Toon posts:

Geen Brander?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo "Tweakers",

ik heb ff een vraagje: :?
Ik heb laatst een 2dehands brander gekocht, maar nu heb ik een probleem: Ik heb Nero 5.5 eropgezet, maar hij kan de brander niet detecteren. Op de brander zelf staat geen merk, maar ik zag op I-net wel een plaatje staan die er heel erg op leek, en dat was een Philips. Er staat op : E118405. Kan iemand mij helpen?
Eerst begon de computer ook al te flippen, hij startte niet meer op, nie echt handig.....
Mail je antwoord (AUB!!!!!) naar: gangsterjoey@hotmail.com

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 16:22

-Stef-

Slainthe!

Hier staat van alles over die brander.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 01:54 schreef thaswa het volgende:
Hallo "Tweakers",

ik heb ff een vraagje: :?
Ik heb laatst een 2dehands brander gekocht, maar nu heb ik een probleem: Ik heb Nero 5.5 eropgezet, maar hij kan de brander niet detecteren. Op de brander zelf staat geen merk, maar ik zag op I-net wel een plaatje staan die er heel erg op leek, en dat was een Philips. Er staat op : E118405. Kan iemand mij helpen?
Eerst begon de computer ook al te flippen, hij startte niet meer op, nie echt handig.....
Ik weet niet hoe je probleem op te lossen, maar het uitzoeken welke brander het is kan niet moelijk zijn.

- Start Internet Explorer
- tikt in: www.google.com
- zoek op: E118405
- Hmm, 3e site ziet er wel interessant uit: http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/boards/cdromdvd/cdpage.html
- He daar staat de brander: Het is een Philips CDD4401-31 (E118405) IDE-CD R/RW 4x4x32
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/boards/cdromdvd/cdpage.html#PhilipsCDD4401
- En ook nog een datasheet:
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/boards/cdromdvd/CDD4401.pdf

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 13 januari 2002 01:54 schreef thaswa het volgende:
Een forum is er voor bedoeld om _elkaar_ te helpen. Het is dan ook de bedoeling dat mensen op het forum reageren zodat andere gebruikers iets aan het antwoord hebben.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ok, had ik al gedaan, enige probleem is: die gast had 'm aan mij verkocht als een 4x4x24, maar als ik 'm in de computer van mijn broertje doe, geeft hij aan een 2x2x24 te zijn, dus wat nu? Ik heb zeker de drivers niet? HELPPPPPPPPPPPPP!!!!

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Je heb toch geen drivers nodig voor een brander?
Als het goed is ziet winblows em gewoon als cdromspeler.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
Windogs vind 'm wel, maar Nero niet, ligt het dan aan Nero? Bij 'Recorder kiezen' staat dan alleen maar: Digitaal image apparaat.

Verwijderd

Topicstarter
geen digitaal

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Als windows hem wel vindt maar nero niet dan ligt het volgens mij aan nero of windows die hem niet goed vind.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Op zondag 13 januari 2002 02:48 schreef themickos het volgende:
Als windows hem wel vindt maar nero niet dan ligt het volgens mij aan nero of windows die hem niet goed vind.
HAHAHAHA :D :D :D :D

Dies grappig :D

Maar kun je die brander wel gewoon als cdromspeler gebruiken?

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

probeer easy cd creator eens

Verwijderd

Topicstarter
ja, wel als cdromspeler, ik probeer EZ CD Creator!
Pagina: 1