Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verzoek aan Mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of ik dit op deze manier moet aanpakken maar mijn verzoek is alsvolgt:

Ik zie vaker in V&V (en ook andere sites) info over virussen zonder bronvermelding verschijnen.

Dit veroorzaakt IMHO alleen maar onrust en kan tot hoaxes leiden.

Kan daar niet iets over geroepen worden?

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
vind ik ook een goed idee ;)

moet je maar ff bij Buzz aankloppen...

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Topicstarter
Done.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 01:02 schreef SWINX het volgende:
vind ik ook een goed idee ;)

moet je maar ff bij Buzz aankloppen...
Of bij DR :7

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

schop naar [forum=15]
hmmjah, hoaxes zijn soms nog vervelender dan echte virussen (hint: 3/4 van mijn email kan ik direct weggooien) wat stel je voor dat we eraan doen? je kunt niet overal een bronvermelding bij geven, zeker niet als het een eigen ervaring is... en foute antwoorden worden ook in andere fora wel gegeven. misschien een sticky topic met wat hoax sites ofzo?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 januari 2002 09:32 schreef Jotti het volgende:
schop naar [forum=15]
hmmjah, hoaxes zijn soms nog vervelender dan echte virussen (hint: 3/4 van mijn email kan ik direct weggooien) wat stel je voor dat we eraan doen? je kunt niet overal een bronvermelding bij geven, zeker niet als het een eigen ervaring is... en foute antwoorden worden ook in andere fora wel gegeven. misschien een sticky topic met wat hoax sites ofzo?
Zou een idee zijn ja.

(of, ik weet niet of je dat nou juist bedoeld) een link naar sites waar die virussen staan (die wel echt zijn dus).

Heb ik een link van gehad..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 10:31 schreef pier het volgende:

[..]

Zou een idee zijn ja.

(of, ik weet niet of je dat nou juist bedoeld) een link naar sites waar die virussen staan (die wel echt zijn dus).

Heb ik een link van gehad..
Dat lijkt me niet zo'n geweldig plan...

Je weet wat voor lamers hier af en toe om de hoek komen kijken... :{
Pagina: 1