Toon posts:

HCC komt op voor hun klanten Planet niet !!

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het was wel duidelijk gister op Kassa:

Planet :( en XS4All :( zijn verraders onder het juk van alweer een monopolist ( KPN :r :r :r :r ) durven zij niet eens op tekomen voor hun klanten. Gelukkig ben ik daar geen lid van ...

Het mag duidelijk zijn voor iedereen die bij deze providers aangesloten zijn.

Het wordt weer een lange strijd, ik heb het zwaar te doen met jullie ADSL'ers ;( . Eerst die jaren lange oorlog met Kwello :r ... eindelijk het besluit genomen om bij deze Kwallo :r weg tegaan en nu begint het ge-etter weer gewoon opnieuw !!

Ik wens jullie allemaal veel succes in jullie strijd om gerechtigheid. *D
Onze gedachtes zijn iedere minuut bij jullie. (8>

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Ikzelf vind dit allemaal erg overdreven. Ik heb ADSL van XS4all, XS4all doet wel degelijk iets aan de prijsverhoging. Ze zijn nu aan het kijken of ADSL niet via BBned aangeboden kan worden i.p.v. via Mxstream (KPN). XS4all doet het dus niet door tegen de KPN in te gaan, maar zoekt naar een alternatief.

Verwijderd

Ja idd erg overdreven. Kpn verhoogd de prijzen voor mxstream de providers berkenen deze verhoging gewoon door want ze moeten t bedrag van mxstream gewoon afstaan aan de KPN. De providers krijgfen alleen hun eigen abonnements gelden.

Verwijderd

Planet en XS4ALL zijn beide eigendom van KPN.
Planet is het lieverdje dat precies doet wat KPN zegt (Planet == KPN), XS4ALL is een min of meer onafhankelijke dochteronderneming.
Planet doet uiteraard niets (planet is ook al net zo klantonvriendelijk en bot als KPN)
XS4ALL wil schijnbaar wel wat doen, maar kan niet rechtstreeks tegen KPN in gaan met een rechtszaak ofzo, maar ze kunnen wel concurrentie aangaan met KPN, bijv. door ADSL te gaan aanbieden via BBNed.
(XS4ALL was de eerste die op de site met een volledige beschrijving hoe het abonnement op te zeggen, iets wat KPN voor het gemak maar even 'vergeten' was in die brief)

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

Op zondag 13 januari 2002 09:48 schreef burner het volgende:
ik heb het zwaar te doen met jullie ADSL'ers ;( .
Kzou het eerder zwaar te doen hebben met de mensen die niet eens ADSL of KABEL kunnen krijgen, als die een uurtje per dag inetten betalen ze zich helemaal scheel en kunnen ze gemiddeld 20 tot 50 keer minder data versturen dan iemand met kabel of ADSL. Ik werk in een PC winkel in zo'n dorp en iedereen zei hetvolgende:
Ik snap niet waarom iedereen zeurt, KPN heeft al problemen zat en dit moeten ze gewoon doen om niet nog een financieel probleem te krijgen, en die prijs voor inet valt nog wel, je krijgt er veel meer voor terug dan gewoon modem.
Tja het is wel lullig dat je meer betalen moet, maar als je even kijkt naar de rest van lijdend Nederland die aan de minstens 2cent/min(gulden) vast zitten,waar zeuren we dan nog eigenlijk om. :?

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

Verwijderd

Topicstarter
Jaja maar de waarheid is dat Planet en XS4All bezit zijn van KPN dus dat is de reden dat zij niet zoals HCC dreigen om alle HCC klanten het advies tegeven om er mee tekappen...

Ik zie HCC er in toe staat om ettelijke tonnen in hun eigen ADSL te pompen om een volledige vrijheid tekrijgen om hun klanten te beschermen tegen dit soort chantage praktijken.

Ze hadden op z'n minst een woordvoerder kunnen sturen om hun excuses aan tebieden voor het wan gedrag van hun baas !!

Kwello :r KPN :r

Wanneer wordt Nederland nou is wakker en gaat de regering
is in grijpen om nog meer "NS" traumas tevoorkomen.

Het is gewoon ronduit een schande dat wij in dit high tech landje vast zitten aan failliet gaande bedrijven zoals Kwello :r KPN :r

correct me if i'm wrong ?

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 10:50 schreef Operations het volgende:
Planet en XS4ALL zijn beide eigendom van KPN.
Planet is het lieverdje dat precies doet wat KPN zegt (Planet == KPN), XS4ALL is een min of meer onafhankelijke dochteronderneming.
Planet doet uiteraard niets (planet is ook al net zo klantonvriendelijk en bot als KPN)
XS4ALL wil schijnbaar wel wat doen, maar kan niet rechtstreeks tegen KPN in gaan met een rechtszaak ofzo, maar ze kunnen wel concurrentie aangaan met KPN, bijv. door ADSL te gaan aanbieden via BBNed.
(XS4ALL was de eerste die op de site met een volledige beschrijving hoe het abonnement op te zeggen, iets wat KPN voor het gemak maar even 'vergeten' was in die brief)
HCCnet is ook eigendom van kpn :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 13 januari 2002 10:57 schreef TakTiX het volgende:

Tja het is wel lullig dat je meer betalen moet, maar als je even kijkt naar de rest van lijdend Nederland die aan de minstens 2cent/min(gulden) vast zitten,waar zeuren we dan nog eigenlijk om. :?
precies, ik zou zo 150 gulden per maand betalen voor een mxstream verbinding........maar helaas :(

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 12:53 schreef Bart_traB het volgende:

[..]

HCCnet is ook eigendom van kpn :)
Is dat zo? zou kunnen...
Maar de vereniging HCC is in ieder geval géén eigendom van KPN :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Het wordt weer een lange strijd, ik heb het zwaar te doen met jullie ADSL'ers . Eerst die jaren lange oorlog met Kwello ... eindelijk het besluit genomen om bij deze Kwallo weg tegaan en nu begint het ge-etter weer gewoon opnieuw !!
Ach... tsja mij boeit het niet zo bar veel. Wat prijsverhoging, maar ik ben nog steeds stukken, nee bakken goedkoper uit dan als ik een isdn lijntje neemt, al zou de prijs van ADSL nog op de helft zitten zoals mijn telefoonrekening was was ik nog steeds blij, en dat zit het dus nog niet.

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 18:45

mbr

Ik ben zeer tevreden over Planet Internet&Mxstream Basic. De prijsverhoging van 5 euro maakt me niet veel uit want de concurrentie zal ongetwijfeld ook hun prijzen verhogen vroeg of laat. En nu word per mei de upstream verdubbeld :) dat is leuk meegenomen.

Verwijderd

Ik denk dat we niet te ver moeten gaan met zemelen. Je upload word zoiezo versneld dus de dienst word verbeterd. (al hebben die twee volgens kpn nix met elkaar te maken) Je bent een boel minder kwijt als met een gewone lijn, je bent een stuk sneller. Chello deed een jaar terug hetzelfde. een tientje erbij zonder opgaaf van redenen.

Ik heb een HEKEL aan een overtrokken consumentenbond "humeur". Die gillen alleen IK HEB RECHT IK WIL GOEDKOOP IK HEB RECHT OP GOEDKOOP.
Je mag weggaan bij mxstream al is je abo nbog lang niet af. Er is een coulance regeling voor je modem. Dus je word er nix minder op. Zoek een concurrent van kpn en ga daar lekker zitten.

Je betaald een tientje meer. Dat is kut. Ga door met mxstream of stop.

En elk bedrijf wat groot is heeft niet noodzakelijk een monopoly eh. Ik heb genoeg alternatieven voor men internet. Wel grappig als er niets breedband is in je buurt wil je juist monopoly van kpn.

Verwijderd

Topicstarter
HCC Net is een club van leden die allemaal het zelfde doel hebben.... lekker computeren en van elkaar leren.

KPN :r heeft geen enkele band met HCC.

HCC is van de leden en van niemand anders....

KPN :r is geen eigenaar van HCC !!!!

Dus Bart_Trab waar haal je dat vandaan en kan je dat ondersteunen ??

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 13:09 schreef mbr het volgende:
Ik ben zeer tevreden over Planet Internet&Mxstream Basic. De prijsverhoging van 5 euro maakt me niet veel uit want de concurrentie zal ongetwijfeld ook hun prijzen verhogen vroeg of laat. En nu word per mei de upstream verdubbeld :) dat is leuk meegenomen.
Je kunt het inderdaad ook positief bekijken. Ik bedoel, voorlopig hoef je geen prijsverhoging meer te verwachten. Voorlopig zit je denk wel vast aan een tarief en dat is wel prettig, evenals de toename van de upload. Alleen vind ik dat ze die toename van de abonnementsprijs gelijk moeten trekken met de toename van de upload. Gelijk oversteken heet dat!

Verwijderd

Topicstarter
MBR heeft zeker een goed punt...

Uiteindelijk wordt alles verhoogt maar eerst 120.000 klanten lokken en dan 23% verhogen riekt naar chantage !!

Zoals al eerder werdt gezegt; Er moet bij KPN :r toch wel iemand zijn die de kostprijs kan bereken voor een abootje....

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 13:25 schreef burner het volgende:
HCC Net is een club van leden die allemaal het zelfde doel hebben.... lekker computeren en van elkaar leren.
HCCnet is een provider
KPN :r heeft geen enkele band met HCC.
Wel waar samen zijn ze eigenaar van de provider hccnet
HCC is van de leden en van niemand anders....
kan goed ik ken hcc niet zo goed. dus als jij het zegt.
KPN :r is geen eigenaar van HCC !!!!
zei ik dat?
Dus Bart_Trab waar haal je dat vandaan en kan je dat ondersteunen ??
Ik had het zelf uit een jaaroverzicht van kpn. Maar dat hjeb ik niet meer. Je zult het hier mee moeten doen:
http://www.hccnet.nl/info/nieuwsbrief/2000/nieuwsbrief9.txt
http://www.planet.nl/multimedia2/0,1674,101_1499_150241,00.html

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 13:28 schreef burner het volgende:
MBR heeft zeker een goed punt...

Uiteindelijk wordt alles verhoogt maar eerst 120.000 klanten lokken en dan 23% verhogen riekt naar chantage !!

Zoals al eerder werdt gezegt; Er moet bij KPN :r toch wel iemand zijn die de kostprijs kan bereken voor een abootje....
de verhoging van het KPN gedeeldte is 23%.
Als je de verhoging van het totaal bekijkt is het maar 11%

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heeft Bart_Trab mij op mijn plekkie gezet..

Excuses hiervoor ..

Het blijkt dat HCC Net zijn ziel voor 70% heeft verpacht aan de monopolist KPN :r ( ik hoop dat HCC er spijt van heeft).

Helaas pindakaas, maar toch zat de HCC ff lekker zijn gal te spuwen terijl alle andere ISP'ers hun bekkie dicht hielden.
============================================================
Wellicht heb je het ook al in de krant of op Internet gelezen. De HCC gaat in samenwerking met KPN HCCnet verder uitbouwen. We gaan voluit samenwerken om van HCCnet een echte virtuele gemeenschap te maken. Om dit te bewerkstelligen heeft de HCC samen met KPN een joint venture opgericht. Daarin krijgt KPN 70 procent van de aandelen, terwijl de overige 30 procent eigendom blijft van de HCC. KPN wil door middel van deze strategische alliantie HCCnet versterken en verder uitbouwen in Europa.
HCCnet is een jaar geleden opgericht om een echte virtuele gemeenschap te worden. Aangezien er in Internetland grote bedragen nodig zijn om een nog betere community te bouwen, heeft de HCC naar een partner gezocht die geÔnteresseerd was in het gezamenlijk verder ontwikkelen van HCCnet. En die heeft de HCC gevonden in KPN.
Alhoewel er elders in de pers fictieve astronomische bedragen genoemd worden, is het de HCC niet om het geld te doen. Zo investeert de HCC het geldbedrag dat de verkoop heeft opgeleverd in het ontwikkelen van nog meer inhoud op HCCnet, samen met de gebruikers van HCCnet. Ook zal er geld gestoken worden in de naamsbekendheid van HCCnet.
Belangrijk is verder dat er voor de gebruiker niets verandert. HCCnet blijft onder dezelfde voorwaarden Internet aanbieden, waarbij de privacy van de gebruiker een groot goed is.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 13:46 schreef CheS het volgende:

[..]

de verhoging van het KPN gedeeldte is 23%.
Als je de verhoging van het totaal bekijkt is het maar 11%
zeg dat nou niet. dan klinkt het gelijk minder erg. :)

Verwijderd

Deze discussie graag voortzetten in een van de discussies over de prijsverhogingen.
Het is niet zo vreemd dat de KPN dochters zich niet openbaar kunnen uitspreken tegen hun eigenaar.
Oh ja, Burner, programmeer je toetsenbord even onmiddellijk zo, dat 'KPN' niet automatisch vergezeld wordt door een kotssmiley, dit is ongelofelijk irritant.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.