Hail to the guardians of the watchtowers of the north
kijk hier is http://www.overclocking.be/vbb/showthread.php?s=86a5df667b4eadb10b07ad8e1825128f&threadid=273&perpage=15&pagenumber=1 als je wilt weten hoe het werkt moe je bij die gast zijn hij heeft het gebruikt
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Op zaterdag 12 januari 2002 22:38 schreef CaseBuster het volgende:
Als je doorzigtige slangen hebt moet je een klein beetje kleurstof toevoegen dat zich NIET met water mengt, dan kan je het rond zien gaan.
Je zou een flowmeter kunnen gebruiken,eventueel met alert functie of iets heel simpelers,maar niet "user proof" paar bolletjes piepschuim, wel oppassen dat ze niet klem kunnen komen te zitten.. Heb het bij mij eerst getest, en het wekte formidabel, eens in de paar seconden vllog er weel een bolletje door de doorzichtige slangen....
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Verwijderd
Drukbereik to ca 1 bar
55 x 40 x 45 mm
Ub = 4,5 - 24 V=
Imax = 13 mA
Meetnauwkeurigheid < +/- 2 %
Werktemperatuurbereik -40 C tot +125 C
1800 impulsen per liter
Deze geeft dus aan een digitale uitgang pulsen af die rechtevenredig zijn met de liters door de meter heen. Deze zou je dus makkelijk kunnen uitlezen en via een klein stukje software ook nog zichtbaar kunnen maken op een LCD, met bv L/H en totaal verpompte liters... Geil...
Verwijderd
Daar is zeker wat van te maken ja (al je WC hebtOp zondag 13 januari 2002 13:13 schreef Bakkei het volgende:
Conraad levert voor 22,50 flowmeters
Drukbereik to ca 1 bar
55 x 40 x 45 mm
Ub = 4,5 - 24 V=
Imax = 13 mA
1800 impulsen per liter
Deze geeft dus aan een digitale uitgang pulsen af die rechtevenredig zijn met de liters door de meter heen. Deze zou je dus makkelijk kunnen uitlezen en via een klein stukje software ook nog zichtbaar kunnen maken op een LCD, met bv L/H en totaal verpompte liters... Geil...
stukkie software en je bent klaar...
Hmm, ik kan alleen maar grote industriele flowmeters vinden op conrad, kan iemand een linkje posten?Op zondag 13 januari 2002 13:13 schreef Bakkei het volgende:
Conraad levert voor 22,50 flowmeters
Drukbereik to ca 1 bar
55 x 40 x 45 mm
Ub = 4,5 - 24 V=
Imax = 13 mA
1800 impulsen per liter
kan alleen maar veeeeeel duurdere vinden !! :?:?:?
Werken? Dat doe ik morgen wel!
Waar is deze te koop?Op dinsdag 15 januari 2002 18:36 schreef augustus het volgende:
Simpel mechanisch ding:
[afbeelding][afbeelding]
Verwijderd
Ja, vertel eens.. das trouwens perfect om te zien of je pomp aan staat, kwil er ook wel eenOp woensdag 16 januari 2002 17:25 schreef Mad_Demon het volgende:
[..]
Waar is deze te koop?
Verwijderd
rechtsklikken op de plaatjes en eigenschappen selecteren: en je ziet de site-naam.
Ik kan dat ding met die schoepjes even niet terugvinden op die site...kun je misschien ff opzoeken welk artikelnr. dat ding is?Op dinsdag 15 januari 2002 18:36 schreef augustus het volgende:
Simpel mechanisch ding:
[afbeelding][afbeelding]
Als er veel animo voor is wil ik wel een inkoopactie beginnen, scheelt ons allemaal die 15 euro verzendkosten..en niet iedereen heeft een KvK-nr.
I reject your reality, and substitute my own.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik wil er 1! inkoop actie?Op dinsdag 22 januari 2002 15:19 schreef Herman het volgende:
Als je dat ding in het groot gaat inkopen, op het waterkoeling forum hadden ook een paar lui interesse voor het ding. Zelf heb ik even niets te kopen bij Emergo, ik bestel er denk ik eens in de 6-9 maanden.
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
Op dinsdag 15 januari 2002 18:36 schreef augustus het volgende:
Simpel mechanisch ding:
[afbeelding][afbeelding]
Tuurlijk....schop een oud topic omhoog om alleen maar ff een kwijlsmilie te plaatsen..ieder z'n feestjeOp zaterdag 09 februari 2002 15:10 schreef Cybertje het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het weten, had er al een bestelling gedaan en heb betreffende item hier naast me liggen.
Het ding draait wel verrekte hard rond aan m'n Eheim 1250.
Schoepen zie je niet meer draaien, alleen een rood rondje.
Heeft ook maar een beperkte doorgang, dus of ik 'm echt ga gebruiken........
Een cliche is ooit origineel begonnen
draadje vertakken naar 220v ledje met weerstand.. das alles
Sinlath | Opinions may contain latency
Ik handel niet met drugsdealersOp zaterdag 09 februari 2002 19:52 schreef Wimo. het volgende:
Verpats hem anders aan mij
Een cliche is ooit origineel begonnen
Ja maar STEL nou dat:Op zaterdag 09 februari 2002 19:58 schreef Sinlath het volgende:
het kan makkelijker..
draadje vertakken naar 220v ledje met weerstand.. das alles
- het schoepje in je pomp afbreekt
- een slang knakt
- een slang scheurt
ja...wat dan he
Ik denk dat bestellen bij emergo idd sneller gaat als je geen KvK-nr invult...ik heb wel een bestaand KvK-nr ingevuld en toen belden ze op en moest ik een leuk verhaaltje houden over wat voor bedrijf 'ik' (m'n ouders dus) precies had. Dat ging prima...maar nu heb ik nog steeds geen klantnr. via de e-mail gekregen...(2 dagen verstreken al). Ik heb ook een loeizware Eheim 1250 (dat ding in de kleuren van een brandweerauto spuiten is echt geen gek idee
* snars denkt....
Wat dacht je van de flowmeter in een 'zijspoor' in het circuit, met een regelkraantje? (dus een y-splitsing, waarvan de ene kant gewoon slang is en de andere kant een stuk slang met de flowmeter ertussen..en beide slangen komen weer bij mekaar). Dan kun je regelen hoe hard dat ding draait.