Mario Kart FC 1590-4774-1019
je zal met je gun moeten aimen
bind wel ff secondary fire aan een key, daarmee kun je dus mikken en kijk je recht met de gun mee. geen aimdot nodig.
(en ongeaimed krijg je dus ook geen aimdot, kan ook niet.)
Verwijderd
Dat is de reden waarom ik deze mod niet speel (al gebruik ik in UT de aimdot heel weinig)Op zaterdag 12 januari 2002 20:08 schreef ubermaestro het volgende:
Is een realitische mod dus geen aim puntje
tja realisme is realisme he, in het echt heb je toch ook geen aimdotOp zaterdag 12 januari 2002 22:12 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik deze mod niet speel (al gebruik ik in UT de aimdot heel weinig)
Verwijderd
wel met een laser straaltjeOp zaterdag 12 januari 2002 22:47 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
tja realisme is realisme he, in het echt heb je toch ook geen aimdot
jaa.. en hoe doe je dat??Op zaterdag 12 januari 2002 22:49 schreef arisjuh het volgende:
[..]
wel met een laser straaltje
en anders is het mij te realistisch
Of je koopt een pistool waar al zo'n laser pointer op zit, of los bij te kopen is. En anders koop je een pistool een rol tape en een laserpen, en tape je die pen aan je gun vast.
Of bedoelde je in het spel?
There is no magic.
Verwijderd
Infiltration is sowieso een communitie waar lastig in te komen is. OF je hebt een hekel aan Infiltration of je vindt het geweldig. Je krijgt het spel pas onder de knie als je het een aantal dagen of weken hebt gespeeld. Je moet weten hoe alle wapens reageren en hoe de velden eruit zien zodat je bepaalde spots kan vinden. Die aimdot is idd niet aanwezig, maar daarentegen kan je bijvoorbeeld bij de MP5 wel een laser bijkopen en dat werkt dus hetzelfde. KIJK als je realistisch wil spelen dan moet je INF spelen, ben je meer uit op dom schieten en weer snel Respawnen, dan moet je bij Tactical ops zijn (of andere mods). Echter als je in de communitie bent doorgedrongen dan is het heel gezellig. Je kent iedereen (er zijn maar 500 spelers die actief spelen in de wereld). Hierdoor weet je hoe iedereen speelt en kan je je daarop aanpassen. Echter is INF wel erg aan het groeien en wordt waarschijnlijk 2.87 een groot succes.
Groeten
[DiE]Wirret (member vna clan DiE en Admin van 2vs2 league op www.ilcr.net)
lees eerst de faq maar eens over begroetingen onder je post.Op woensdag 06 februari 2002 10:50 schreef Wirret het volgende:
OK een korte INF uitleg,
Infiltration is sowieso een communitie waar lastig in te komen is. OF je hebt een hekel aan Infiltration of je vindt het geweldig. Je krijgt het spel pas onder de knie als je het een aantal dagen of weken hebt gespeeld. Je moet weten hoe alle wapens reageren en hoe de velden eruit zien zodat je bepaalde spots kan vinden. Die aimdot is idd niet aanwezig, maar daarentegen kan je bijvoorbeeld bij de MP5 wel een laser bijkopen en dat werkt dus hetzelfde. KIJK als je realistisch wil spelen dan moet je INF spelen, ben je meer uit op dom schieten en weer snel Respawnen, dan moet je bij Tactical ops zijn (of andere mods). Echter als je in de communitie bent doorgedrongen dan is het heel gezellig. Je kent iedereen (er zijn maar 500 spelers die actief spelen in de wereld). Hierdoor weet je hoe iedereen speelt en kan je je daarop aanpassen. Echter is INF wel erg aan het groeien en wordt waarschijnlijk 2.87 een groot succes.
Groeten
[DiE]Wirret (member vna clan DiE en Admin van 2vs2 league op www.ilcr.net)
nou ik weet niet of je ooit TO heb gespeeld maar dat is dus juist NIET weer snel respawnen.
enigste mods waarmee ik het heb gehad was strikeforce en dan gewoon UT zelf.
dus opmerking dom schieten en snel weer respawnen gaat juist NIET op voor TO.
Verwijderd
ja zo bekeken ben ik het wel met je eensOp woensdag 06 februari 2002 15:38 schreef Wirret het volgende:
om terug te komen op die greetings, ik kan het wel weglaten en er 1 standaardiseren onder mijn nick, echter zou ik de naam [DiE]Wirret niet gebruiken als ik vragen had bij een andere onderwerp, echter omdat ik wil dat mensen mij herkennen in INF gebruikte ik een groet en dus gaat je commentaar niet op
zet er dan gewoon onder mijn naam is blablabla en niet eerst groeten blablabla. maar goed
Verwijderd
Maar geef mij maar Strike Force, ook realistisch alleen stukken beter uitgewerkt.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Echte kerels mikken 'met het ijzer'....nuff said
ja: dit omdat je aimpoint niet altijd in 't midden zit.Op maandag 29 april 2002 22:46 schreef DataBeest het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een klein stikkertje op je scherm plakken? Of zeg ik nou wat heel doms?
Het aim systeem van inf is zeer realistisch vind ik.
Je moet echt 'door' 't vizier heen kijken, dus echt over je gun heen, om te kunne richten.
En als je dan omhoog / omlaag kijkt verander de houden van je armen ten opzichte van je gezichtspunt, en dus ook het richtpunt.
Daarom werkt een stikkertje niet (werk bij o.a. SF wel, maar 't is wel irri bij 't kijken van een divx film)
[edit]Op maandag 29 april 2002 22:46 schreef DataBeest het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een klein stikkertje op je scherm plakken? Of zeg ik nou wat heel doms?
Spuit11, zie boven
E scarecrow
Op het idiote af ja. Met een klassiek open vizier zoals die AK lookalike is het erg goed te doen, maar met de moderne shit als de P90 is het niet echt lekker te doen.Op maandag 29 april 2002 22:51 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
ja: dit omdat je aimpoint niet altijd in 't midden zit.
Het aim systeem van inf is zeer realistisch vind ik.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Hmm Die ken ik ergens vanOp maandag 29 april 2002 22:51 stond in Scarecrow sig het volgende:
[..]
Rough & Brutal Clan
Gaat toch niet zeggen dat je INF goed vind he kerel?
Straks zeg je ook nog dat TO leuk is
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ut.tweakers.net?Op dinsdag 30 april 2002 11:21 schreef s_roubos het volgende:
Infiltration is bij ons al een paar jaar de favoriete UT mod, we spelen naast UT standaard weinig andere spellen. Dan heb ik het over LAN. Ik kom echter nooit online, omdat de servers zo waardeloos zijn, dus als er een goede server komt, wil ik daar best op komen spelen.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
zit in clan 45th en ben daar ArrowsF1
alleen wegens stage etc geen tijd meer om goed te gamen
ps Hey Wirret
ps2 hebbie enige idee wanneer 2.87 uit moet komen
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Verwijderd