Toon posts:

[nieuwe websites] reclames op radio

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde gister op de radio reclame voor een nieuwe website, iets met vakanties.
Nou vraag ik mij af waar het geld vandaan komt om zo'n reclame te bekostigen, en daarbij: hoe krijgen ze dat geld weer terug?!?!?!?

Hoe is dit in godsnaam mogelijk? Of zijn die websites innitiatieven van grote ondernemingen?

Verwijderd

Ik heb het bericht niet gehoord, maar het zal ws. een stuntsite zijn voor d-reizen.nl of peter langhout ofzo. Je ziet ze ook teeveereklame maken, dat is véél duurder, dus dan is het toch niet verwonderlijk als zo'n bedrijf ook radiomedia gebruikt..?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nog even gechecked, en het gaat om vakantiewinkel.nl

En als je daar kijkt kom je automatisch bij P.Langhoutreisjes idd...

Moet je nagaan hoeveel geld er mee verdiend wordt, dat zo'n radio reclame eruit kan enzo (voor een website!!!!). Maar goed, de reizen die ze werven haalt het er wel weer uit natuurlijk...

close tha topic :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Welkom in de wondere wereld van de reclame. Ja, goede reclame levert meer geld op dan dat het kost. En wat radio betreft, als je een bekende stem huurt dan lopen de prijzen voor je radiocommercial ook al snel op.

Maar ok, hier had je binnen W&G geen topic over hoeven openen. Als je wat meer over reclamebudgetten wilt weten moet je even langs www.adfo.nl surfen

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.