Toon posts:

Twilight

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer eens een ouwe cd van zolder gehaald en wel Twilight 004, maar als probeer in het menu te komen dan boot ie zomaar opnieuw op... weten jullie waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan verhelpen?
Hij heeft het btw altijd gedaan dus ik snap het niet echt.

Alvast bedankt

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Nou voordat de eerste slotjeroepers komen - probeer het eens gewoon onder DOS. Daar is dat menu ook voor gemaakt. Ikzelf heb met TL8 ook de nodige problemen, het menu werkt crap onder XP.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Noem me dom, maarre ik heb het al in dos geprobeerd, alleen kreeg ik het met geen mogelijkheid aan de praat ermee.

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik me goed herinner stonden de files op de eerste twilights gewoon als rar-bestand op de cd .. kan je gewoon ff met winrar alles openen .. !?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het zit er helemaal in verstopt ofzo, er is niet gewoon een zipje met het spel...

• Captain Pervert
Wat gebeurt er dan precies als je in DOS het menu opstart? 'Opnieuw opbooten'? Een spontane reboot van je PC ofzo?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Spontane reboot

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
twilight is illegaal :P

Slave of Thieves

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 20:58 schreef Blizard het volgende:
Als ik me goed herinner stonden de files op de eerste twilights gewoon als rar-bestand op de cd .. kan je gewoon ff met winrar alles openen .. !?
dat is bij de DVD's zo

Verwijderd

SLOTJE :P Ik ben een slotjesroeper :P

Verwijderd

Jah jongen... het schijnt dat ik ongeveer 40% van de gamerz hun spellen illegaal behaalt... (waaronder ik) maar toch mag dit NIET op GoT... (ja toch, niet dan? )

Verwijderd

Topicstarter
Twilight niet op got? hmm is het zo erg hiero?

Verwijderd

Haha, ik heb al mijn Games en Apps legaal (NOT)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
twilight als progje mag wel, zolang je niet over de inhoud gaat praten of de site gaat geven, dan is het SLOTJE

Maar goed, windows XP draait dat menu gewoon niet, als je niet winxp draait weet ik het ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai windwos 98 se, hij heeft het altijd gegaan, en twilight 22 doet het ook.. maar 004 vertikt het

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Bij mij werkt menu.bat gewoon, alleen kan ik niet installeren omdat mijn drive niet herkend wordt (zal wel omdat het NTFS is), en ik volgens het menu dus te weinig schijfruimte heb.

Verwijderd

Goh, stel je voor, iets illegaals op GoT, stel je toch niet zo aan...

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 21:31 schreef ReV3rEnD het volgende:
het schijnt dat ik ongeveer 40% van de gamerz hun spellen illegaal behaalt
Ben jij 40% van de gamers :P ben ik dan die 60% die zijn games legaal >:) koopt

Verwijderd

hehe, is da die met duke nukem 3d en earth worm jim? :D
die rulet

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Warcraft2 Beyond Dark Portal standalone stond daar ook op :7

dat menu was idd erg brak met nieuwere systemen. ook moest je perse je cdrom drive op max e: zetten anders kon je niet installen.

Ik pakte altijd m'n zooi uit met een oude 133Mhz comp, en daarna pompe ik het over het netwerk.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 22:43 schreef happyman112 het volgende:

[..]

Ben jij 40% van de gamers :P ben ik dan die 60% die zijn games legaal >:) koopt
Nee dat was ik!

(het is nog waar ook)

Verwijderd

WaReZ Mag Niet !!! Zwaar illegaal je Mag niet dat soort cd's in huis hebben >:)...

Verwijderd

mmm, dan sluit ik me bij die 40% aan... :D

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Achja ik kreeg 'n 24 uurs HK ban + OW na het posten van de homepage van Twilight DVD, waar nieteens iets illegaals te vinden is :P

Kheb 't idee dat men hier een beetje paranoia is mbt Twilight (NFI)

• Captain Pervert
Is het bij die oude Twilights niet zo dat alle data in 1 groot bestand zit in de map \menu? Iets als data.pak

Dat is volgens mij dan gewoon een rar file, probeer hem maar eens te openen met Winace ofzo

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Twilight is illegaal. Op slot dus, en een NOW voor de topicstarter.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.