Toon posts:

welke aanbieder?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke aanbieden van pre pay vinden jullie het beste?

Verwijderd

Deze vraag is al zo vaak langsgekomen, maar goed toch maar even antwoorden.

De uitkomst is eigenlijk veelal hetzelfde: het verschilt veelal van klant tot klant en van regio tot regio.

De een roept dat hij Dutchtone heeft gehad en nu Libertel en dat het echt veel beter is bij Libertel. Dit terwijl een ander juist bij de omgekeerde situatie zweert: Libertel alleen maar gezeik en nu bij Dutchtone alles perfecto.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je een aanbeveling zoekt, dan geef je wel erg weinig informatie. Het belangrijkst is waar je woont, want dat bepaalt welke aanbieder VOOR JOU de beste is. Woon je in een gebied waar meerdere of zelfs alle aanbieders goed bereik hebben, kijk dan naar het bereik op plaatsen waar je ook regelmatig komt. Pas daarna is het verstandig om je met zaken als extra mogelijkheden en tarieven bezig te houden, zeker omdat die tegenwoordig weinig verschillen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in West-Brabant.

Mij gaat het vooral om de kosten en hoe gemakkelijk het is om op te waarderen (dus in hoeveel winkels).

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 22:06 schreef jaapni het volgende:
Ik woon in West-Brabant.

Mij gaat het vooral om de kosten en hoe gemakkelijk het is om op te waarderen (dus in hoeveel winkels).
Heb zelf alleen ervaring met Ben, Telfort en KPN in West-Brabant (mn. Breda en omgeving), en daar is goed mee te bellen.

Bij mn ouders is Telfort gewoon ruk (ben 3 jaar KPn zakelijk gewend), maar als je veel SMS't kan je 't beste libertel nemen, dan zit je niet met een apart sms-tegoed.

Verwijderd

Bij Dutchtone zit je ook niet met een apart sms-tegoed....

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 22:09 schreef klaasjong het volgende:
Bij Dutchtone zit je ook niet met een apart sms-tegoed....
dutchtone, ben en telfort zijn bijzonder kut als je niet in een stad met 50.000 inwoners of meer woont.

Verwijderd

Topicstarter
En aangezien ik in Dongen woon, haal ik de 50.000 bij lange na niet.

Dus libertel (tot 28 jan)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op zaterdag 12 januari 2002 22:10 schreef MREn het volgende:

[..]

dutchtone, ben en telfort zijn bijzonder kut als je niet in een stad met 50.000 inwoners of meer woont.
Dit is complete onzin. Ok, het was misschien 3 jaar geleden zo, toen ze net begonnen. Tegenwoordig is het bereik van elke operator over het algemeen goed. Ja, er zijn nog steeds plaatsen waar je niet kan bellen, en dit zijn inderdaad meestal de plaatsen met <50.000 inwoners. Het minst uitgebreide netwerk beslaat nu een bereik van ongeveer 90% van Nederland, en dat zijn echt niet allemaal steden.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 22:29 schreef haas het volgende:

[..]

Dit is complete onzin. Ok, het was misschien 3 jaar geleden zo, toen ze net begonnen. Tegenwoordig is het bereik van elke operator over het algemeen goed. Ja, er zijn nog steeds plaatsen waar je niet kan bellen, en dit zijn inderdaad meestal de plaatsen met <50.000 inwoners. Het minst uitgebreide netwerk beslaat nu een bereik van ongeveer 90% van Nederland, en dat zijn echt niet allemaal steden.
Ik werk in heel Nederland, en ik wil altijd en overal kunnen bellen, of het nou in 't centrum van Amsterdam is, of zoals vandaag het pittoreske Millingen aan de Rijn, ik wil bellen als het moet, dus 90% is gewoon niet goed.

Verwijderd

Topicstarter
geen ruzie nou

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op zaterdag 12 januari 2002 22:31 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik werk in heel Nederland, en ik wil altijd en overal kunnen bellen, of het nou in 't centrum van Amsterdam is, of zoals vandaag het pittoreske Millingen aan de Rijn, ik wil bellen als het moet, dus 90% is gewoon niet goed.
Ben ik met je eens, ik vind 90% ook te weinig ;). Maar dat heeft toch niets te maken met je woonplaats? Als je niet het hele land doorreist en je woont in een kleine plaats waar Dutchtone, Telfort en/of Ben wel bereik hebben, dan hoef je ze niet uit te sluiten.

edit:
nee geen ruzie :) wat mij betreft

Verwijderd

Ik wil ook nog effe een opmerking maken.... het gaat niet alleen om het percentage dekking dat ze hebben, maar ook met hoeveel abbonees/pre-paid-mensen je tegelijkertijd kan bellen. Je kan wel dekking hebben midden op de dam in Amsterdam, maar je hebt er niets aan als je er niet mag bellen als er al drie mensen zijn aan het bellen via jouw netwerk..... En daar blinken Libertel en KPN nog steeds in uit!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Ik heb zelf Ben (in Tilburg) en ben er heel tevreden over. Ze zijn goedkoop, hebben een goed ontvangst (ook in dongen >:) ) en je kunt heel makkelijk opwaarderen (dmv girotel). Verder zijn hun telefoons vrij goedkoop. Het enige nadeel is dat je je beltegoed niet via sms of cellinfo kunt krijgen en dat de klantenservice betaald is :(.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 07:08
Ik heb nu een abbo bij Ben, maar het bereik vind ik ronduit beroerd. Dus ik stap per 1 maart 02 over op Libertel.

ps. Ik woon in de kop van Noord-Holland.

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

Topicstarter
OK, libertel dus.

Dank voor uw antwoorden.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zie ook [topic=369803] :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Inderdaad, en graag ook even zelf wat uitzoeken, het is trouwens ook afhankelijk van je eigen wensen, als er 1 de beste was zou het erg simpel zijn allemaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.