Kheb een domein, maar kan alleen maar mail ontvangen. Voor het versturen moet ik mijn 'reguliere' SMTP serer adres gebruiken, maar kheb alleen hotmail...
(Gebruikte dus nooit outlook)
Iemand een suggestie?
Iemand een suggestie?
Hier @home, maar daar waar ik die mail wil gaan lezen nog geen enkele.Op zaterdag 12 januari 2002 19:47 schreef DataBeest het volgende:
welke provider heb je?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Is teveel gedoe. Ik moet een leek uit kunnen leggen aan de telefoon hoe die zijn Account moet instellen...Op zaterdag 12 januari 2002 19:50 schreef Moartn het volgende:
Gewoon je eigen SMTP-server draaien?
Hotmail heeft iig geen publieke SMTP-server. Wat wil je nu precies, dat is me nog niet helemaal duidelijk. Van waaraf moet die mail worden verstuurd? Vanaf een PC of vanaf een server die ergens draait?Op zaterdag 12 januari 2002 20:11 schreef Niek1616 het volgende:
Heeft Hotmail geen SMTP? Dan vraag ik wel een extra adres aan ofzo. Alleen voor het senden. (Of kan dan mijn eigen mailadres niet worden meegezonen?)
Ik wil gewoon mail kunnen versturen met Outlook Express, maar dan zonder me ergens aan te hoeven melden. That's it...Op zaterdag 12 januari 2002 20:15 schreef rdgf het volgende:
[..]
Hotmail heeft iig geen publieke SMTP-server. Wat wil je nu precies, dat is me nog niet helemaal duidelijk. Van waaraf moet die mail worden verstuurd? Vanaf een PC of vanaf een server die ergens draait?
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik