Wie is dit gelukt? De officiële drivers gaan maar t/m windows '95. Kan iemand me verder helpen de DC20 onder een nieuwer OS aan de praat te krijgen.
De win95 en nt4 drivers werken bij mij niet onder een later OS. Wie helpt me verder?
Nee DC10 maar al maanden geleden opgegeven het kreng werkend te krijgen in W2K
En die kreeg je wel werkend onder win98?
Voor de DC 10 zijn gewoon drivers onder w98, en NT.. dat ging prima.. sterker nog ik heb een dualboot machine met W2K en W98 speciaal voor die Miro kaart...
Tja, dat wilde ik ook al gaan doen... Maar wellicht moet ik dan maar een dual-boot maken met Windows '95...
yep het is een beetje knullig maar waarschijnlijk niet anders..
pinnacle is al een half jaar bezig om xp drivers te maken. niet dat ik ooit xp ga gebruiken, maar ik hoop dat ze voor die tijd eindelijk dat geheugen-probleem van de studio-software eens op gaan lossen.
tot die tijd premieren we dan maar weer verder
grz e
tot die tijd premieren we dan maar weer verder
grz e
xp drivers??? Zou al blij zijn met win98 drivers. Maar schijnt dus dat er geen nieuwe drivers meer komen voor de DC20
Verwijderd
Er is allang geen support meer voor de DC20, net zoals de MP10 en vele andere kaarten... Oftewel, andere kaart kopen.
Dat weet ik allemaal wel, maar mijn vraag is of iemand hem werkend heeft gekregen/gehad onder een nieuwer OS dan win95.
Pagina: 1