Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Geloof dat je daar gewoon normale 'merk' spullen in kan doen hoor en dat het dan werkt. Het enige waar je moeilijkheden mee kunt krijgen is de garantie waarschijnlijk... SCSI == SCSI en zal werken.. HP heeft bij mijn weten geen eigen scsi-standaard
Ik heb een ander model, een LXr Pro, maar die pikt mijn Highoint ide-raid kaartjes niet... Een isa 3com kaart pikt hij iig wel...
De beide netserver Rack Storage/8 pakken gewone sca-schijfjes van 2gb van seagate (pas 4, kwil er 16
), dus dat is ook geen probleem.
Dat is tot dusver alle hardware die ik erbij heb gezet. Wat ik nog wel zoek is het type van twee kaartjes die erin zaten, maar die ZATEN er dus al in, en valt dus buiten dit topic
De beide netserver Rack Storage/8 pakken gewone sca-schijfjes van 2gb van seagate (pas 4, kwil er 16
Dat is tot dusver alle hardware die ik erbij heb gezet. Wat ik nog wel zoek is het type van twee kaartjes die erin zaten, maar die ZATEN er dus al in, en valt dus buiten dit topic
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock