[Myst III] In 5 dagen uitgespeeld. Is dat normaal?

Pagina: 1
Acties:

• JAPie01743
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-11-2013
Ik heb de laatste age (Narayan) gecheat (met UHS), omdat ik het absoluut niet lollig vond om na drie kwartier prutsen met die lampjes nog niet uitgevonden te hebben welke woorden je hoe moest plaatsen. Ik kon daar echt niet om lachen, een spel doe je voor de lol, toch?! Dus dan maar vals spelen.
Maar verder heb ik eigenlijk alles eerlijk gespeeld, met hulp van een paar hints. Dus ik heb braaf de Learning Age gespeeld, die vond ik toch niet al te moeilijk.

Verder de volgende drie ages gespeeld, en toen ik daar klaar mee was dacht ik dat ik net begonnen was met het spel, ik was lekker op weg om het zo maar eens te zeggen. Totdat mij het gevoel bekroop dat het einde van het spel weleens naderbij zou kunnen zijn..... toen kreeg ik toch een rotgevoel :(

Hebben jullie dat nou ook? Of puzzel je graag 3 uur op een raadsel om er vervolgens achter te komen dat je het spel zowat hebt uitgespeeld?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:08
Het geeft mij toch altijd wat meer voldoening als ik van mezelf weet dat ik alles eerlijk heb gedaan en alles zelf heb uitgevonden.

Maar, ik moet wel bekennen, dat ik heel soms toch wel een terug grijp naar een UHS gewoon omdat ik dan helemaal gek wordt omdat het niet lukt. * The Will is niet zo heel erg geduldig.

Het gevaarlijke van een UHS/Walkthrough is alleen dat de verleiding dan toch wat groter is om toch even te kijken wat je daarna moet doen.

There is no magic.

• JAPie01743
yep, snap wat je bedoelt, maar soms is het echt niet leuk meer: die laatse puzzle bevat zo extreem veel mogelijkheden dat je absoluut helemaal gestoord wordt. Ik dacht dat die lampjes een soort pad moesten vormen om de 'stroom' te geleiden, dus ik probeerde alle mogelijke volgorden van tekens... maar wat ik eigenlijk bedoel: het spel is te KORT!

Ik heb ooit Quake II uitgespeeld in GOD mode, en daar heb ik langer over gedaan voor mijn gevoel...

• The Will
Hebbie die 5 dagen, de hele dag zitten spelen of elke dag maar een uurtje of 3 ofzo?

There is no magic.

• JAPie01743
een paar uurtjes per dag maar!!!

• JAPie01743
eigenlijk van: vandaag gaan we die-en-die age maar eens doen

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Ik vind het knap dat je het hebt volgehouden...

• JAPie01743
nou, ik vond het op zich wel gaaf om een puzzle opgelost te hebben, als 'ie niet te moeilijk was (maar dat waren alleen de laatsten met die lampjes eigenlijk)

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

ik hebbem dus ook en heb al een tijdje het spel niet meer gespeeld, omdat ik ook beetje "bang" ben dat ik aan't eind begin te geraken :) en zolang heb ik er echt nie aan gezeten !

ik heb overigens ook veelvuldig myst 1 gespeeld... nou daar was je in 5 weken nog nie uit ! :7

maarja het bekende liedje ... hoet moest er leuk uistzien dus ging tenkoste van de speelbaarheid enz |:(

I don't ride fast, i fly low

Verwijderd

K'heb aleen een goeie strategy Guide op internet nodig

ik zit vast met MYST 3!!!

Verwijderd

ik heb em in een week uitgespeeld !

zonder cheats !

• The Will

There is no magic.

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-01 17:07

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Myst 3: Exile had ik binnen 2 dagen uit maar dan wel 2 dagen ongeveer 5-8 uur gespeeld (weekend). Ik heb één keer een hint bekeken op Inet voor dat eiland met die lichtbakens.

Het spel was ook voor mijn idee vééél te kort. Puzzels vond ik op één na (diegene waarvoor ik dus een hint heb gezicht) erg makkelijk.

Grafisch was het wel weer erg mooi gedaan maar dat verwacht je ook niet anders bij een vervolg op Myst. ;)

Van mij mogen ze er in het vervolg wel een paar ages achter plakken, luie donders die spelontwikkelaars!! >:)

Die puzzel met die lampjes aan het eind vond ik echt zo'n ontzettende inkopper. Als je een beetje opgelet had tijdens het spel dan voelde je die puzzel al halverwege aankomen. :+

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-01 16:55
Myst 3 was te simpel, maar wel leuk, die puzzel op t einde is juist erg logisch, je moet alleen ff doorhebben dat je met de klok mee de woorden uit t boek moet neerzetten...

het lastigste was nog die vent dwingen t boek af te geven ghehehe maar zelfs dat is me gelukt:)

Verwijderd

Myst 3 is te doen in 5 dagen maar NEE DAT IS NIET NORMAAL :)

Een spel zou toch eigenlijk dik 3 weken moeten boeien.

Wat nog erger is: Myst een puzzelspel en na 1 keer niet echt veel aan. Dan verwacht ik van een spel echt wel meer dan dit.

Ik heb er wat langer over gedaan: 4 weekenden meen ik.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Heb je Riven ook in 5 dagen uitgespeeld. I kweet nog wel dat ik daar heel lang over gedaan heb

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Myst 1 heb ik in één dag uitgespeeld[/b]
Myst 3 zit ik al vast aan het begin
die stomme rotvent heeft mijn boek gestolen
en nu zit ik in een olifantenslagtanden level.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Nee man das gevaarlijk nie meer doen !!!

:P

dikzak

Verwijderd

Persoonlijk een paar weken over gedaan (druk druk druk)
enne... ik had er uiteindelijk wel meer van verwacht.

Die eind-scene bijv. Ik had wel verwacht dat íe zou knallen maar dat viel dus enorm tegen. Verder duurt het spel uiteindelijk te kort. Maar grafisch een hoogstandje. Gemengede gevoelens dus :)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 20:29

Bene

list incomprehension

Vijf avonden is best mogelijk, als je een beetje gevoel voor de puzzels hebt. Raar dat je dan stuk loopt op die gloeidraden, die was erg makkelijk. Hadden eigenlijk iets verwacht in de trant van de gekleurde knikkers uit Riven toen ik de eerste zag.

Heb er een avond of tien over gedaan met mijn vriendin, verspreid over meerdere maanden. Geen online hulp gebruikt en we waren best tevreden met ons werk aan het einde. Vond deze MYST redelijk richting perfect - MYST I was niet mooi genoeg om zwaar te boeien, Riven was niets anders dan een maandenlange lijdensweg van zwaar, heel zwaar puzzelwerk.

• NightOwlNL
Myst 3 heb ik in 2 avonden uitgespeeld, daarbij absoluut geen gebruik makend van antwoorden van internet, overigens wel tips bekeken maar dat ook slechts 1 of 2 keer

Riven heb ik geprobeert maar doe ik over maandje of wat nog wel een keer, want dat lukte niet echt, dus heb ik em aan de hand van een hintlist doorgewerkt....

werd wel mooie film daardoor, en zo kan je nog es lekker rondcrossen met trams etc..

Verwijderd

zijn er dan trams? :?

• NightOwlNL
Op zondag 27 januari 2002 11:15 schreef unrealer het volgende:
zijn er dan trams? :?
die kabeltrams dus...

Verwijderd

btw kan ik de resolutie aanpassen in myst 3??
Pagina: 1