ervaring met pc van laser

Pagina: 1
Acties:

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Ik kan via een pc-prive project een laser pc aanschaffen (lanciare Intel 1,7 of 2,0 GHz. Nu is mijn vraag wie er ervaring met deze pc's heeft en wat er bijvoorbeeld voor hardware merken in de pc zitten.
Op de site van laser is i.i.g niet veel te vinden.

Verwijderd

Laser PC is volgens mij gewoon een merknaam, zoals Dell....
Er zit geloof ik gewoon vanalles in...... je kunt dus denk ik wel zelf upgraden (en niet zoals bij compaq, alles van 1 merk moeten kopen)

Wat doe je overigens met je oude pc >:)

• makkie
Dat weetb ik nog niet , ik denk dat ik die in een netwerkje zet. om hem te verkopen dat brengt toch niet veel op.

Verwijderd

De buren, herinner ik me nu, hebben toen ook bij pc-privé project meegedaan met zo'n laser-pc......
Dat is een gewone pc, die je kunt upgraden, want dat zal wel je voornaamste reden zijn van deze vraag...?

Verwijderd

Op de site van Laser staat toch alles :?

http://aktie.laser.nl/Prijslijsten/Systems/Laser%20Intel%20Dec.htm

Het zijn i845 bakkies met resp. een MX400 en een GeForce2 Ti kaartje. Zijn wel "aardige" specs buiten die i845 dan.

• makkie
Ja dat had ik ook wel gezien , heb je enig idee hoeveel merken 3d kaarten er zijn van een geforce2 titanium 64Mb DDR+tv-out, en er zit een 80 GB hd in wat voor merk het eerste wat voorhanden is of een goed merk schijf.
Wat voor moederboarden gebruiken ze enz. enz.

Verwijderd

Ik weet niet welk spul ze in zo'n bak stoppen, dat verschilt ook nog wel eens denk ik. Wel A-Merken neem ik aan, als je het precies wilt weten moet je ze mailen denk ik.

Klanten van Laser boeit dat niet zo erg denk ik, vandaar dat ze het op de site er niet bij zetten. Maar hebben jullie op het werk niet zo'n test-systeem van Laser staat ofzo?

Waarom kiest je baas eingelijk voor Laser :? :X

• makkie
ja , dat vraag ik mij ook af waarom in gods naam laser, die handel is ook nergens te krijgen , ik ben even bij ons de stad in geweest en het enige waar je je nek over breek zijn die dell dingen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Laser-
Now that's a name I haven't heard in a long time
Dankje Obi-Wan ;)

Heb ooit een paar Laser 486 systemen gehad (waarvan de laatste als K6-2 de deur uit ging), en m'n beste vriend toen ik 11 was had (nouja, z'n pa) een Laser 286.

Styling behoorlijk lelijk, maar het waren degelijke systemen- A-merk componenten (niet dat de merknamen nu nog iets zeggen- wie kent Conner HDDs nog? :z ). Als ze anno 2002 vergelijkbaar zijn dan zou ik zeggen dat ze tot de betere A-merken behoren, gewoon omdat je volwaardige uitbreidingsmogelijkheden krijgt.

edit:
tiepvauten

Oslik blyat! Oslik!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

bedoel je die Conner 420mb schijven (die idd uit zo'n 486 laser bak komen)die nu als boot sector dienst doen voor m'n nt4/w2k/xp setup?
Heb hier jaren wat ouwe Lasertjes gehad, waren niet kapot te krijgen (totdat ik die 486 op 110 wilde laten lopen) gebruik zelfs in m'n nieuwste systeem nog onderdelen uit die ouwe bakken (leds, 2e monitor, hdd, fans, 2e voeding etc.)
De nieuwe systemen van Laser ken ik niet, maar als de kwaliteit nog steeds op hetzelfde niveau staat zou ik ze zeker niet afraden (hoewel zelfbouw veel leuker is)

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja mijn ervaringen met de 486 en P133 van Laser zijn erg goed.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Onze buren hadden een laser, p3 600 mhz.
Deed het steeds niet en was behoorlijk brak, na 2 maanden pleegde het ding zelfmoord door in de fik te gaan(sorry geen pics >:) ). Gevolg > mobo kapot en een aantal pci kaarten.

• Fantomas
  • Niet online
Mijn vorige PC was ook een Laser, en daar heb ik eigenlijk nooit veel problemen mee gehad.
De gebruikte componenten waren dik in orde, en de service was ook oke.
(Cdrommetje deed het niet, binnen een week een monteur met nieuw spelertje aan de deur)

Zat een chaintech mobo in
een Samsung HD, een Sony Floppy, en een fijne monitor erbij

• Painxiom
  • Laatst online: 01-03 13:54
mijn vorige pc was ook een laser, best wel betrouwbaar dingetje, nooit hardware problemen gehad.
alleen was dat virus met handleiding(windows) een keer i/d soep gelopen :(

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Pagina: 1