minder scherp is ;)

Tip voor topicstarter: Download alleen "officiele" DivX releases die ook op www.isonews.com vermeld staan, zijn 99 van de 100x goede kwaliteit
nee ok, maar het gaat er toch om dat als je hem kijkt hij er beter uitziet :?
nou.. op TV ziet een divx er zeker beter uit! TV is niet echt onscherper, maar is "warmer" en bouwd de kleuren anders op.
Pagina: 1