Toon posts:

Betrouwbare temperatuur monitors.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet hier misschien iemand wat een echt góéd betrouwbare temperatuur monitor is?

Ik heb er enkele geprobeerd:

* asus probe CPU temp= 35 graden
* sisoft-sandra CPU temp= 20 graden
* MBM 5 CPU temp= 32 graden

Ik weet niet welke ik moet vertrouwen want ik wil nu wel eens echt zeker weten hoe warm mijn CPU wordt.

Asus probe vertrouw ik iig niet, want die heeft nog meer kuren. Bijv de 5V slaat af en toe helemaal terug naar 0,3 Volt terwijl alles het nog gewoon blijft doen.

Welke is volgens jullie de betrouwbaarste??? (Het mogen ook andere programma's zijn als die ik genoemd heb.

Ik heb trouwens een Asus TUSL2-C moederbord.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vreemd: ik gebruik Sandra 2002, MBM 5.0 en CPUCool en MSI PC Alert III. Ze geven allemaal dezelfde waarden (plus of min 1 graad celsius)

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Op zaterdag 12 januari 2002 20:58 schreef CaseBuster het volgende:
Asus probe vertrouw ik iig niet, want die heeft nog meer kuren. Bijv de 5V slaat af en toe helemaal terug naar 0,3 Volt terwijl alles het nog gewoon blijft doen.
Same here...
Bagger dus... :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 21:04 schreef robbb het volgende:
Vreemd: ik gebruik Sandra 2002, MBM 5.0 en CPUCool en MSI PC Alert III. Ze geven allemaal dezelfde waarden (plus of min 1 graad celsius)
Bij mij niet....ik heb ff een printscreen gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://dogbits.com/pics/uploads/image002.jpg

Nou tis gelukt maar niet van harte want mediamonks ligt eruit.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je gebruikt in ieder geval een hele oude Sandra (doe eens een update !). Gebruik vervolgens Mainboard information, dan ben je ook af van die toch wat verdachte Temp compensation uit je screendump.