[UT] Infiltration aim point

Pagina: 1
Acties:

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 14:11
ik wil infiltration spelen maar ik krijg geen aim puntje... Ik heb overal al in de opties gezocht maar ken het nie vinden .. iemand een id??

thnx

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Is een realitische mod dus geen aim puntje :)

Verwijderd

infiltration nog nooit gespeeld hier :z
ripp zal er wel weer in ownen he :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:28
zit er niet in...
je zal met je gun moeten aimen :)
bind wel ff secondary fire aan een key, daarmee kun je dus mikken en kijk je recht met de gun mee. geen aimdot nodig.
(en ongeaimed krijg je dus ook geen aimdot, kan ook niet.)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 20:08 schreef ubermaestro het volgende:
Is een realitische mod dus geen aim puntje :)
Dat is de reden waarom ik deze mod niet speel (al gebruik ik in UT de aimdot heel weinig)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op zaterdag 12 januari 2002 22:12 schreef happyman112 het volgende:

[..]

Dat is de reden waarom ik deze mod niet speel (al gebruik ik in UT de aimdot heel weinig)
tja realisme is realisme he, in het echt heb je toch ook geen aimdot :)

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 22:47 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

tja realisme is realisme he, in het echt heb je toch ook geen aimdot :)
wel met een laser straaltje :+

• neggix
Op zaterdag 12 januari 2002 22:49 schreef arisjuh het volgende:

[..]

wel met een laser straaltje :+
jaa.. en hoe doe je dat??

en anders is het mij te realistisch

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:04
Hoe je dat doet? Lijkt me niet zo moeilijk.

Of je koopt een pistool waar al zo'n laser pointer op zit, of los bij te kopen is. En anders koop je een pistool een rol tape en een laserpen, en tape je die pen aan je gun vast.

Of bedoelde je in het spel? ;) Dat kan niet.

There is no magic.

• neggix
okee.. dan weet ik genoeg.. maar weer verder met medal of honor :9.. moes er ff bij.. hehe

Verwijderd

OK een korte INF uitleg,

Infiltration is sowieso een communitie waar lastig in te komen is. OF je hebt een hekel aan Infiltration of je vindt het geweldig. Je krijgt het spel pas onder de knie als je het een aantal dagen of weken hebt gespeeld. Je moet weten hoe alle wapens reageren en hoe de velden eruit zien zodat je bepaalde spots kan vinden. Die aimdot is idd niet aanwezig, maar daarentegen kan je bijvoorbeeld bij de MP5 wel een laser bijkopen en dat werkt dus hetzelfde. KIJK als je realistisch wil spelen dan moet je INF spelen, ben je meer uit op dom schieten en weer snel Respawnen, dan moet je bij Tactical ops zijn (of andere mods). Echter als je in de communitie bent doorgedrongen dan is het heel gezellig. Je kent iedereen (er zijn maar 500 spelers die actief spelen in de wereld). Hierdoor weet je hoe iedereen speelt en kan je je daarop aanpassen. Echter is INF wel erg aan het groeien en wordt waarschijnlijk 2.87 een groot succes.

Groeten

[DiE]Wirret (member vna clan DiE en Admin van 2vs2 league op www.ilcr.net)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Op woensdag 06 februari 2002 10:50 schreef Wirret het volgende:
OK een korte INF uitleg,

Infiltration is sowieso een communitie waar lastig in te komen is. OF je hebt een hekel aan Infiltration of je vindt het geweldig. Je krijgt het spel pas onder de knie als je het een aantal dagen of weken hebt gespeeld. Je moet weten hoe alle wapens reageren en hoe de velden eruit zien zodat je bepaalde spots kan vinden. Die aimdot is idd niet aanwezig, maar daarentegen kan je bijvoorbeeld bij de MP5 wel een laser bijkopen en dat werkt dus hetzelfde. KIJK als je realistisch wil spelen dan moet je INF spelen, ben je meer uit op dom schieten en weer snel Respawnen, dan moet je bij Tactical ops zijn (of andere mods). Echter als je in de communitie bent doorgedrongen dan is het heel gezellig. Je kent iedereen (er zijn maar 500 spelers die actief spelen in de wereld). Hierdoor weet je hoe iedereen speelt en kan je je daarop aanpassen. Echter is INF wel erg aan het groeien en wordt waarschijnlijk 2.87 een groot succes.

Groeten

[DiE]Wirret (member vna clan DiE en Admin van 2vs2 league op www.ilcr.net)
lees eerst de faq maar eens over begroetingen onder je post.
nou ik weet niet of je ooit TO heb gespeeld maar dat is dus juist NIET weer snel respawnen.
enigste mods waarmee ik het heb gehad was strikeforce en dan gewoon UT zelf.

dus opmerking dom schieten en snel weer respawnen gaat juist NIET op voor TO.

Verwijderd

om terug te komen op die greetings, ik kan het wel weglaten en er 1 standaardiseren onder mijn nick, echter zou ik de naam [DiE]Wirret niet gebruiken als ik vragen had bij een andere onderwerp, echter omdat ik wil dat mensen mij herkennen in INF gebruikte ik een groet en dus gaat je commentaar niet op

• Rody
  • Laatst online: 05-08 18:32
Op woensdag 06 februari 2002 15:38 schreef Wirret het volgende:
om terug te komen op die greetings, ik kan het wel weglaten en er 1 standaardiseren onder mijn nick, echter zou ik de naam [DiE]Wirret niet gebruiken als ik vragen had bij een andere onderwerp, echter omdat ik wil dat mensen mij herkennen in INF gebruikte ik een groet en dus gaat je commentaar niet op
ja zo bekeken ben ik het wel met je eens :)
zet er dan gewoon onder mijn naam is blablabla en niet eerst groeten blablabla. maar goed

Verwijderd

schoppie naar boven, wie spelen nu INF en wat vinden jullie ervan. Misschien als er veel spelers zijn is het mogelijk om een goede nederlandse server te regelen?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:44
Nou gister eens geprobeerd, wat een crap mod, echt die mannetjes lopen alsof ze moeten kakken, enigste wat leuk is gedaan is dat je echt mee kijkt met gun.

Maar geef mij maar Strike Force, ook realistisch alleen stukken beter uitgewerkt.

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

als jij uren achter elkaar zonder pauze op mensen moest schieten zou jij anders ook moeten kakken! Ultra-realistisch dus, nu nog de bruine broek mod voor als je te lang hebt gespeeld! >:)

MechWarrior || Monsters Game

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:32
Kan INF erg waarderen, maar doordat het nog wel eens lastig is een fatsoenlijke server te vinden (ping & populatie) speel ik in de praktijk meestal TO.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Dit is toch idioot??! Echte soldaten zien toch ook geen crosshair in beeld of wel? Als je domme actie wilt speel dan Countershit of UT Strike Force / Tac OPS.
Echte kerels mikken 'met het ijzer'....nuff said

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt toch ook gewoon een klein stikkertje op je scherm plakken? Of zeg ik nou wat heel doms? :?

🌞🍃

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op maandag 29 april 2002 22:46 schreef DataBeest het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een klein stikkertje op je scherm plakken? Of zeg ik nou wat heel doms? :?
ja: dit omdat je aimpoint niet altijd in 't midden zit.
Het aim systeem van inf is zeer realistisch vind ik.
Je moet echt 'door' 't vizier heen kijken, dus echt over je gun heen, om te kunne richten.
En als je dan omhoog / omlaag kijkt verander de houden van je armen ten opzichte van je gezichtspunt, en dus ook het richtpunt.
Daarom werkt een stikkertje niet (werk bij o.a. SF wel, maar 't is wel irri bij 't kijken van een divx film)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op maandag 29 april 2002 22:46 schreef DataBeest het volgende:
[edit]
Spuit11, zie boven :P :z

E scarecrow :+

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:32
Op maandag 29 april 2002 22:51 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

ja: dit omdat je aimpoint niet altijd in 't midden zit.
Het aim systeem van inf is zeer realistisch vind ik.
Op het idiote af ja. Met een klassiek open vizier zoals die AK lookalike is het erg goed te doen, maar met de moderne shit als de P90 is het niet echt lekker te doen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:44
Op maandag 29 april 2002 22:51 stond in Scarecrow sig het volgende:

[..]
Rough & Brutal Clan
Hmm Die ken ik ergens van ;) :P

Gaat toch niet zeggen dat je INF goed vind he kerel?
Straks zeg je ook nog dat TO leuk is :{ :P

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Infiltration is bij ons al een paar jaar de favoriete UT mod, we spelen naast UT standaard weinig andere spellen. Dan heb ik het over LAN. Ik kom echter nooit online, omdat de servers zo waardeloos zijn, dus als er een goede server komt, wil ik daar best op komen spelen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op maandag 29 april 2002 23:05 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Hmm Die ken ik ergens van ;) :P

Gaat toch niet zeggen dat je INF goed vind he kerel?
Straks zeg je ook nog dat TO leuk is :{ :P
SAS gaat ownen : HIER

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op dinsdag 30 april 2002 11:21 schreef s_roubos het volgende:
Infiltration is bij ons al een paar jaar de favoriete UT mod, we spelen naast UT standaard weinig andere spellen. Dan heb ik het over LAN. Ik kom echter nooit online, omdat de servers zo waardeloos zijn, dus als er een goede server komt, wil ik daar best op komen spelen.
ut.tweakers.net? :+

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• yonexfreak
  • Laatst online: 20:05
als ik nou weer eens tijd had dan speel ik zeker Infiltration :)

zit in clan 45th en ben daar ArrowsF1

alleen wegens stage etc geen tijd meer om goed te gamen

ps Hey Wirret >:) long time not seen
ps2 hebbie enige idee wanneer 2.87 uit moet komen :?

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

nee hebbik nog steeds niet veel over gehoort, ze zeiden eerst januari toen april en nu weet ik het ook niet meer. Ik hoop dat het nog wel even duurt aangezien ik de 2vs2 league nog moet afronden en dat duurt nog ongeveer 2 weken. Ik speel nog wel regelmatig, we hebben net een friendly war tegen creepers gehad, gewonnen met 32-1:D

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:35

lolo_konijn

huppel de huppel

winnen van Creepers is niet echt een prestatie hoor...ik heb nog nooit gehoord dat iemand van hen verloren heeft :+ :P :9 :D :) 8-) :o

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Verwijderd

ssssssstttt pieter, ik weet wel dat ze nog nooit zo dik verloren hebben, alleen wel jammer dat jij weer 1 uur aan het dl bent geweest en niet hebt kunnen spelen:D
Pagina: 1