Toon posts:

Verloopstukkie toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een toetsenbord met nog zo'n oude aansluiten (grote ronde stekker), maar ik wil nu een ander toetsenbord kopen (draadloos radiografisch ps/2) en nu weet ik dat er van die verloopstekkertjes zijn, maar ik weet dat dat met muizen niet werkt als die verloopstekkers er niet standaard by de muis zitten. is dat ook zo met toetsenborden? of kan ik gewoon een verloopstekkertje ertussen zetten (grote ronde stekker naar ps/2)???

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

Kan je gewoon zonder problemen een stukkertje tussen zetten hoor.

Van Keyboard naar PS2 en andersom, geen probleem.
Heeft elke PC winkel wel liggen voor een Euro.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Logitech Cordless desktop optical werkt toch niet met een verloop van AT nar ps/2?
d8 ik dan tenminste.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 12 januari 2002 20:55 schreef LiquidSilver het volgende:
Heeft elke PC winkel wel liggen voor een Euro.
Dat zal nog eens vies tegenvallen, denk eerder tegenaan de € 5.

20*350ZO45°

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

Op zaterdag 12 januari 2002 22:36 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Dat zal nog eens vies tegenvallen, denk eerder tegenaan de € 5.
fl 2,50 jaar geleden gekocht.

Anders heb ik er nog wel een paar voor een Euro ;)

Maar ik zie nu pas dat het om draadloos ding gaat. Weet idd niet zeker of dat werkt daarmee.....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 12 januari 2002 23:26 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

fl 2,50 jaar geleden gekocht.

Anders heb ik er nog wel een paar voor een Euro ;)

Maar ik zie nu pas dat het om draadloos ding gaat. Weet idd niet zeker of dat werkt daarmee.....
Tuurlijk gaat dat wel, die poort krijgt gewoon de gegevens binnen. Het draadloze gedeelte wordt gedaan door de receiver.

Verwijderd

Ik heb ook zo'n verloop thingy, en die werkt overal op hoor. En ik gebruik em regelmatig....

Verwijderd

Die verloop dingetjes krijg je gratis als je een goede klant bent!

Ikke moest een PCI gfx hebben en zo'n verloopje, ik vraag: "red ik dat met 40 euro (gvd topix)?"
Hij zegt ja, en ik loop weg, hij zegt, maar eht kost 41,80.. Ik zeg dus:"Maar voor een goede klant zoals ik..."
hij:"idd, bedankt en tot ziens."

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 12:24
Het is altijd het proberen waard (kost inderdaad een paar guldens 2-3). Maar logitech heeft nog een extra ader erin zitten waardoor dit lang niet altijd werkt. Misschien dat je van iemand zo'n toetsenbord even kan lenen en het dan even uit kunt proberen en als goeie klant kun je het altijd terug brengen als het niet werkt. Succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties. ik heb een toetsenbord gekocht en et werkt perfect met et verloopstukkie ;) (ik ben eer zeer goeie klant denk ik want ik kreeg em gratis :7 :) )
Pagina: 1