Toon posts:

win98se infrarood nokia 8310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem dat mijn laptop met infrarood geen gsm(8310 maar ook 8210) herkend als het toestel gewoon bij het oog ligt.
Wanneer ik bijv een v-kaartje vanaf het toestel stuur via infrarood herkend windows infrarood een transfer en ziet hij dat het een 8310 is. Maar de verbinding wordt weer verbroken zodra de telefoon stop te sturen als bericht niet aankomt (dat is logisch).
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
hardware: laptop toshiba 480cdt met FIR drivers geupdate (FIR=fast infrared).
Alvast bedankt voor tips

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand nog tips of opmerkingen? anders ga ik windows maar eens opnieuw installeren.... :? :'(

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:33

Arjan A

Cenosillicafoob

Je moet de Nokia-software installeren. Windows denkt anders gewoon dat er een device aanhangt, maar weet niet wat-ie ermee moet doen.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 15:17 schreef Arjan_A het volgende:
Je moet de Nokia-software installeren. Windows denkt anders gewoon dat er een device aanhangt, maar weet niet wat-ie ermee moet doen.
niet correct, als ik hem bij me broer bij de laptop hou (zelfde laptop) herkend windows hem wel en houdt hij de verbinding actief. De nokia suite kan dan gebruik maken van de opgezette verbinding.

Verwijderd

hmmm, ik heb het zelfde probleem. Ook met een nokia 8310 en een compaq Armada. De notebook laat zien dat ie verbinding heeft met de nokia 8310. Maar ik kan geen data versturen... Ik heb overigens win2k en winxp, maar bij beide hetzelfde probleem...

ga maar weer eens verder proberen

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 16:04
Kijk eens in je bios instellingen bij duplex mode, geloof dat ie op full duplex moet. Suc6

MacBook Pro 14" 2021

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 18:15 schreef Koffiefilter het volgende:
hmmm, ik heb het zelfde probleem. Ook met een nokia 8310 en een compaq Armada. De notebook laat zien dat ie verbinding heeft met de nokia 8310. Maar ik kan geen data versturen... Ik heb overigens win2k en winxp, maar bij beide hetzelfde probleem...

ga maar weer eens verder proberen
ik heb het nu opgelost door windows er opnieuw op te zetten. Maar misschien moet jij even de infrarood patch installeren. Staat info over op de nokia site.

Verwijderd

zeg moderator mag deze inmiddels niet dicht? :? :? :?
Pagina: 1