Ik heb mijn computer op mijn slaapkamer staan en ik werd de laatste tijd helemaal gek van de herrie uit dat ding. Voor de fan in mijn voeding zat een soort rooster, dat heb ik eruit gesloopt. Op mijn cpu (Athlon T-bird 1200@1200) heb ik een zalman cnps3000 plus gezet. Het enige wat nog herrie maakt is de blue orb die op mijn gforce2gts zit (asus v7700 deluxe). Nou zat ik zo eens te denken: als ik het nou eens zo doe:
Eigenschappen voor beeldscherm/schermbeveiliging/energie
Beeldscherm uitschakelen 1 Minuut
Dan doet mijn videokaart na één minuut toch niets meer? als dat zo is, dan komt er ook geen warmte meer vrij en kan die ventilator op mijn blue orb uitgezet worden. Schakelaartje maken om de fan op de orb aan en uit te zetten, en klaar is kees (?!)
Leuk bedacht al zeg ik het zelf, maar graag jullie input, want ik wil niet zomaar mijn gf2gts om zeep helpen
Eigenschappen voor beeldscherm/schermbeveiliging/energie
Beeldscherm uitschakelen 1 Minuut
Dan doet mijn videokaart na één minuut toch niets meer? als dat zo is, dan komt er ook geen warmte meer vrij en kan die ventilator op mijn blue orb uitgezet worden. Schakelaartje maken om de fan op de orb aan en uit te zetten, en klaar is kees (?!)
Leuk bedacht al zeg ik het zelf, maar graag jullie input, want ik wil niet zomaar mijn gf2gts om zeep helpen