[HDD, IBM] up/down spin, win2k blauw scherm

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 20:04

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb dus 2x IBM 60Gb gekocht op de hcc dagen bij funprice. ik had deze in RAID gezet, nadat de RAID config 2keer crashde d8 ik dat het aan de mobo lag. tot vandaag. ik had 1 hdd in me andere pc gewoon zittuh en me andere hdd zit in me nieuwe P4-1.7@1.9GHz.

k wat gebeurde er?
ik zat gewoon in windoos en opeens maakte hij een up en down spin :( windows liep vast. kreeg vervolgens een blauw scherm. na restarten vond hij de hdd niet na nog es te restarten vond hij hem. dat was ook van korte duur... dat windoos dus draaide.

mijn vraag is nu denken jullie echt dat hij al aan het dood gaan is of moet ik toch nog eerst ff een drive fitness runnen???

[edit]
ff voor de duidelijkheid had dus gisteren [11-1-2002] win2k geinstalld en RAID gedisabled..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

verteld dat blauwe scherm je nog iets of is ie alleen blauw aant wezen?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Paquito
  • Niet online
Ik heb ook een ibm schijfje en de mijne heeft hier soms ook last van.
Maar ik krijg geen blauw scherm of iets, gewoon een down en up-spin.. en dan gaan we weer verder.
Ik weet niet of er iets mee aan de hand is ofzo... want ik heb de drivefitness tests etc er al op afgevoerd, maar die zegt gewoon dat de drive in goede staat is :?

Anyway, die van mij doet dit al meer dan 1,5 jaar.... heel vreemd. Binnenkort ibm ff mailen en kijken wat zij erover zeggen.

[edit]
o ja.. dat wat jij beschrijft. Dat 't mobo hem niet meer vond heb ik ook gehad. (2x al een jaar geleden) Dat was echt weird, na een half uurtje uit gestaan te hebben deed ie het weer.. Misschien dat het met de hitte te maken heeft ofzo, maar das ook vreemd aangezien m'n comp gewoon een goeie temp heeft... en de kast staat ook altijd open.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 02:23 schreef Atgast het volgende:
verteld dat blauwe scherm je nog iets of is ie alleen blauw aant wezen?
zegt iets.. wat moet je me niet vragen, want heb het niet gelezen.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

iets over mountable_boot_volume ??

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 16:18 schreef Atgast het volgende:
iets over mountable_boot_volume ??
k, je hebt het over het blauwe scherm. zou het niet weten let ik meestal nooit op. maar ik gah nog wel morgen ff win2k draaien en ik gah ff kijken of ie vastloopt..

Pagina: 1