GT1 -> GT2

Pagina: 1
Acties:

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:37

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Allo allemaal
Ik heb een vtaag, is het mogelijk om mijn auto's en rijbewijzen uit Gran Turismo 1 mee te nemen naar Gran Turismo 2? :?
heb nl. niet veel zin om weer opnieuw te beginnen...:+

bvd

Verwijderd

Pff, wat denk je nou zelf? Tuurlijk kan dat niet! En dan speel je GT2 toch lekker niet als je daar geen zin in hebt.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 22:38 schreef 007 het volgende:
Pff, wat denk je nou zelf? Tuurlijk kan dat niet! En dan speel je GT2 toch lekker niet als je daar geen zin in hebt.
helemaal mee eens het gaat in dit spel om de rijvaardigheid en als je een goede rijvaardigheid hebt hem je heel snel die karretjes en licenses weer in je bezit

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 22:26 schreef Reley het volgende:
Ik heb een vtaag, is het mogelijk om mijn auto's en rijbewijzen uit Gran Turismo 1 mee te nemen naar Gran Turismo 2? :?
Rijbewijzen kan wel, er staat bij de opties ergens een import functie. Maar het is leuker om GT2 van begin tot eind uit te spelen hoor :)

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 22:38 schreef 007 het volgende:
Pff, wat denk je nou zelf?
Sorry hoor...
kwou alleen ff weten of ik mijn supra met een pktje of 1000 mee kon nemen

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:40
Àls je GT1 uit hebt gespeeld dan zijn de licenses in GT2 een eitje. Er zitten nl. niet van die irritante time trails in de laatste license, zoals bi GT1 en 3.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op zaterdag 12 januari 2002 22:26 schreef Reley het volgende:
Allo allemaal
heb nl. niet veel zin om weer opnieuw te beginnen...:+

bvd
Rijbewijzen wel, auto's niet

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Psttt Reley, je moet natuurlijk wel gewoon helemaal van vooraf aan GT2 gaan spelen he ;).

Ik hoor t wel hoe t allemaal lukt :P. Enne als dat van die rijbewijzen netjes werkt he, kan je die niet es op de een of andere manier op mijn memorykaartje saven scheeld mij weer werk :7

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op zondag 13 januari 2002 03:47 schreef Harwin het volgende:
auto's niet
Thx, en die rijbewijzen heb ik al gehaald :+
Op zondag 13 januari 2002 10:25 schreef FastBunny het volgende:
Enne als dat van die rijbewijzen netjes werkt he, kan je die niet es op de een of andere manier op mijn memorykaartje saven scheeld mij weer werk :7
Eej, als ik het kan, kan jij het helemaal! :P

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Zo irri was die super license in GT3 niet hoor. Al m'n rijbewijzen gehaald binnen 2 uur, was iig een stukkie eenvoudiger als in GT2. Nu ben ik lekker aan het scheuren met m'n Hashu-Roku (Akina 86 uit Initial-D, voor de kenners).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op dinsdag 15 januari 2002 12:51 schreef Neelon het volgende:
Zo irri was die super license in GT3 niet hoor. Al m'n rijbewijzen gehaald binnen 2 uur, was iig een stukkie eenvoudiger als in GT2. Nu ben ik lekker aan het scheuren met m'n Hashu-Roku (Akina 86 uit Initial-D, voor de kenners).
naja, was moeilijk hè ?? de hele tijd maar uitproberen vond ik maar nix aan, zolang je gewoon gaat rijden met een beetje strakke bak enzo leer je het vanzelf, dan ist er nix moeilijks meer aan die rijbewijzen

Deze plek is te koop.

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 14:27 schreef KeeZ.TI het volgende:
naja, was moeilijk hè ?? de hele tijd maar uitproberen vond ik maar nix aan, zolang je gewoon gaat rijden met een beetje strakke bak enzo leer je het vanzelf, dan ist er nix moeilijks meer aan die rijbewijzen
psies
als je al een jaar of 2 gt1 rijder bent en je daar goed kan rijden, dan zijn die rijbewijzen uit gt2 een stuk makkelijker :+
alleen moet ik wel wennen aan de gameplay in gt2 :Y)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

De GT3 super licentie niet moeilijk wordt er gezegd

* FastBunny vindt t aardig lastig

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 15:00 schreef FastBunny het volgende:

tja... je moet ook oefenen dan lukt het denk ik wel

* Reley denkt dat het snelle konijn het wel zal halen

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Op dinsdag 15 januari 2002 15:00 schreef FastBunny het volgende:

Ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk was. Ik vind ze alleen best aardig te doen. De moeilijkste vind ik de special-6, dus met de Oreca Viper op Laguna Seca. DFe laatste, met de GT-One op Azure Coast, moet je doen met een handgeschakelde bak, anders ben je bij voorbaat verloren. B-)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:40
Ik heb hem anders gewoon met een automatische bak gedaan (was ook de enige die echt moeite koste, dat wel). Gewoon goed gebruik maken van het analoge karakter van de toetsen op de je controller (m.a.w. niet vol gas geven na een scherpe bocht).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

ik vraag me ook altijd af of ik al mijn frags van CS_militia mee kan nemen naar de_dust... >:)

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Op woensdag 16 januari 2002 11:04 schreef s_roubos het volgende:
Ik heb hem anders gewoon met een automatische bak gedaan (was ook de enige die echt moeite koste, dat wel). Gewoon goed gebruik maken van het analoge karakter van de toetsen op de je controller (m.a.w. niet vol gas geven na een scherpe bocht).
Hij bleef bij mij iig lang steken in de eerste versnelling. Na 3 pogingen had ik hem trouwens te pakken. Rap bakkie is het wel zeg, die GT-One. :D

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ik heb nu trouwens ook gemerkt dat de Trueno Sprint (Akina 86) niet kan opboksen tegen de GT3000 VR-4 op SS11. Ik verlies gewoon te veel in de haarspeldbochten. Op Midfield reverse rijd ik die GT3000 VR-4 trouwens wel helemaal ziek op een seconde of 8.

Ik heb nu trouwens ook maar een GT3000 VR-4 gekocht, en die andere wel helemaal ziek gereden op SS11. :D

Pagina: 1