[WC] waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
bij waterkoeling gebeurt het wel eens dat het gaat lekken enzo ??
iemand wel eens gehad gaat je pc dan kapot wat kun je er tegen doen ?
alvastbedankt

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

je kunt natuurlijk gewoon gedestilleerd water gebruiken. Dat geleid als het goed is geen stroom , want het is geen zout of metaal (skeikunde). Maar als ie gaat lekken ben je de bok. Jezelf breng je sowieso niet in gevaar , behalve als het over de voeding heenkomt... Je componenten zelf kunnen ook wel iets hebben. Maar ik zou het er niet op gokken. Al je zoiets bouwt gewoon eerst op een krant leggen en dan testen. Daarna kijken of er iets op een krant komt.. Na Klar!

Raku

Verwijderd

als hij gaat lekken terwijl je compu aan staat benm je wel genept, maar als hij uit stond en je ziet het, dan kun je em gewoon goed drogen en dan heb je toch een redelijke kans dat alles het nog gewoon doet, verder moet je dus eigenlijk zorgen dat het niet gaat lekken he ;)

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 08:29

Tubby

or not to be

Nog nooit voorgekomen dat ie lekt.
Wel moet ik om de 2 maanden wat water in het circuit doen. Ik zou niet weten waar het blijft :?

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruik nu zo'n koolance kast, geen problemen hiermee, en d'r zit gedistileerd water in, als het gaat lekken dan kan het niet meteen fout gaan. En als het goed is test je het ook voordat je het in bedrijf gaat nemen.

Zelf ben ik niet zo fanatiek van de zelfbouw setjes, veel gerotzooi en de kans op een lekkage is groter. Ook hoeven deze in het geheel niet beter te zijn dan zo'n kant en klare oplossing.

Ik draai nu op 166 * 10 = 1660 Mhz, met een TB 1,4 en mijn temperatuur is ongeveer 35 graden in rust stand. Stress stand dan is het ongeveer 43 graden. Veel lager heeft geen zin om te gaan, je behaalt er niet meer winst mee ofzo.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
http://www.overclocking.be/vbb/showthread.php?s=86a5df667b4eadb10b07ad8e1825128f&threadid=273&perpage=15&pagenumber=1

ik zag deze op het internet iemand een idd waar je zo'n bij vul ding kan kopen (ontluchtings ding )
ik heb nu zo'n 300 piek bij elkaar eindvan de maand 500 gulden duz
maar hier kun je toch wel een aardige waterkoelings setup van kopen niet ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 23:09 schreef ronaldmathies het volgende:
[...]
Ik draai nu op 166 * 10 = 1660 Mhz, met een TB 1,4 en mijn temperatuur is ongeveer 35 graden in rust stand. Stress stand dan is het ongeveer 43 graden. Veel lager heeft geen zin om te gaan, je behaalt er niet meer winst mee ofzo.
offtopic:
pas je sig even aan

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 23:10 schreef enriqueeeee het volgende:
http://www.overclocking.be/vbb/showthread.php?s=86a5df667b4eadb10b07ad8e1825128f&threadid=273&perpage=15&pagenumber=1

ik zag deze op het internet iemand een idd waar je zo'n bij vul ding kan kopen (ontluchtings ding )
ik heb nu zo'n 300 piek bij elkaar eindvan de maand 500 gulden duz
maar hier kun je toch wel een aardige waterkoelings setup van kopen niet ?
Z4 Intercooler kit , die heb ik ook en is zeker z'n geld waard
Pagina: 1