UT extra levels en skins

Pagina: 1
Acties:

• If8022n2IOk1Z8
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01-2023
Ik heb van verschillende sites extra skins en maps gedownload. Dit zijn allemaal zip-bestanden met een paar bestanden erin, waaronder een readme.txt. Daarin staat naar welke map je het moet kopieeren. Unreal Tournament\maps voor .unr bestanden,Unreal Tournament\textures voor .utx bestanden etc. Na dit gedaan te hebben en UT te hebben gestart ging ik fijn naar Player setup en er stonden er maar 3 skins bij. Nali, Nali Warcow en Yoda. Volgens de readme.txt van Skinpak1.1 moesten er minstens 30 bij staan.
Verscheidene mappen hebben ook geen preview plaatje. Moet je naast het kopieeren nog iets extra doen? Of kun je sommige skins alleen in bepaalde mappen gebruiken of zoiets? Ik ben maar een newbie en voor de rest stond er nix in de txt-bestanden. PS, het zouden veel meer skins en maps moeten zijn want ik heb in totaal 68 verschillende zip-bestanden van internet geplukt

AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Man, maak je post een leesbaar.

Ik heb geen zin om het lezen maar dld de bonuspacks iig

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Kijk ff of ie de bestanden wel goed gekopieerd heeft.

• If8022n2IOk1Z8
(Deze is voor Maiar bedoelt)
Als je mijn bericht had gelezen weet je ook waarom jou antwoord nergens op slaat. Hoe lang denk je dat je nodig zou hebben om het wel door te lezen? 1 minuut? Ik zoek een antwoord, daarom leg ik het probleem eerst voor.

Lampie, ik had ze al gecontroleerd voordat ik deze vraag hier stelde. Ze staan allemaal in de goede mappen. Maar is dat het enige wat je moet doen? Want dan werken die skins en mappen dus helemaal niet.

AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:36
Wat die preview betreft, dat zit in de .unr
Bij custom-mappen zitten die er inderdaad niet altijd in, je kunt daar volgens mij verder niets aan doen.

Verwijderd

Over de skins:
Waarschijnlijk verwar je skins en faces(en meer van dat soort dingen)
Skin is een verzamelnaam voor een soort lichaam en daar zijn dan allemaal faces&body verschillen voor (ddardoor kom je op meerdere verschillende mensjes 30 of zo :P)

Over de maps:
Als er geen previeuw plaatjes bij zitten dan kan je er nix aan doen en is de maker gewoon vergeten ze er bij te doen.
Over te wienig maps Zoek eens onder andere gamestijlen (tdm ctf dom en zo) daar kan je ze wel vinden denk ik

Indien dat niet zo is zijn het misschien to (tactical ops)Maps die je niet kan zien.
Als je in je map directory zit kan je dubbelklikken op een map waardoor hij UT opstart en je die map kan playen

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 21:15 schreef Redeye__ het volgende:
(Deze is voor Maiar bedoelt)
Als je mijn bericht had gelezen weet je ook waarom jou antwoord nergens op slaat. Hoe lang denk je dat je nodig zou hebben om het wel door te lezen? 1 minuut? Ik zoek een antwoord, daarom leg ik het probleem eerst voor.

Lampie, ik had ze al gecontroleerd voordat ik deze vraag hier stelde. Ze staan allemaal in de goede mappen. Maar is dat het enige wat je moet doen? Want dan werken die skins en mappen dus helemaal niet.
Dat snap ik..het was misschien wat kortaf..sorry daarvoor.
Wat ik bedoeld is dat als je de tekst niet een beetje opmaakt de drempel om het te gaan lezen (voor mij iig) een stuk hoger ligt.

• If8022n2IOk1Z8
Op zaterdag 12 januari 2002 23:09 schreef Maiar het volgende:

[..]

Dat snap ik..het was misschien wat kortaf..sorry daarvoor.
Wat ik bedoeld is dat als je de tekst niet een beetje opmaakt de drempel om het te gaan lezen (voor mij iig) een stuk hoger ligt.
iig bedankt voor je reply alsnog.
En Happyman112 bedankt voor je uitleg. Dan probeer ik op die manier wel een aantal mappen te openen.

Pagina: 1