heel veel keer vliegt mijn winamp bij de processen naar 100 % en blijft ie 100 % aanhouden. Mijn computer reageert dan zeer traag of niet. Hoe kan het dat ie op 100 % gaat?
CPU gebruik neem ik aan??Op zaterdag 12 januari 2002 23:19 schreef ddkiller0900 het volgende:
heel veel keer vliegt mijn winamp bij de processen naar 100 % en blijft ie 100 % aanhouden. Mijn computer reageert dan zeer traag of niet. Hoe kan het dat ie op 100 % gaat?
of Mem?
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
hoe snel is jouw computer..?
Raku
probeer eens directsound aan te zetten in output
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
kheb een dondervogel 1.2 gig, met 384 mb ram
"Dondervogel"
LoL
[editz0rz]Ik zie net dat je dus een AMD "Dondervogel" 1200 heb. Ik zie ook dat je 128 MB RAM heb. Als je dan Windows 2002 gaat draaien loopt het volgens mij niet helemaal flex. Moet je niet 's wat extra'z kopen?[/editz0rz]
LoL
[editz0rz]Ik zie net dat je dus een AMD "Dondervogel" 1200 heb. Ik zie ook dat je 128 MB RAM heb. Als je dan Windows 2002 gaat draaien loopt het volgens mij niet helemaal flex. Moet je niet 's wat extra'z kopen?[/editz0rz]
Ik zou iig nog niet WinAmp beta 3 gaan draaien... bij mij geeft ie nog veel problemen en zeker wat betreft system resources!
Als je dus WinAmp beta 3 gebruikt op dit moment, ditch die nog maar effe en wacht op de release
Als je dus WinAmp beta 3 gebruikt op dit moment, ditch die nog maar effe en wacht op de release
WinXP (ja, het heet XP, niet 2002) draait prima met 128 MB hoor.Op zondag 13 januari 2002 00:17 schreef Stuiterbal het volgende:
"Dondervogel"
LoL
Waar haal jij de theorie vandaan dat 128 te weinig is?
En al helemaal voor Winamp maakt dat geen reet uit. Winamp vreet geen geheugen. En hij zegt dat z'n CPU op 100% springt, niet z'n mem usage...
Verwijderd
Wild guess: Check even bij de options, pref, options de priority class van Winamp.
Anders kun je ook bij de Task Manager de priority options van Winamp lager zetten.
Anders kun je ook bij de Task Manager de priority options van Winamp lager zetten.
Triester kan het antwoord niet.Op zondag 13 januari 2002 00:17 schreef Stuiterbal het volgende:
"Dondervogel"
LoL

Hoe verzin je dit antwoord.
Jij weet duidelijk niet waar je over praat, met XP + 64MB kun je net zo lekker Winamp draaien als op een p233 + WinME.
Als je niet normaal kan antwoorden, begin er dan niet eens aan.
Het lijkt erop dat de topicstarter een aantal driverprobleempjes heeft.
Het kan zijn (en dan spreek ik uit ervaring) dat de SB-drivers niet helemaal lekker zijn, wanneer dit zo is dan gaat Winamp heel bruut te werk met de resources die het op dat moment heeft.
Ik stel voor dat ddkiller0900 daar ff mee aan de slag gaat.
Hey no offence relax manOp zondag 13 januari 2002 01:42 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
bla bla bla, kanker, scheld, mopper, vloek, zeik, bla bla bla

Ik antwoord prima btw
Behalve dat ut gewoon niet waar is...Op zondag 13 januari 2002 04:00 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
Hey no offence relax man
Ik antwoord prima btw
en totale onzinOp zondag 13 januari 2002 04:04 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Behalve dat ut gewoon niet waar is...
Maar goed.. hij staat al geregged bij SU (wrom weet ik niet, vind ut wel meevallen namelijk)
ehm .. ik heb PRECIES hetzelfde probleem..
als ik doorspoel met de pijltjestoetsen kaaitie vast en gaat het cpu gebruik naar 100%
een maat van me heeft precies hetzelfde
als ik doorspoel met de pijltjestoetsen kaaitie vast en gaat het cpu gebruik naar 100%
een maat van me heeft precies hetzelfde
Dat is toch zeker "Winamp3 beta 2.5" dan, want beta 3 is nog niet uit...Op zondag 13 januari 2002 15:00 schreef freaky1983 het volgende:
ik heb echt nog geen problemen gehad met winamp beta 3... vind hem zelfs beter
niet liggen zeiken eh, ik heb mijn hardware al lang geüpgrade. denk je dat ik tijd heb om iedere keer mijn sig. aan te passen?[editz0rz]Ik zie net dat je dus een AMD "Dondervogel" 1200 heb. Ik zie ook dat je 128 MB RAM heb. Als je dan Windows 2002 gaat draaien loopt het volgens mij niet helemaal flex]. Moet je niet 's wat extra'z kopen?[/editz0rz]
Zelfs al was dat nu je huidige hardware is ut ruim voldoende om Winamp te draaien...Op zondag 13 januari 2002 17:42 schreef ddkiller0900 het volgende:
[..]
niet liggen zeiken eh, ik heb mijn hardware al lang geüpgrade. denk je dat ik tijd heb om iedere keer mijn sig. aan te passen?
Uit de FAQ van Winamp:
What are Winamp's system requirments?
A fast 486 or (optimally) a Pentium or better, running Windows 95, 98, 2000, or NT 4. Or, perhaps, WINE under XWindows.
Ja... dat zeg ik toch!!! *zucht*Op maandag 14 januari 2002 11:36 schreef VaagOH het volgende:
Winamp draait ook nog goed @ een Pentium 120 met 48 mb ram
directsound !! daar mot je ff klooten..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Pagina: 1